کد خبر : 148855
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دسامبر 2021 - 18:27
-

انتظار است جوانان بر آرمان های انقلاب استقامت کنند

انتظار است جوانان بر آرمان های انقلاب استقامت کنند

ایسنا/کرمان معاون مشارکت های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور گفت: نسل جوان موفقیت های چشمگیری برای آرمان های تمدن ساز نظام خواهند داشت؛ نسل جوان ما نسل انقلابی است که در بیانیه گام دوم انتظار می رود وظیفه استقامت بر آرمان های انقلاب را داشته باشند زیرا جوانان آرمان گرا هستند. “زهرا عابدینی” امروز 14 اسفندماه

انتظار است جوانان بر آرمان های انقلاب استقامت کنند

ایسنا/کرمان معاون مشارکت های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور گفت: نسل جوان موفقیت های چشمگیری برای آرمان های تمدن ساز نظام خواهند داشت؛ نسل جوان ما نسل انقلابی است که در بیانیه گام دوم انتظار می رود وظیفه استقامت بر آرمان های انقلاب را داشته باشند زیرا جوانان آرمان گرا هستند.

“زهرا عابدینی” امروز 14 اسفندماه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمان با محورت هویت دینی و ملی اظهار کرد: بیانیه گام دوم، نظریه نظام انقلابی است و با تاکید بر مشارکت جوانان تحقق پیدا می کند و راهکاری برای تمدن نوین اسلامی است و این راهکار جوانان هستند.

وی افزود: جوانان هستند که باید انقلاب را وارد مرحله تمدن سازی و تمدن نوین اسلامی کنند و مخاطب مقام معظم رهبری در بیانیه، جوانان هستند.

عابدینی با اشاره به اینکه روح اصلی بیانیه امید است و باید این امید توسط جوانان رقم بخورد، تصریح کرد: ظرفیتی که 40 سال انقلاب را به این مرحله رسانده باید انقلاب را تحویل جوانان بدهد و در بیانیه گام دوم انقلاب آینده را متعلق به جوانان امروز می بیند.

وی بیان کرد: امام خمینی(ره) تاکید داشتند حفظ انقلاب از خود انقلاب مهم تر است و اگر قرار است آینده و چشم انداز روشنی برای انقلاب رقم بزنیم، همه نگاه ها به سمت جامعه جوان کشور است زیرا جوانان سرمایه اصلی کشور هستند که با فعالیت و حضور پرشور و نشاط می توانند به سرمایه انسانی کشور تحرک و کیفیت ببخشند.

معاون مشارکت های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور گفت: اگر به درستی این کیفیت و تحرک مدیریت شود، نسل جوان موفقیت های چشمگیری برای آرمان های تمدن ساز نظام خواهند داشت؛ نسل جوان ما نسل انقلابی است که در بیانیه گام دوم انتظار می رود وظیفه استقامت بر آرمان های انقلاب را داشته باشند زیرا جوانان آرمان گرا هستند.

وی افزود: بنده بر این باور هستم در 40 سال اخیر همه مسئولیت های اصلی کشور به عهده جوانان بوده حتی اگر جوانان در جاهایی دیده نشده و بستر برای حضور آنها فراهم نبوده است.

عابدینی با اشاره به اینکه روحیه تحرک پذیر جوانان از هر مانعی عبور می کند، گفت: روحیه پرتلاش و پرنشاط جوانان سرمایه اصلی آنهاست.

وی تصریح کرد: حضور ما در استان کرمان برای مشارکت تشکل ها در چارچوب نهادهای اجتماعی بود و اگر قرار است جوانان در کشور ایفاگر نقش های مهم باشند باید الزاماتی برای حضور آنها در نظر گرفته شود و مهم ترین الزام این است که مسئولان و جامعه، باید جوانان را باور کنند.

معاون مشارکت های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور گفت: هویت جوانان در پرتو باورپذیری نسبت به حضور آنها در جامعه است و اگر جامعه و مسئولان پذیرای ظرفیت تحول آفرینی جوانان در نظام اقتصادی فرهنگی، سیاسی و اجتماعی نباشد، مانع بزرگی برای مشارکت جوانان خواهد بود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح