کد خبر : 107792
تاریخ انتشار : شنبه 20 نوامبر 2021 - 21:05
-

اقامت 258 هزار مسافر نوروزی در خراسان جنوبی

اقامت 258 هزار مسافر نوروزی در خراسان جنوبی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت: از 28 اسفندماه سال گذشته تا به امروز در مجموع 258 هزار نفر در سراهای اقامتی سطح استان از جمله مدارس، بقاع متبرکه، مجموعه‌های آب درمانی، کمپ‌های موقت و اقامتگاه‌های بوم گردی اقامت داشته‌اند. به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی، حسن رمضانی، امشب ۲ فروردین،

اقامت 258 هزار مسافر نوروزی در خراسان جنوبی
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت: از 28 اسفندماه سال گذشته تا به امروز در مجموع 258 هزار نفر در سراهای اقامتی سطح استان از جمله مدارس، بقاع متبرکه، مجموعه‌های آب درمانی، کمپ‌های موقت و اقامتگاه‌های بوم گردی اقامت داشته‌اند.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی، حسن رمضانی، امشب ۲ فروردین، در بازدید از ستاد تسهیلات نوروزی استان در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سال نو، اظهار کرد: خوشبختانه استقبال مسافرین نوروزی از اماکن تاریخی، طبیعی و گردشگری سطح استان در نخستین روزهای تعطیلات بسیار مطلوب و خوب بوده است.

وی با اشاره به اینکه در برخی شهرستان‌ها ظرفیت هتل‌ها تکمیل شده است، افزود: از 28 اسفندماه سال گذشته تا به امروز در مجموع 258 هزار نفر در سراهای اقامتی سطح استان از جمله مدارس، بقاع متبرکه، مجموعه‌های آب درمانی، کمپ‌های موقت و اقامتگاه‌های بوم گردی اقامت داشته‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی با بیان اینکه نوروز امسال برنامه‌های بسیار متنوعی برای مردم استان و مسافران پیش بینی شده است، تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های نوروزگاه در باغ تاریخی اکبریه، قلعه تاریخی بیرجند و روستای حسین آباد خراشاد از اهم برنامه‌های نوروز است.

رمضانی ادامه داد: در این اماکن انواع صنایع دستی، هنرهای بومی و محلی و انواع غذاهای سنتی برای معرفی آیین و رسوم و فرهنگ مردم استان ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال 150 هزار نفر شب اقامت برای مسافرین نوروزی در سطح استان فراهم شده است، اظهار کرد: 150 اثر تاریخی نیز در این ایام آماده بازدید علاقه‌مندان و گردشگران خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نرخ رشد گردشگران در سال‌های اخیر بین 20 تا 25 درصد افزایش داشته است، بیان کرد: طی 15 روز نوروزی سال گذشته یک میلیون و 880 هزار نفر در استان اقامت داشته‌اند.

رمضانی با اشاره به اینکه 405 غرفه بازارچه‌های صنایع دستی در این ایام در سطح استان فعالیت خواهند داشت، یادآور شد: در این ایام 45 سیاه چادر و 35 اقامتگاه بوم گردی در سطح استان فعال است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح