کد خبر : 131426
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 نوامبر 2021 - 23:12
-

اگر گندآب‌ها اصلاح شود، مشکل بی‌آبی حل خواهد شد

اگر گندآب‌ها اصلاح شود، مشکل بی‌آبی حل خواهد شد

ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: درخصوص مسئله آب اگر گندآب‌ها اصلاح شود، مشکل بی‌آبی و معضلات از این دست حل خواهد شد. سید کمال‌الدین میرجعفریان امروز ۲۳ اسفندماه، در سی‌وسومین اجلاس شورای اسلامی استان خراسان رضوی، ضمن اشاره به روز شهدا و تاثیر آنان در دنیا، اظهار کرد: اعتقاد ما این

اگر گندآب‌ها اصلاح شود، مشکل بی‌آبی حل خواهد شد

ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: درخصوص مسئله آب اگر گندآب‌ها اصلاح شود، مشکل بی‌آبی و معضلات از این دست حل خواهد شد.

سید کمال‌الدین میرجعفریان امروز ۲۳ اسفندماه، در سی‌وسومین اجلاس شورای اسلامی استان خراسان رضوی، ضمن اشاره به روز شهدا و تاثیر آنان در دنیا، اظهار کرد: اعتقاد ما این است که شوراها مظهر مردم هستند و باید سعی کنیم برنامه‌های خود را با آنان تلفیق و جلو ببریم.

وی با اشاره به اینکه، پیگیری اهداف و خواسته‌های مردم از ویژگی نمایندگان شوراست، افزود: انتخابات رئیس جمهوری و شورای شهرها در پیش است. موضوع قانون‌مداری و پایبندی به اخلاقیات در رقابت و یک انتخابات سالم باید سرلوحه کاری قرار گیرد. امیدوارم در این زمینه افراد مربوطه، این اصل را سر لوحه خود قرار دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه، ما باید برای توسعه همه جانبه استان برنامه جامعی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: توفیق خدمت در این شهر برای ما حاصل شد. عهد و پیمان بر این بود که نقشه راهی را داشته باشیم و در هرکدام از موضوعات تخصصی براساس طرح جامع جلو رفته و از موازی کاری و اتلاف وقت بپرهیزیم.

میرجعفریان با اشاره به اینکه، باید پروژه‌ها براساس زمان‌بندی و برنامه جامع به  نتیجه برسند، تاکید کرد: اولویت باید مردم و اتمام پروژه‌های نیمه تمام باشد. برنامه‌ها با محوریت مردم باید جلو برود. نقشه راهی در دستگاه‌های اجرایی و شوراهای مردمی تعریف و به برنامه جامعی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: در زمینه توسعه ظرفیت ترافیکی حدود ۵۰۰ کیلومتر به ظرفیت جاده‌ها اضافه شده است. درخصوص توسعه ظرفیت ترافیکی با راهداری صحبت و همچنین برای توسعه جاده منابع را نیز رصد کردیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه، برای چندین طرح از کارگروه منابع مالی استفاده و از ظرفیت قانون از جمله ماده ۶  استفاده شده است، تشریح کرد: برای ۲۳۰ شهرستان استان با تانکر آب‌رسانی می‌شود. خراسان رضوی ۳۰۰ روستای بدون آب دارد. برای این موضوع ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

میر جعفریان عنوان کرد: حدود ۱۶ طرح تفصیلی شهرها و طرح جامع به سرانجام رسیده و همچنین کار بررسی طرح تفصیلی دو پهنه شهر مشهد به اتمام رسیده است. در این مدت فعلی ۲۵۰  پرونده بررسی شده که بیشتر پرونده‌ها عمدتا اقتصادی و تولیدی بودند. بررسی طرح‌های هادی روستاها انجام می‌شود. هیچ دستگاهی بیشتر از ۱۵ روز نمی‌تواند درخواست‌ و مجوزها را نگه دارد.

وی درخصوص زیرساخت‌‎های کشاورزی، گفت: مصرف آب استان خراسان رضوی سالانه ۶ میلیارد است که ۸۵ درصد آن برای کشاورزی مصرف می‌شود. مدیریت منابع باید انجام شود. آبیاری نوین در دستور کار است که امیدواریم با این امر مدیریت درستی صورت بگیرد.  درخصوص مسئله آب اگر گندآب‌ها اصلاح شود، مشکل بی‌آبی و معضلات از این دست حل خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در خصوص بوم‌گردی در شهرستان‌های استان، اظهار کرد: ما باید از ظرفیت‌های تاریخی، اجتماعی و فرهنگی شهرستان‌های استان برای رفاه، آسایش و آرامش زائران و مجاوران استفاده کنیم، که استفاده از ظریفت بوم‌گردی یکی از این موارد است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح