کد خبر : 182149
تاریخ انتشار : شنبه 1 ژانویه 2022 - 16:53
-

افزایش غلظت آلاینده‌های هوا در شهرهای صنعتی/وزش باد شدید در غرب کشور

افزایش غلظت آلاینده‌های هوا در شهرهای صنعتی/وزش باد شدید در غرب کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به افزایش غلظت آلاینده‌های هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت طی امروز و فردا (۲۶ و ۲۷ بهمن) گفت: طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۲۸ و ۲۹ بهمن) در غرب و جنوب غرب کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد. صادق ضیاییان در گفت و گو با

افزایش غلظت آلاینده‌های هوا در شهرهای صنعتی/وزش باد شدید در غرب کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به افزایش غلظت آلاینده‌های هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت طی امروز و فردا (۲۶ و ۲۷ بهمن) گفت: طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۲۸ و ۲۹ بهمن) در غرب و جنوب غرب کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه طی امروز و فردا (۲۶ و ۲۷ بهمن) در بیشتر مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت، اظهار کرد: از این رو در شهرهای صنعتی و پرجمعیت با افزایش غلظت آلاینده‌ها مواجه خواهیم شد.

وی ادامه داد: از اواخر وقت روز دوشنبه (۲۷ بهمن) سامانه بارشی از مرزهای غربی وارد کشور می‌شود و طی روز سه‌شنبه (۲۸ بهمن) در برخی استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، به‌تدریج دامنه‌های زاگرس مرکزی و البرز مرکزی فعال خواهد بود.

به گفته ضیاییان طی روز چهارشنبه (۲۹ بهمن) این سامانه تقویت می‌شود و در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی سبب بارش باران و وقوع رعد و برق و در ارتفاعات و نقاط سردسیر سبب بارش برف می شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی روز پنجشنبه (۳۰ بهمن) علاوه بر این مناطق، شمال شرق کشور متاثر از این سامانه بارشی خواهد شد، اظهارکرد: شدت بارش طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۹ و ۳۰ بهمن) در استان‌های واقع در غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و البرز مرکزی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۲۸ و ۲۹ بهمن) در غرب و جنوب غرب کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد، گفت: در برخی نقاط استان‌های خوزستان، کرمانشاه و ایلام خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

ضیاییان در ادامه با بیان اینکه طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۲۸ و ۲۹ بهمن) وزش باد گرم جنوبی در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل رخ می‌دهد، اظهار کرد: از این‌رو ذوب برف و احتمال وقوع بهمن در دامنه‌های البرز مرکزی دور از انتظار نیست همچنین طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۹ و ۳۰ بهمن) در بیشتر مناطق کشور وزش باد شدید خواهیم داشت و در نواحی مرکزی و شرقی خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: طی روزهای پنجشنبه و جمعه (۳۰ بهمن و ۱ اسفند) نیز کاهش محسوس دما در نوار شمالی کشور رخ می‌دهد. خلیج فارس نیز از روز سه شنبه تا پنجشنبه (۲۸بهمن تا ۳۰ بهمن) و دریای خزر طی روزهای پنجشنبه و جمعه (۳۰ بهمن و ا اسفند) مواج خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۷ بهمن) صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی روز سه‌شنبه (۲۸ بهمن) نیز کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح