کد خبر : 85668
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 11 نوامبر 2021 - 22:28
-

انتقاد یک نماینده مجلس از وضعیت نامناسب آب شرب اردبیل و شیوع سرطان معده

انتقاد یک نماینده مجلس از وضعیت نامناسب آب شرب اردبیل و شیوع سرطان معده

ایسنا/اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از وضعیت نامناسب آب شرب اردبیل و شیوع سرطان معده در اردبیل انتقاد کرد. حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی ۲۰ تیر در مراسم آغاز عملیات اجرایی مجتمع فولاد مبین اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل به رغم داشتن مواهب خدادادی از استان‌های محروم کشور است که

انتقاد یک نماینده مجلس از وضعیت نامناسب آب شرب اردبیل و شیوع سرطان معده

ایسنا/اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از وضعیت نامناسب آب شرب اردبیل و شیوع سرطان معده در اردبیل انتقاد کرد.

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی ۲۰ تیر در مراسم آغاز عملیات اجرایی مجتمع فولاد مبین اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل به رغم داشتن مواهب خدادادی از استان‌های محروم کشور است که در حد توسعه متوسط سایر استان‌ها نتوانسته به حق و جایگاه شایسته خود دست پیدا کند.

وی با انتقاد از وضعیت نامناسب آب شرب در اردبیل و شیوع سرطان معده در این استان تصریح کرد: جنگ آینده جنگ آب است و باید از هم اکنون به بهبود منابع آب استان کمر همت بسته و زمینه بهبود شرایط آب شرب و کشاورزی را فراهم کنیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس به ابر پروژه تولید آهن اسفنجی در اردبیل با سرمایه‌گذاری پنج هزار میلیارد تومان اشاره کرد و گفت: با اشباع شدن سرمایه‌گذاری صنعت فولاد در کرمان، اصفهان و یزد احداث این پروژه در اردبیل طراحی و به انجام می‌رسد تا زمینه اشتغال جوانان در این استان فراهم آید.

موسوی افزود: امروز بر این باورم که ایجاد اشتغال برای جوانان از هر کار و انتخابی اولی‌تر است چرا که عزت و شرافت یک جوان و خانواده او در گرو ایجاد اشتغال مناسب و آبرومند است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: از مجلس انقلابی و دولت آینده انتظار می‌رود با هماهنگی بیشتر وقت خود را صرف حل مشکلات معیشتی و رفع بحران بیکاری کند تا هر چه سریعتر رضایت عموم مردم فراهم آید.

موسوی اضافه کرد: بیش از ۳۰ تا ۴۰ پرونده اشتغال فارغ‌التحصیلان مقطع دکترا در دفتر بنده موجود است که واقعا با دیدن این بیکاران فارغ‌التحصیل خجالت‌زده می‌شوم چرا که شأن جوانان ما تحصیلات عالیه با خروجی بیکاری نیست.

وی از اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای راه آهن اردبیل خبر داد و بیان کرد: از معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه  قدردان هستیم، چرا که در هر مقطعی به تکمیل راه آهن اردبیل کمک کرده و پشتیبانی‌های دولت را از این پروژه‌های عظیم اعلام کرده است.

موسوی ضرورت فعال کردن منطقه ویژه اقتصادی نمین و راه‌اندازی هر چه سریعتر منطقه آزاد تجاری را یادآور شد و گفت: ما از مجمع تشخیص مصلحت نظام گله‌مند هستیم چرا که یک نقطه را برای منطقه آزاد تجاری مصوب کرده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس محدوده این منطقه را ۱۰ هزار هکتار اعلام کرد و افزود: بدون دعوای قومیتی و شهرستانی پیشنهاد کردیم تا منطقه آزاد تجاری استان اردبیل راه‌اندازی شود که محدوده پارس‌آباد، بیله‌سوار، گرمی و نمین را شامل می‌شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح