کد خبر : 117609
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 نوامبر 2021 - 1:53
-

اماکن ورزشی کهگیلویه و بویراحمد دوباره ضدعفونی شوند

اماکن ورزشی کهگیلویه و بویراحمد دوباره ضدعفونی شوند

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد بر ضد عفونی و گندزدایی دوباره اداره کل و اماکن‌ ورزشی در سطح استان جهت مقابله با کرونا تاکید کرد. سید محمد تقی علوی روز سه شنبه ۱۹ فروردین ماه در اولین نشست شورای معاونین ورزش و جوانان استان از برگزاری آئین تجلیل از پرستاران

اماکن ورزشی کهگیلویه و بویراحمد دوباره ضدعفونی شوند

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد بر ضد عفونی و گندزدایی دوباره اداره کل و اماکن‌ ورزشی در سطح استان جهت مقابله با کرونا تاکید کرد.

سید محمد تقی علوی روز سه شنبه ۱۹ فروردین ماه در اولین نشست شورای معاونین ورزش و جوانان استان از برگزاری آئین تجلیل از پرستاران و کادر درمانی بیمارستان شهید جلیل در مبارزه با بیماری کرونا خبر داد.

وی اظهارکرد: تغدیه، ورزش و دوری از هیجان و استرس روحی و روانی را سه عامل مهم در زندگی امروزه ذکر و ضمن تشکر از جامعه ورزش در پویش در خانه ماندن، بر رعایت نظافت فردی و اجتماعی تاکید کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بر ضد عفونی اماکن ورزشی و انجام ندادن فعالیت تا رفع کامل شیوع بیماری کرونا در سطح استان تاکید و از تلاش حراست، روسای هیات‌های پزشکی ورزشی، ژیمناستیک، رئیس هیات پزشکی ورزشی شهرستان بویراحمد در ضد عفونی و گند زدایی اداره کل و اماکن ورزشی تقدیر کرد.

علوی تصریح کرد: بر همگانی کردن فعالیت‌های ورزشی در منازل، ایجاد شور و نشاط در بین احاد جامعه، ساخت و نشر کلیپ‌های ورزشی در فضای ورزشی توسط هیات‌های همگانی و روستایی و عشایری با حضور قهرمانان، مدال آوران ورزش استان، پیشکسوتان، مربیان و داوران با پویش و موضوعیت در خانه ماندن تاکید کرد .

وی از برگزاری”آئین تجلیل از پرستاران و کادر درمانی بیمارستان شهید جلیل شهر یاسوج “پیشگامان خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا” در آینده نزدیک خبر داد و بیان کرد: رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان در این زمینه هماهنگی لازم را انجام دهد .

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار شیفت بندی کارکنان ورزش و جوانان استان از ۲۳ فروردین ماه شد و از معاونت توسعه ورزش و بازرسی اداره کل خواست عملکرد مالی هیات‌های استانی در سال ۱۳۹۸ را بررسی کنند.

علوی بر ضد عفونی و گند زدایی مجدد اداره کل و اماکن‌ ورزشی در سطح استان تاکید و از معاونین و کارکنان اداره کل و شهرستان‌ها خواست در جهت پیشگیری از ویروس منحوس کرونا با ستاد مبارزه با کرونا اداره کل و استان همکاری کنند و ادامه داد: دو دستگاه تب سنج برای اداره کل و جامعه ورزش توسط هیات پزشکی ورزشی استان با هماهنگی فدراسیون پزشکی ورزشی کشور پیگیری و خرید شده است.

مسیح دلباز جو، معاون توسعه منابع و پشتیبانی ورزش و جوانان کهگیلویه بویراحمد در این نشست به تشریح برنامه ها و عملکرد حوزه مالی و پشتیبانی اداره کل از زمان شیوع بیماری کرونا پرداخت و از طرح دور کاری کارکنان، خرید و تجهیز وسایل بهداشتی، توزیع بسته بهداشتی، تشکیل کمیته مبارزه با بیماری کرونا، ضد عفونی و گند زدایی اماکن و باشگاه‌های ورزشی در سطح استان، تهیه و توزیع بروشور با استفاده از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم نهاد در سطح استان، نظارت بر اماکن ورزشی خبر و خواستار تهیه بسته‌های حمایتی ویژه کارکنان اداره کل و روسای هیات های ورزشی شد .

شادمان گودرزی، معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز از روسای هیات‌های استانی و شهرستانی و مدیران باشگاه‌ها در تعطیلی اماکن ورزشی از زمان شیوع بیماری منحوس کرونا در سطح استان خبر داد.

وی بر فعالیت نکردن باشگاه‌ها و اماکن ورزشی، ضد عفونی و گندزدایی اماکن ورزشی، برگزاری مسابقات ورزشی توسط هیات‌های همگانی و روستایی و عشایری استان در فضای مجازی تاکید کرد .

شاکری، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان نیز بر برگزاری جشنواره ها و مسابقات با استفاده از ظرفیت‌های حوزه جوانان و سازمان‌های مردم نهاد تاکید و از مشاوره رایگان در فضای مجازی، توزیع مواد ضد عفونی، تهیه ۲۰۰۰ عدد ماسک و دستکش و توزیع در سطح شهر یاسوج و روستاها، ضد عفونی اماکن ورزشی با همکاری و مشارکت سازمان‌های مردم نهاد استان خبر داد و خواستار تهیه کلیپ و انیمشین در فضای مجازی با حضور هنرمندان استان و کمک‌های معیشتی به کارکنان و روسای هیات‌های استانی از طریق وزارت ورزش و جوانان شد .

اسحاق غلامپور، رئیس هیات پزشکی ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد و دبیر ستاد مبارزه با کرونا در ورزش و جوانان استان در این نشست ضمن تاکید بر رعایت بهداشت فردی و اجتماعی گفت: بهترین راه حل در پاره شده زنجیره و پایان این ویروس شتشو مرتب دست، استفاده از دستکش و ماسک در مکان‌های عمومی، ارتباط نداشتن با سایر مردم و ماندن در خانه است .

وی از توزیع مواد ضد عفونی، کمک، همکاری و مشارکت در گندزدایی و ضدعفونی اماکن ورزشی استان خبر داد.

محمد علی رهامی، رئیس هیات ورزش های همگانی استان کهگیلویه و بویراحمد از تهیه و نشر کلیپ توسط کمیته‌های هیات با موضوعیت و پویش در خانه ماندن، عدم حضور مردم در روز طبیعت و سیزده نوروز در فضای مجازی و ارسال به فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور و حضور اعضای هیات ورزش‌های همگانی شهرستان‌ها درستادهای مبارزه با بیماری کرونا و توزیع هدایایی ورزشی در این ایام خبر داد .

وی از برگزاری آئین تجلیل از کادر درمانی و پرستاران بیمارستان شهید جلیل شهر یاسوج در آینده نزدیک خبر داد.

رهامی برگزاری مسابقات ورزشی در فضای مجازی در جهت ایجاد شور و نشاط خانواده ها از دیگر برنامه ها و عملکرد این هیات برشمرد و اظهارکرد: شهرداری‌های سطح استان نسبت به ضدعفونی و گندزدایی وسایل نصب شده در پارک‌ها و اماکن عمومی اقدام کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، رحمان همت پور، رئیس هیات روستایی و عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد از حضور همکاران و اعضای این هیات در کنترل ورودی و خروجی شهرها و روستاها و همکاری با ستادهای مبارزه با بیماری کرونا خبر داد و خواستار توزیع مواد ضدعفونی و بهداشتی، ماسک و دستکش در روستاها و مناطق دور افتاده استان شد .

گفتنی است که در این نشست توسط غلامپور رئیس هیات پزشکی ورزشی استان با استفاده از دستگاه تب سنج، وضعیت جسمی اعضای شورای معاونین مورد بررسی قرار گرفت که خوشبختانه مورد خاصی مشاهده نشد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح