کد خبر : 83004
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 نوامبر 2021 - 19:13
-

افزایش خدمات نیابتی پست در دوران کرونا

افزایش خدمات نیابتی پست در دوران کرونا

ایسنا/اصفهان مدیرکل پست استان اصفهان با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون با افزایش ۲۰۰ درصدی ترافیک مرسولات خرید و فروش اینترنتی مواجه شده ایم، گفت: ثبت نام غیرحضوری دانش آموزان در مقاطع اول، ثبت نام کارگران فصلی در سامانه فنی و حرفه ای و ارائه خدمات امور مالیاتی و باجه های عصرگاهی نمونه ای

افزایش خدمات نیابتی پست در دوران کرونا

ایسنا/اصفهان مدیرکل پست استان اصفهان با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون با افزایش ۲۰۰ درصدی ترافیک مرسولات خرید و فروش اینترنتی مواجه شده ایم، گفت: ثبت نام غیرحضوری دانش آموزان در مقاطع اول، ثبت نام کارگران فصلی در سامانه فنی و حرفه ای و ارائه خدمات امور مالیاتی و باجه های عصرگاهی نمونه ای از خدمات نیابتی پست است.

حمید باقری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره نقش اداره پست از زمان شیوع کرونا تاکنون، اظهار کرد: در بحران ناشی از شیوع و همه‌گیری کرونا و به ویژه از آن هنگام که محدودیت‌های مختلف سایه بر زندگی مردم انداخت و با توجه به لزوم کاهش ترددهای غیرضروری نقش پست بسیار پررنگ شد و به مرور شاهد تغییراتی در سبک زندگی افراد هستیم.

وی با بیان اینکه پست با دارا بودن شبکه مویرگی توزیع، زنجیره تامین خریدها و فروش های اینترنتی را کامل و فروشندگان و خریداران کالاها را در بستر اینترنت به یکدیگر متصل می کرد و فروشگاه‌های اینترنتی نیز رشد قابل توجهی را نشان داده و همین عامل سبب شده که نیاز فزاینده‌ای به استفاده از شبکه پستی کشور ایجاد شود، افزود: طی یک سال گذشته، مردم اقبال زیادی به خریدهای غیرحضوری نشان داده‌اند و حتی برخی از مردم برای خریدهای روزانه شان از پست کمک می گیرند.

مدیرکل پست استان اصفهان تاکید کرد: افزایش بالغ بر ۲۰۰ درصدی ترافیک مرسولات خرید و فروش اینترنتی نیز صحه ای بر این ادعاست که با وجود تمام فراز و فرودها، کاهش خریدهای حضوری را شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: با توجه به کاهش نیروهای تمام سازمان ها همکاران پست در ایام محدودیت‌ها حضور ۱۰۰ درصدی داشته اند و فرآیندهای پستی را بر ده ها هزار مرسوله به صورت روزانه انجام می دادند و نامه رسان های با پشتکار وارد عمل شده تا خدمت‌رسانی به شهروندان در اسرع وقت انجام شود.

باقری افزود: به همین منظور تمام دستگاه ها خدمات قابل توجهی از سرویس های قابل برون سپاری خود را به منظور جلوگیری از ترددهای غیر ضروری به شبکه پستی برون سپاری کردند و به جای تجمع متقاضی در یک واحد متقاضیان در فرصت مناسب به نزدیک ترین واحد پستی محل سکونت خود مراجعه و خدمت را دریافت می کردند که ارائه خدمات نیابتی حجم زیادی از ترددهای غیر ضرور را کاهش داده است.

وی افزود: در این مدت خدمات الکترونیکی قابل توجهی در اختیار مردم قرار گرفته از جمله دریافت کدپستی شهروندان، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و بنگاه‌های اقتصادی که می‌توانند با مراجعه به (Gnaf.post.ir) این سامانه و طی چند مرحله ساده خدمات مربوط به کدپستی را بدون مراجعه حضوری دریافت کنند.

مدیرکل پست استان اصفهان گفت: از جمله خدمات ارائه شده در این مدت توزیع دفترچه های درمانی، کارت سلامت، گواهینامه های فنی و حرفه ای، شناسنامه، سیم کارت های سرپرست خانواده که نمونه ای از توزیع مرسولات به آدرس متقاضیان بوده است.

وی، ثبت نام غیرحضوری دانش آموزان در مقاطع اول، ثبت نام کارگران فصلی در سامانه فنی و حرفه ای و ارائه خدمات امور مالیاتی و باجه های عصرگاهی که نمونه ای از خدمات نیابتی است را از دیگر خدمات پست در این مدت اعلام کرد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح