کد خبر : 159924
تاریخ انتشار : شنبه 11 دسامبر 2021 - 17:33
-

امور تربیتی شجره طیبه و صدقه جاریه و میراث گران‌مایه شهیدان رجایی و باهنر است

امور تربیتی شجره طیبه و صدقه جاریه و میراث گران‌مایه شهیدان رجایی و باهنر است

ایسنا/لرستان مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد گفت: امور تربیتی شجره طیبه و صدقه جاریه و میراث گران‌مایه شهیدان رجایی و باهنر است. محمد مهرافزون در مراسم تقدیر و تجلیل از افراد فعال و برتر در حوزه معاونت پرورشی به مناسبت روز امور تربیتی و تربیت اسلامی که امروز نهم اسفندماه برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت ارتحال حضرت

امور تربیتی شجره طیبه و صدقه جاریه و میراث گران‌مایه شهیدان رجایی و باهنر است

ایسنا/لرستان مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد گفت: امور تربیتی شجره طیبه و صدقه جاریه و میراث گران‌مایه شهیدان رجایی و باهنر است.

محمد مهرافزون در مراسم تقدیر و تجلیل از افراد فعال و برتر در حوزه معاونت پرورشی به مناسبت روز امور تربیتی و تربیت اسلامی که امروز نهم اسفندماه برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت ارتحال حضرت زینب سلام الله علیها و همچنین گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و امور تربیتی، اظهار کرد: امور تربیتی شجره طیبه و صدقه جاریه و میراث گران‌مایه شهیدان رجایی و باهنر است که توسط این دو شهید والامقام برای حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی در آموزش‌وپرورش تأسیس شد.

وی تصریح کرد: در این نهاد مقدس خانه و مدرسه دونقطه کلیدی و اساسی در بایدها و نبایدها و همچنین شناخت مهارت زندگی دانش آموزان است و فعالیت‌های پرورشی آن با تأکید بر دستورات الهی و نهضت حسینی و علوی باعث رشد و شکوفایی تربیت اعتقادی دانش آموزان می‌شود.

مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد خاطرنشان کرد: نهاد امور تربیتی از بدو تأسیس تاکنون فعالیت‌های چشمگیری در راستای تربیت اسلامی و انقلابی دانش آموزان داشته و مربیان آن بر اساس رسالت خویش در جهت پیگیری و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی که دانش آموزان را تهدید می‌کنند نقش بسزایی دارند.

مهرافزون اضافه کرد: هدف شهیدان رجایی و باهنر از تأسیس امور تربیتی در سال ۱۳۵۹ تشویق و تربیت دانش آموزان به سمت آرمان‌های الهی، آموزه‌های دینی و معنوی، حفاظت و حراست از دین مبین اسلام و نهضت نبوی و دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده وجهت رسیدن به این اهداف گام‌های بلندی در قالب فعالیت‌های فرهنگی، هنری و فوق برنامه در مدارس برداشته شده است.

وی بیان کرد: نهاد امور تربیتی با شعار مربیان پرورشی سربازان و سفیران انقلاب شکل گرفت و از بدو تأسیس با این هدف که فرهنگ اسلامی و روحیه انقلابی را در بین دانش آموزان و نسل‌های بعدی نهادینه شود ادامه راه کردند.

مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد ادامه داد: در سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش تربیت اسلامی و حیات طیبه دانش آموزان سرلوحه کار قرار گرفته شده است و مربیان پرورشی برای اجرای این سند ملی آموزش نقش مهمی را دارند.

مهرافزون اظهار کرد: کیفیت عالی و متعالی فعالیت‌های پرورشی با نگرش به ارزش‌های مذهبی و معنوی بر اساس سیاست‌های انقلاب اسلامی با برنامه‌های هدفمند و نظام‌مند باید در مدارس در حال حاضر در بستر شبکه‌ شاد و مجازی تقویت یابد تا در این شرایط کرونایی موجب آسیب‌های اجتماعی و غافل از تربیت اسلامی دانش آموزان نشویم.

وی ضمن اشاره به خصوصیات بارز شهیدان رجایی و باهنر مانند پایبند بودن به اصول و احکام الهی، خدمتگزاران صدیق مردم، الگوی کار و تلاش بودن، ساده‌زیست بودن و نماد علم و عمل و اخلاص بودن، افزود: مربیان پرورشی در سال‌های اولیه تأسیس امور تربیتی و زمانی که جریان‌های سیاسی و فعالیت‌های انقلابی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیت می‌کردند نقش سازنده و بسزایی در روشنفکری و بیداری جامعه به‌ویژه دانش آموزان داشتند و در آن زمان شرایط و دوران سختی را سپری کردند و مانع از انحراف فکری دانش آموزان شدند.

مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد تصریح کرد: سالروز امور تربیتی فرصتی مناسب است که از زحمات و خدمات ارزنده سربازان و سفیران انقلاب که سرلوحه تعلیم و تربیت دلسوزانه و صادقانه هستند و بی‌منت خدمت می‌کنند تقدیر و تجلیل به عمل آید و لازم است به فعالیت‌های فرهنگی و معنوی آنان در سطح مدارس ارج نهاد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح