کد خبر : 77285
تاریخ انتشار : شنبه 6 نوامبر 2021 - 22:30
-

اهدای ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز مناطق زلزله‌زده سی‌سخت از سوی شورای شهر و شهرداری تهران

اهدای ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز مناطق زلزله‌زده سی‌سخت از سوی شورای شهر و شهرداری تهران

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در زلزله سی‌سخت شهرداری تهران جزو نهادهایی بود که اولین محموله‌های کمکی را فرستاد که این نگاه انسان‌دوستانه، ملی و انقلابی جای قدرشناسی دارد. حسین کلانتری در مراسم اهدای ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز مناطق زلزله‌زده سی‌سخت و سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان، افزود: کهگیلویه و بویراحمد استانی است

 اهدای ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز مناطق زلزله‌زده سی‌سخت از سوی شورای شهر و شهرداری تهران

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در زلزله سی‌سخت شهرداری تهران جزو نهادهایی بود که اولین محموله‌های کمکی را فرستاد که این نگاه انسان‌دوستانه، ملی و انقلابی جای قدرشناسی دارد.

حسین کلانتری در مراسم اهدای ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز مناطق زلزله‌زده سی‌سخت و سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان، افزود: کهگیلویه و بویراحمد استانی است که یک درصد جمعیت و وسعت و ۱۰ درصد جنگل‌ها و ۲۰ درصد تولید نفت ایران  را به خود اختصاص داده است.
وی با اشاره به اقدام شایسته شورای شهر و شهرداری تهران در کمک به سی‌سخت اظهار کرد: از جمله این کمک ها در راستای تامین نیازهای اولیه مردم زلزله زده بود و اکنون نیز ۴ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین، ۱۳ دستگاه موتور برق و سایر تجهیزات مورد نیاز به استان ارسال شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از خدمات شهردار پایتخت و اعضای شورای شهر به صورت ویژه تقدیر کرد و تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد به نسبت جمعیت بیشترین شهید را کشور کرده است و مردم سی‌سخت نیز در دوران و برهه های مختلف حامی و پشتیبان نظام و انقلاب بودند.
کلانتری ادامه داد: در این دولت کارهای بزرگی انجام شده و در حوزه‌های مسکن و بهداشت و درمان بیش از دوبرابر و در بخش آزادراه ۵ برابر نسبت به ۳۵ سال گذشته کار شده است.
وی ضمن قدردانی از  زحمات شهرداری تهران، خاطرنشان کرد: در تابستان سال ۹۹ با آتش‌سوزی در منطقه حفاظت‌شده مواجه شدیم که شهردار تهران پیگیر این مشکل بود و آمادگی خود را برای کمک اعلام کرد. استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: شهرداری تهران در این حوادث چندین دستگاه ماشین آلات اطفای حریق و اکیپی گسترده به استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام کردند که طی چندین روز در مهار آتش سوزی ها نقش بی بدیلی ایفا کردند.
کلانتری بیان کرد: در زلزله سی‌سخت نیز شهرداری تهران جزو نهادهایی بود که اولین محموله‌ها و کمک های مورد نیاز را فرستاد.
وی تاکید کرد: این نگاه انسان‌دوستانه، ملی و انقلابی جای قدرشناسی دارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شهردار، رئیس شورا و اعضای شورای شهر تهران درخواست ویژه ای داشت و گفت: باتوجه به اینکه مردم استان مردمی غیور، ولایتمدار و با صلابت هستند که چه در دوران انقلاب و جنگ بیشترین حضور را داشته اند خیابانی در پایتخت به نام کهگیلویه و بویراحمد نامگذاری شود.
گفتنی است کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشستی در شهرداری با حناچی شهردار تهران، اعضای شورای شهر تهران و هاشمی رئیس شورای شهر تهران نیز با اشاره به ظرفیت ها و قابلیت های مختلف استان، افزود: این استان مستعد سرمایه گذاری در بخش های توریستی، آب، خاک، کشاورزی و… است.
لازم به ذکر است که لوح تقدیری با امضای استاندار استان و نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به پاس این خدمات ارزنده در این آئین به شهردار تهران اهدا شد.

تبدیل اتوبوس های گازوییلی به برقی

شهردار تهران نیز در حاشیه این مراسم استان کهگیلویه و بویراحمد را دارای ظرفیت های مختلف با پتانسیل های خاص معرفی کرد.
پیروز حناچی، افزود: ما وظیفه داریم در هرجایی که نیاز باشد در کنار مردم کهگیلویه و بویراحمد باشیم.
وی از پیگیری های مستمر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به صورت ویژه تقدیر کرد.
شهردار تهران عنوان کرد: ارزش ماشین‌آلاتی که امروز به مناطق بحران زده دو استان سیستان و بلوچستان و کهگیلویه بویر احمد اهدا می شود، بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال است که به تصویب شورای شهر رسیده است.
حناچی ادامه داد: تفاوت اهدای این ماشین آلات با کمک‌های قبل این است که این کمک‌ها به شکل زیربنایی و به صورت تجهیزات و امکانات است که در مناطق ماندگار است و می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.
وی اظهار کرد: همچنین کمک های مردمی، اعزامی و کمک های جمع آوری شده نقدی و غیرنقدی توسط همکاران ما در شهرداری در نقاط مختلف و حوادثی مانند سیل و زلزله در کرمانشاه، کردستان سیستان و بلوچستان، گلستان و آتش سوزی جنگل های زاگرس انجام شد.
شهردار تهران با بیان این که امروز برای مناطق زلزله زده سی سخت همچنین شهرهای سیل زده استان سیستان و بلوچستان امکاناتی را پیش بینی کردیم، تصریح کرد: در زلزله کرمانشاه حدود ۳۳ دستگاه خودرو، سیستان و بلوچستان ۱۱دستگاه و در زلزله سی سخت نیز چهار دستگاه کامیون و تجهیزاتی دیگر مانند موتور برق اهدا شد.
رئیس شورای شهر تهران نیز در این آئین با بیان اینکه مردم ایران همواره در بحران ها یار و یاور یکدیگر هستند، بیان کرد: تلاش کردیم که این سرمایه ها و کمک ها ‌تبدیل به امکانات زیربنایی شود.
محسن هاشمی عنوان کرد: امیدوارم که این تجهیزات به فوریت به منطقه اعزام شود، هرچند بخشی از آن از قبل اعزام شده است.
وی ادامه داد: اهدای ماشین آلات شهرداری به مناطق زلزله زده و سیل زده کشور با روز هفتم تیر که یکی از تلخ ترین روزهای تاریخ کشور و شهادت آیت الله بهشتی و یارانش بود، همزمان شده است.
رئیس شورای شهر تهران، شهید بهشتی را نماد عقلانیت، سعه صدر و دنیا دیدگی دانست که خلا حضور ایشان در جامعه امروز حس می شود.
هاشمی با اشاره به کمک های شهرداری به مناطق بحران زده کشور در دو استان سیستان و بلوچستان و کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: زمانی که این اتفاقات تلخ رخ داد، طرحی آماده شد و در شورا با دوفوریت به تصویب رسید و با این مصوبه کمک های شهرداری قانونی شد و سعی کردیم که با سرعت بیشتری امکانات به منطقه گسیل شود.
وی در پاسخ به درخواست استاندار که موضوع نامگذاری خیابانی در پایتخت به اسم کهگیلویه و بویراحمد را پیشنهاد داد، گفت: با نظر مثبت حتما این موضوع پیگیری می شود و درخواست استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای شهر تهران مطرح و بررسی می شود و به طور قطع مورد موافقت اعضا قرار خواهد گرفت.
به گزارش ایسنا، آیین ارسال ماشین آلات اهدایی شهرداری تهران و سازمان مدیریت پسماند به مناطق آسیب ‌دیده از سیل و زلزله استان های سیستان و بلوچستان و کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در این مراسم استانداران کهگیلویه و بویراحمد و سیستان و بلوچستان، جمعی از شهرداران شهرهای این دو استان، اعضای شورای شهر، شهردار تهران و معاونان و مدیران شهرداری حضور داشتند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح