کد خبر : 12001
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 سپتامبر 2021 - 23:18
-

امنیت مطلوبی در سطح کشور برقرار است

امنیت مطلوبی در سطح کشور برقرار است

 رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به اینکه دشمن از طریق فضای مجازی در تلاش است که امنیت روانی مردم را خدشه دار کرده و در تلاش برای القای وجود ناامنی در اذهان مردم است، گفت: این در حالیست که امنیت مطلوبی در سطح کشور برقرار است و ضرورت دارد با بهره‌گیری هدفمند از ظرفیت

امنیت مطلوبی در سطح کشور برقرار است

 رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به اینکه دشمن از طریق فضای مجازی در تلاش است که امنیت روانی مردم را خدشه دار کرده و در تلاش برای القای وجود ناامنی در اذهان مردم است، گفت: این در حالیست که امنیت مطلوبی در سطح کشور برقرار است و ضرورت دارد با بهره‌گیری هدفمند از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی نسبت به خنثی کردن این توطئه دشمن تلاش کنیم.

سردارمحمد قنبری، در نشست تخصصی با رئیس پلیس آگاهی و رؤسای ادارات پلیس آگاهی استان کردستان، تامین امنیت مردم را ماموریت اصلی نیروی انتظامی عنوان و اظهار کرد: تلاش برای تامین امنیت باید برای خدا و در راه رضای خدا باشد و به لطف حق تعالی با تلاش همکاران، امنیت مطلوبی در سطح کشور برقرار است.

وی با اشاره به اینکه دشمن از طریق فضای مجازی در تلاش است که امنیت روانی مردم را خدشه دار کرده و در تلاش برای القای وجود ناامنی در اذهان مردم است، افزود: این در حالیست که امنیت مطلوبی در سطح کشور برقرار است  و ضرورت دارد با بهره‌گیری هدفمند از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی نسبت به خنثی کردن این توطئه دشمن تلاش کنیم.

رئیس پلیس آگاهی ناجا، یکی از دغدغه‌های رهبرمعظم انقلاب و فرماندهی کل قوا در سال جدید را موضوع سرقت و مقابله جدی با آن دانست و بیان کرد: وقوع سرقت حتی سرقت‌های خرد احساس امنیت را در جامعه کاهش می‌دهد.

وی با بیان اینکه افزایش سرقت‌ها علاوه بر کاهش احساس امنیت، می تواند امنیت عمومی جامعه را نیز به مخاطره بیندازد، افزود: ارتقای بهره‌وری اقدامات و ماموریت‌های اجتماعی در راستای طرح مبارزه با سرقت و از طرفی همکاری و پشتیبانی اجتماعی برای تشدید مبارزه سرقت یک ضرورت است.

سردار قنبری با تاکید بر اینکه سرقت به عنوان یک جرم با توجه به ماهیتش طیف وسیعی از انواع جرائم را شامل می‌شود، تصریح کرد : سرقت از جمله مهم‌ترین جرائم حال حاضر در کشور است و تجربیات نشان می‌دهد استفاده از روش‌های اجتماعی و هوشمندانه در طرح تشدید مبارزه با سرقت بسیار مهم و ضروری است.

وی مقابله با سرقت را یک مطالبه عمومی دانست و تاکید کرد: تمام تلاش ما بر این است که خواسته و مطالبات به جا و به حق مردم را برآورده کنیم تا مردم در یک محیط امن و توأم با آرامش زندگی کنند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا،  با تاکید بر ارتقاء اشراف اطلاعاتی در رده‌های انتظامی ، نداشتن اشراف اطلاعاتی را موجب عدم توفیق در انجام ماموریت ها دانست و گفت: باید در تمام موضوعات و حوزه‌های ماموریت اشرافیت اطلاعاتی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مبارزه با سرقت، نیازمند تدبیر، برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل است، افزود: باید فرماندهان و مدیران، این 3 نکته را در حوزه کاری و در راستای مبارزه با جرایم مورد استفاده قرار دهند.

سردار قنبری پیشگیری از وقوع سرقت را مستلزم اقدامات پیشگیرانه و مشارکت فعال همه نهادها دانست و تصریح کرد: اقدام به موقع پلیس در کشف سرقت و انواع جرایم منجر به افزایش اعتماد عمومی و جلب مشارکت های مردمی می شود.

وی در ادامه ارتقای سلامت اداری را زمینه ساز مقبولیت و رضایتمندی مردم از پلیس عنوان کرد و افزود: تلاش شبانه روزی همکاران در راستای برقراری نظم و امنیت برکسی پوشیده نیست ولی نظارت بر این امور باید با حساسیت از سوی فرماندهان و مدیران پیگیری شود .

رئیس پلیس آگاهی ناجا در پایان وضعیت جرایم در استان کردستان را بسیار خوب و مطلوب عنوان کرد و گفت : با توجه به شرایط جغرافیایی، استان کردستان همیشه و در همه زمان دشمنان در پی ایجاد اختلاف در بین مردم این استان بودند و ضرورت دارد در مقابل تهدیدات حداقلی ، تمهیدات حداکثری را در دستور کار قرار دهیم .

وی تاکید بر مقابله جدی با قاچاق اسلحه و قاچاق کالا، بهره گیری از ظرفیت سامانه ها به صورت ویژه، ارتقای اشراف اطلاعاتی در رده های انتظامی و همچنین حفظ صحنه های جرم از دیگر مواردی بود که سردار قنبری در این جلسه به آن اشاره کرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح