کد خبر : 173095
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دسامبر 2021 - 18:21
-

اگر مردم پایان رأفت را دوست دارند به تیم شهرداری کمک کنند

اگر مردم پایان رأفت را دوست دارند به تیم شهرداری کمک کنند

ایسنا/گیلان سرمربی شهرداری آستارا گفت: اگر مردم و مسئولان “پایان رأفت” را دوست دارند به تیم شهرداری آستارا از لحاظ مادی و ایجاد امکانات سخت افزاری و نرم افزاری کمک کنند. پایان رأفت، پس از پایان دیدار دو تیم شهرداری بندرآستارا و استقلال خوزستان در استادیوم وحدت آستارا، اظهار کرد: این توفیق نصیب ما شد که

اگر مردم پایان رأفت را دوست دارند به تیم شهرداری کمک کنند

ایسنا/گیلان سرمربی شهرداری آستارا گفت: اگر مردم و مسئولان “پایان رأفت” را دوست دارند به تیم شهرداری آستارا از لحاظ مادی و ایجاد امکانات سخت افزاری و نرم افزاری کمک کنند.

پایان رأفت، پس از پایان دیدار دو تیم شهرداری بندرآستارا و استقلال خوزستان در استادیوم وحدت آستارا، اظهار کرد: این توفیق نصیب ما شد که در استادیوم تازه بازسازی شده وحدت میزبان شویم.

وی با بیان اینکه زحمات زیادی برای بازسازی این استادیوم کشیده شده است، ادامه داد: کمبودهای زیادی داریم و شرایط ما بسیار سخت است و نباید پس از پایان این بازی همه چیز فراموش شود.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر نمی دانیم که برای بازی بعدی خانگی باز هم میزبان خواهیم بود، افزود: امیدوارم کیفیت مجموعه روز به روز بالا برود تا به عنوان شهر پیشانی نظام کشور با موقعیت توریستی و گردشگری، زیرساخت های ورزشی را ارتقا دهیم.

رأفت در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه از همان ابتدا می گوئیم که مسئولان باید به داد ما برسند، خاطرنشان کرد: تیم ما برده است و باید به تک تک بازیکنان، هواداران و خانواده بازیکنان تبریک گفت که آنها جانانه بازی کردند.

وی با تأکید بر اینکه امروز تماشاگران، فوتبال زیبا را دیدند، تصریح کرد: این بازیکنان لیاقت دارند و باید امکانات بیش از این برای آنها فراهم و تیم از لحاظ مالی تأمین شود.

وی اضافه کرد: اگر مردم و مسئولان “پایان رأفت” را دوست دارند از لحاظ مادی و ایجاد امکانات سخت افزاری و نرم افزاری کمک کنند.

مشکلات حل نشود، به نتیجه مطلوب نمی رسیم

سرمربی شهرداری آستارا با بیان اینکه «نمی دانم چگونه بگویم که فوتبال با یک دست صدا ندارد»، افزود: اگر بیرون از مستطیل سبز، مشکلات بازیکنان را حل نکنیم نمی توانیم به نتیجه مطلوب و ایده آل برسیم.

وی با تأکید بر اینکه من امانت دار تیم هستم، یادآور شد: این تیم مال مردم آستارا و استان گیلان است و انتظار کمک همه جانبه به آن را از سوی مردم و مسئولان داریم.

وی در خصوص مردود اعلام کردن گل نیمه نخست تیم شهرداری آستارا به استقلال خوزستان از سوی کمک داور، گفت: آنچه که در ویدئوها مشخص است، گل سالم بود که متأسفانه کمک داور آن را آفساید گرفت.

بهزاد سلطانی، دیوید بکهام ایران

رأفت به ضربات ایستگاهی “بهزاد سلطانی” که اکثر آنها درون دروازه قرار می گیرد اشاره کرد و افزود: ما شاهد حرکات “دیوید بکهامی” در لیگ دسته اول باشگاه های کشور هستیم و این جوان آینده دار به عنوان یک پدیده به فوتبال کشور معرفی می شود.

وی از کیفیت بالای ضربات ایستگاهی این بازیکن سخن گفت و توضیح داد: در حال حاضر فوتبالیستی در کشور نیست که بتواند با چنین اعتماد به نفس بالا ضربات با کیفیت ایستگاهی بزند.

قرارداد بازیکنان شهرداری ناچیز است

سرمربی شهرداری در ادامه به مطالبه مردم آستارا در خصوص هدایت تیم و ادامه روند رو به رشد آن جهت حضور در سطوح بالاتر فوتبال کشور اشاره و خاطرنشان کرد: ما باید برای سال بعد هم برنامه داشته باشیم و نمی شود که تیم را رها کرد و باید مسئولان و هواداران در همه حوزه ها پیشقدم شوند.

وی با تأکید بر اینکه هم اکنون هفته پانزدهم را تمام کرده ایم، توضیح داد: مسیر سخت و طولانی را پیش رو داریم و نمی شود با برد در این بازی بخوابیم و بگوئیم که همه چیز تمام شده است و با تأمین مالی بتوانیم بازیکنان جدید را جذب کنیم.

وی اضافه کرد: قرارداد بازیکنان تیم شهرداری ناچیز است و من از این رقم ها خجالت می کشم. آنها شایستگی بالاتر از اینها را دارند. اگر کیفیت بالا برود امکانات هم باید بالا برود.

به گزارش ایسنا، در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال ایران، تیم‌های فوتبال شهرداری آستارا و استقلال خوزستان در ورزشگاه وحدت آستارا به مصاف هم رفتند که در نهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شهرداری به پایان رسید تا آستارایی ها به رده دوم جدول صعود کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح