کد خبر : 118968
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 نوامبر 2021 - 20:13
-

انقلاب اسلامی، آغاز عصر جدیدی در عرصه معادلات جهان

انقلاب اسلامی، آغاز عصر جدیدی در عرصه معادلات جهان

ایسنا/مرکزی امام جمعه زرندیه شهرستان زرندیه انقلاب اسلامی، را آغاز عصر جدیدی در معادلات جهان و عرصه‌های بین‌المللی دانست. حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی چهارشنبه سوم آذرماه در آئین گرامیداشت هفته بسیج  که با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و بسیجیان در مسجد جامع شهر زاویه برگزار شد، اظهار کرد: پس از صدور دستور امام

انقلاب اسلامی، آغاز عصر جدیدی در عرصه معادلات جهان

ایسنا/مرکزی امام جمعه زرندیه شهرستان زرندیه انقلاب اسلامی، را آغاز عصر جدیدی در معادلات جهان و عرصه‌های بین‌المللی دانست.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی چهارشنبه سوم آذرماه در آئین گرامیداشت هفته بسیج  که با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و بسیجیان در مسجد جامع شهر زاویه برگزار شد، اظهار کرد: پس از صدور دستور امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج و در همان سال‌های اولیه تاسیس این شجره طیبه، کسی باور نمی‌کرد که بسیج تاثیرات فراوانی در  پاسداری و پیشبرد انقلاب داشته باشد و همه جانبه در برابر دشمنان از انقلاب اسلامی دفاع کند.

وی با اشاره به تجربه خوب تشکیل بسیج در جبهه مقاومت اظهار کرد: آثار ظهور یکی پس از دیگری هویدا می‌شود و این عمل زمینه‌ساز تشکیل یک ارتش صدها میلیونی خواهد شد تا آمادگی برای ظهور دولت عظمای ولایت حضرت حجت ابن الحسن(عج) حاصل شود.

امام جمعه زرندیه با اشاره به فتنه‌ها و توطئه‌هایی که بر علیه ایران توسط دشمنان اسلام ایجاد شده خاطر نشان کرد: وقتی ملتی قیام کرده و می‌خواهد مستقل و آزاد زندگی کند و می‌خواهد با مقررات اسلامی زندگی کند، خدا هم او را یاری خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید روحیه انقلابی را حفظ کرد گفت: دشمن می‌کوشد تا روحیه انقلابی را از ما بگیرد و مسئولینی را به ما تحمیل کند که فاقد روحیه انقلابی و یا خسته از روحیه انقلابی باشد. باید مراقب باشیم تا با وجود مشکلات و سختی ها، روحیه انقلابی و انقلابی گری در ملت ما از بین نرود.

حجت الاسلام ابراهیمی انقلاب اسلامی را آغاز عصر جدیدی در معادلات جهان برشمرد و  افزود: انقلاب اسلامی همه معادلات دنیای ظلم و ستم را به هم زد بطوریکه برای مقابله با آن دو ابرقدرت شرق و غرب برای اولین بار با هم متحد شدند تا در جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی را نابود کنند که به این نیت پلید خود نرسیدند.

به گزارش ایسنا، همزمان با هفته بسیج پروژه‌های آبرسانی به روستای قشلاق نظرلو و مرکز نیکوکاری تخصصی درمانی شهدای سلامت به بهره‌برداری رسید.

طرح آبرسانی به روستای قشلاق نظرلو به همت بسیج سازندگی به طول یک کیلومتر اجرا شده که اعتبار مورد نیاز برای این طرح از محل بودجه شهرستانی و کمک اهالی روستا تامین شد.

بسیج سازندگی سپاه شهرستان زرندیه با لوله گذاری در مسیر چشمه‌های سرازیر شده در مراتع و هدایت آب به سمت مخزن ذخیره آب، آب آشامیدنی و قابل شرب را به روستای قشلاق نظرلو هدایت کرد تا مردم بتوانند از آب آشامیدنی مناسب بهره‌مند شوند.

مرکز نیکوکاری تخصصی درمانی شهدای سلامت نیز با هدف کمک به محرومان و بیماران بی بضاعت در بیمارستان شهدای آسیابک شهرستان زرندیه  به مناسبت هفته بسیج افتتاح شد.

امام جمعه زرندیه در مراسم افتتاح این پروژه‌ها گفت: مردم ایران اسلامی با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و با روحیه بسیجی، رزمایش‌های کمک مومنانه را در دوران شیوع کرونا راه‌اندازی کردند و در این شرایط سخت اقتصادی به کمک هموطنان خود شتافتند.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی بیان کرد: با گذشت ۴۰ سال از انقلاب یکی از عواملی که سبب شد بسیج قداست خود را حفظ کند و علاوه بر ایران، سایر کشورها نیز با فرهنگ بسیج آشنا شوند، خلوص و صفای درونی بسیجیان است.

همچنین به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، تعداد ۲۰۰ سبد معیشتی با همکاری آستان قدس رضوی، مراکز نیکوکاری تحت نظر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان زرندیه و پایگاه بسیج امام خمینی(ره) کمیته امداد حوزه ادارات شهرستان بین خانواده‌های محروم و بی‌بضاعت توزیع شد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح