کد خبر : 162068
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دسامبر 2021 - 16:13
-

اکنون ایران باید از غرب راستی آزمایی داشته باشد

اکنون ایران باید از غرب راستی آزمایی داشته باشد

ایسنا/گیلان امام جمعه رشت، از مسئولان خواست عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در مذاکرات حفظ کنند، گفت: ملت ایران هرگز به غربی ها اجازه نمی دهند هر رفتاری با ما داشته باشند و لذا اکنون نوبت ماست که راستی آزمایی داشته باشیم؛ نه آمریکا و سازمان انرژی اتمی! آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت

اکنون ایران باید از غرب راستی آزمایی داشته باشد

ایسنا/گیلان امام جمعه رشت، از مسئولان خواست عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در مذاکرات حفظ کنند، گفت: ملت ایران هرگز به غربی ها اجازه نمی دهند هر رفتاری با ما داشته باشند و لذا اکنون نوبت ماست که راستی آزمایی داشته باشیم؛ نه آمریکا و سازمان انرژی اتمی!

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به اقدامات ایران درباره برجام و فعالیت های هسته ای، اظهار کرد: آمریکایی ها و آژانس انرژی اتمی در موضوع برجام فقط به دنبال بهانه جویی هستند.

وی با بیان اینکه ملت ایران هرگز ذلت را نمی پذیرند، تصریح کرد: تصویب قانون مجلس شورای اسلامی برای لغو تحریم ها اقدام خوبی است، زیرا در جریان برجام چیزی جز بدعهدی و بدخواهی از آمریکایی ها ندیدیم و دشمنان هرگز به نفع ما کاری نکرده و نخواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان، از مسئولان خواست عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در مذاکرات حفظ کنند، گفت: ملت ایران هرگز به غربی ها اجازه نمی دهند هر رفتاری با ما داشته باشند و لذا اکنون نوبت ماست که راستی آزمایی داشته باشیم؛ نه آمریکا و سازمان انرژی اتمی!

امام جمعه رشت، با اشاره به فرارسیدن روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، به افزایش بی حساب قیمت اجناس و کالاها اشاره کرد و یادآور شد: اکنون نمی توان از حقوق مصرف کنندگان سخن گفت، زیرا هیچگونه نظارتی بر بازار وجود ندارد.

وی از سازمان های نظارتی و بازرسی خواست تاکید ویژه ای بر قیمت ها و وضعیت صادرات داشته باشند و اضافه کرد: متاسفانه دو وزارتخانه صنت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی عملکرد مناسبی نداشتند و قیمت میوه ها بسیار بالاست و روغن و مرغ وضعیت مناسبی ندارد؛ این در حالی است که نباید چنین مشکلی داشته باشیم.

آیت الله فلاحتی، با بیان اینکه خرید و فروش های اینترنتی نیز موجب افزایش قیمت ها شده است، گفت: دولت باید برای تنظیم بازار و تامین کالاهای مورد نیاز مردم برنامه ریزی مناسب داشته باشد و بیش از این مردم را در رنج و تنگنا قرار ندهد.

وی در ادامه مقاومت را رمز پیروزی بر دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: امروز شاهد پیروزی مردم مظلوم یمن در مقابل آل سعود هستیم و به زودی یمنی ها یک کشور آزاد و مستقل خواهند داشت.

امام جمعه رشت، با تاکید بر لزوم ترویچ سبک زندگی اسلامی، خاطرنشان کرد: عفاف و حجاب و جلوگیری از فرهنگ ابتذال در جامعه جزو فرهنگ دینی و ملی ما محسوب می شود و یک امر عقلانی است، اما متاسفانه در برخی از فیلم های جشنواره ای شاهد ابتذال فرهنگی هستیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان، دور کردن جوانان از فرهنگ دینی و ملی را توطئه دشمن دانست و بیان کرد: دشمن با ترویج فرهنگ های مبتذل به دنبال سلطه بر کشورهای اسلامی و شیعی است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح