کد خبر : 136973
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 دسامبر 2021 - 20:19
-

اقدامات شهرداري اراك در سيلاب اخير تشريح شد

اقدامات شهرداري اراك در سيلاب اخير تشريح شد

معاون خدمات شهری شهرداری اراک بخشي از اقدامات شهرداري اراك در سيلاب اخير را تشريح كرد . به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، حجت الله مرادی در صحن رسمی شورای شهر با اشاره به اقدامات شهرداری اراک جهت کنترل سیلاب در زمان وقوع بارش های سنگین در دوازدهم فروردین ماه بیان کرد: در این راستا با توجه

معاون خدمات شهری شهرداری اراک بخشي از اقدامات شهرداري اراك در سيلاب اخير را تشريح كرد .

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، حجت الله مرادی در صحن رسمی شورای شهر با اشاره به اقدامات شهرداری اراک جهت کنترل سیلاب در زمان وقوع بارش های سنگین در دوازدهم فروردین ماه بیان کرد: در این راستا با توجه به سرریز سد خاکی کرهرود مدیریت روان آب و سیلاب در محدوده کرهرود به سرعت مدیریت شد .

وي کنترل سرریز سد مودر با ایجاد خاکریز به موازات جاده، کنترل سیلاب جاده ولی آباد، انتقال آب از روستای سوار آباد به محل دفن پسماند با ایجاد کانال و رفع آبگرفتگی کشتارگاه صنعتی اراک را از جمله اقدامات انجام شده دانست .

وی اضافه کرد: به منظور کنترل سیلاب در سطح شهر اقدامات شبانه روزی به انجام رسید. به جهت جلوگیری از ورود سیلاب به داخل منازل شهرک مشاور آب با پمپاژ و استفاده از کیسه شن و خاک تخلیه شد همچنین کانال جنب ریل راه آّن شهر صنعتی باز شد .

مرادی با اشاره به ریزش دیواره رودخانه شهر و ایمن سازی آن و لایروبی و پاکسازی رودخانه، رفع گرفتگی لوله های پل ها، حفر کانال در کمربندی غربی و هدایت سیلاب در زمان بارش و پس از بارش گفت: این اقدامات طی ۴ روز و با ۴۸ هزار نفر ساعت انجام گرفت .

معاون خدمات شهری شهرداری اراک اضافه کرد: به جهت انجام این اقدامات ۷۷ دستگاه شامل ۷ لودر، ۲۵ کامیون، ۳۵ خاور، ۵ بیل بکهو، ۲ دستگاه بابکت، ۷ گریدر، ۲ بولدوزر، ۲ بیل لاستیکی و ۴ بیل زنجیری مورد استفاده قرار گرفت .

به گزارش ايسنا، مسئول روابط عمومي سازمان آتش نشاني شهرداري اراك نيز با اشاره به اقدامات پرسنل اين سازمان در زمان بارشها گفت: پرسنل سازمان در اين روزها ١٠٥ مورد آبگرفتگي را رفع كردند، پاكسازي رودخانه در محل پروژه شريعتي و ايمن سازي و رفع خطر ساختمانهاي قديمي از ديگر اقدامات انجام شده بوده است .

اجاقي با اشاره به آماده باش كامل پرسنل ستادي و عملياتي در روزهاي بارندگي، استقرار خودروهاي آتش نشاني در سطح شهر، بررسي اماكن حادثه خيز و رفع خطر، تخليه آب سرريز از بند خاكي كرهرود و تخليه آب از منازل اين منطقه به كمك ٣٠ پمپ كف كش و لجن كش كه همچنان ادامه دارد را از ديگر اقدامات انجام شده توسط سازمان آتش نشاني شهرداري اراك بيان كرد .

به گزارش ایسنا؛ در این جلسه حمید حسنی رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک گزارشی از روند اجرای طرح استقبال از بهار ارائه کرد .منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح