کد خبر : 84498
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 نوامبر 2021 - 23:32
-

افزایش 20 درصدی مصرف برق در خراسان جنوبی

افزایش 20 درصدی مصرف برق در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی گفت: در سه ماهه نخست امسال با توجه به افزایش گرمای هوا مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است. مهدی دادگر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: روزانه به طور میانگین بین ۹۰ تا ۱۰۰ هزار پیامک برای مشترکانی که مشمول خاموشی

افزایش 20 درصدی مصرف برق در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی گفت: در سه ماهه نخست امسال با توجه به افزایش گرمای هوا مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

مهدی دادگر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: روزانه به طور میانگین بین ۹۰ تا ۱۰۰ هزار پیامک برای مشترکانی که مشمول خاموشی احتمالی می‌شوند ارسال می‌شود که در بعضی موارد به علت مدیریت بار قطع برق انجام نمی‌شود.

وی افزود: مصرف برق در خراسان جنوبی به دلیل افزایش دمای هوا از ابتدای هفته جاری تاکنون به نسبت مدت مشابه هفته گذشته حدود ۶.۳ درصد افزایش یافته و در صورت عدم رعایت توسط مردم، به خاموشی‌های بیشتری می‌رسیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی بیان کرد: در سه ماهه نخست امسال با توجه به آغاز بیش از موعد گرمای هوا و همچنین افزایش مصرف بخش صنعتی و کشاورزی به علت کاهش نزولات آسمانی مصرف برق نسبت به مدت مشابه پارسال،  حدود ۲۰ درصد افزایش داشته است.

دادگر با بیان اینکه زمانی که وضعیت مصرف برق از سقف تعیین شده عبور می‌کند، مدیریت بار با همکاری مشترکان صنعتی و کشاورزی پاسخگوی افزایش مصرف برق نیست و همین باعث خاموشی روزانه می‌شود، تصریح کرد: ساعت اوج مصرف برق در تابستان از ساعت ۱۱ الی ۱۷ و از ساعت ۱۹ الی ۲۳ است.

وی بیان کرد: کاهش ۹۰ درصدی مصرف در ساعت‌های غیر اداری، کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق ادارات به نسبت مدت مشابه سال قبل در ساعت‌های اداری و انتقال بار ساعت کاری صنایع از ساعت‌های پیک بار به ساعت‌های کم باری از توصیه‌های مدیریت مصرف است.

دادگر ادامه داد: در حوزه مشترکان صنعتی و اداری در صورت افزایش مصرف برق بیش از حد استاندارد با توجه به مصوبه جلسه وزیران برق مشترکین قطع می‌شود و برای مشترکان خانگی نیز در قالب ارسال پیامک‌های هشدارمصرف برق اقدام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی اظهار کرد: شهروندان توجه کنند که مصرف برق در بازه زمانی ساعت‌های اوج بار هزینه‌های مصرف برق ۴ برابر ساعت‌های کم باری است.

وی ادامه داد: شروع بازه زمانی قطع برق به علت مدیریت اضطراری بار شبکه از ابتدای خرداد آغاز شده به طوریکه روزانه از دبیرخانه کنترل پیک کشور برای هر استان سقف روزانه مشخص شده و هر استان موظف است سقف مذکور را رعایت کند و در صورت رعایت نکردن خاموشی و قطع برق اعمال خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی ادامه داد: بازه زمانی قطع برق را حداکثر ۲ ساعت اعلام کرد که در صورت مدیریت مصرف و کاهش بار کمتر هم خواهد شد.

دادگر یادآور شد: به طور میانگین بیشترین خاموشی مورد نیاز برای کاهش مصرف تا سقف بار مجاز استان درحد ۱۵ تا ۲۰ درصد بار استان است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح