کد خبر : 11744
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 سپتامبر 2021 - 21:15
-

افزایش سرسام‌آور تردد خودروها در ورودی و خروجی زنجان

افزایش سرسام‌آور تردد خودروها در ورودی و خروجی زنجان

 استاندار زنجان گفت: امسال تردد خودروها در ورودی و خروجی استان نسبت به پارسال سرسام‌آور افزایش پیدا کرده است. فتح‌الله حقیقی شامگاه دیروز (سوم فروردین‌ماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در محل استانداری زنجان برگزار شد، از افزایش سرسام‌آور تردد خودروها در ورودی و خروجی استان زنجان نسبت به پارسال خبر داد

افزایش سرسام‌آور تردد خودروها در ورودی و خروجی زنجان

 استاندار زنجان گفت: امسال تردد خودروها در ورودی و خروجی استان نسبت به پارسال سرسام‌آور افزایش پیدا کرده است.

فتح‌الله حقیقی شامگاه دیروز (سوم فروردین‌ماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در محل استانداری زنجان برگزار شد، از افزایش سرسام‌آور تردد خودروها در ورودی و خروجی استان زنجان نسبت به پارسال خبر داد و اظهار کرد: تردد تجمعی جاده‌ای ورودی استان از ۲۵ اسفندماه پارسال تا دوم فروردین‌ماه امسال، قریب به ۱۱۳ درصد نسبت به پارسال افزایش داشته و تردد تجمعی جاده‌ای در خروجی‌های استان در بازه زمانی مذکور نیز ۱۳۵.۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه تعداد حوادث جاده‌ای امسال استان نسبت به پارسال ۲۸۳ درصد (از ۶ حادثه به ۲۳ حادثه) افزایش پیدا کرده است، افزود: افراد حادثه‌دیده در جاده‌ها، ۱۵۶ درصد افزایش داشته، به این معنی که از ۹ نفر در سال گذشته به ۱۰۴ نفر در سال‌جاری افزایش یافته و مصدومان نیز ۷۴۰ درصد یعنی از ۵ مصدوم به ۴۲ مصدوم افزایش یافته است.

این مسئول با اشاره به بازدید سرزده از هفت اماکن استان اعم از مسافرخانه‌ها و راه‌آهن، تصریح کرد: طی بازدید از مسافرخانه‌ها در برخی از آنان حتی یک مسافر هم نبود که این موضوع نشان‌دهنده اسکان مسافران در منازل زنجانی‌ها است. گفتنی است طی بازدید دیروز (دوم فروردین‌ماه) از راه‌آهن زنجان بیش از ۲۰۰ نفر برای مشهد بلیت تهیه کرده بوده و به همین تعداد مسافر نیز وارد استان شده بودند.

استاندار زنجان با بیان اینکه آمارهای موجود نشان از یک فاجعه کرونایی در آینده‌ای نزدیک می‌دهد، گفت: طی هفته‌های آتی آثار و عواقب مسافرت‌های غیرضروری، خریدهای بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اسفندماه، تردد خودروها و غیره را در استان خواهیم دید که بدون شک رنگ‌بندی شهرستان‌های استان را تغییر خواهد داد.

حقیقی با تاکید بر لزوم رسیدگی و رصد روستاهای آلوده به کرونا در استان توسط فرمانداران، اظهار کرد: پیگیری‌های انجام شده در هیدج و صائین‌قلعه جواب داده، به طوری که اکنون دورهمی‌ها در هیدج بسیار کم شده ولی همچنان در صائین‌قلعه شاهد دورهمی‌های مخفیانه هستیم که نیازمند رسیدگی است.

وی با تاکید بر عملیاتی شدن مصوبات ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، افزود: فرمانداران باید بر سالن‌های پذیرایی نظارت بیشتری داشته باشند و سالن‌های پذیرایی خارج از شهر فاقد مجوز، حق بازگشایی ندارند، در غیر این صورت به قوه قضاییه معرفی خواهند شد. همچنین برگزاری هر گونه مراسم در سالن‌های پذیرایی دارای مجوز منوط به تاییدیه مرکز بهداشت است.

این مسئول با بیان اینکه افرادی که بدون داشتن تست کرونا به شهرستان‌های ماه‌نشان، ابهر و خدابنده وارد شدند، در صورت آلوده کردن سایرین باید پاسخ‌گو باشند، زیرا همه آنان قبلاً شناسایی شده‌اند، تصریح کرد: ورودی شهرستان‌های طارم، ابهر و خرم‌دره به دقت باید کنترل شده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دستگاه‌های اداری استان نیز ابلاغ شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه واکسیناسیون با قدرت و قوت در استان زنجان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: طی هفته‌های آینده شدت واکسیناسیون افزایش پیدا خواهد کرد تا شدت بیماری کمتر شود، امید است افراد حداقلی که به هر دلیلی باورشان نشده که بیماری کرونا جدی و اساسی است، همکاری کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح