کد خبر : 160243
تاریخ انتشار : شنبه 11 دسامبر 2021 - 18:17
-

ایجاد۶۰ بازار میوه‌ و تره‌بار تا پایان برنامه پنج‌ساله سوم در تهران

ایجاد۶۰ بازار میوه‌ و تره‌بار تا پایان برنامه پنج‌ساله سوم در تهران

رییس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به ایجاد ۶۰ بازار میوه‌ و تره‌بار تا پایان برنامه پنج‌ساله سوم در تهران، گفت: از وزیر جهاد کشاورزی درخواست می‌کنم که بر روی کیفیت محصولات عرضه‌شده در این میادین نظارت بیشتری داشته باشند تا کیفیت آن‌ها افزایش پیدا کند. به گزارش ایسنا،

ایجاد۶۰ بازار میوه‌ و تره‌بار تا پایان برنامه پنج‌ساله سوم در تهران

رییس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به ایجاد ۶۰ بازار میوه‌ و تره‌بار تا پایان برنامه پنج‌ساله سوم در تهران، گفت: از وزیر جهاد کشاورزی درخواست می‌کنم که بر روی کیفیت محصولات عرضه‌شده در این میادین نظارت بیشتری داشته باشند تا کیفیت آن‌ها افزایش پیدا کند.

به گزارش ایسنا، زهرا صدراعظم نوری در آیین بهره برداری از ۸ بازار جدید میوه و تره بار گفت: رضایتمندی مردم زمانی بیشتر می شود که خدمات ارائه شده به آنها سریع گسترده و با کیفیت و ارزان باشد.

وی افزود: شهرداری تهران و مدیریت شهری طبق قانون وظایف و مأموریت هایی دارد که ملزم به انجام آنهاست؛ اما این که مدیریت شهری وظیفه عرضه محصولات میوه و تره بار را داشته باشد، در قانون نیامده است؛ از آنجا که هدف، زندگی بهتر برای شهروندان بوده است بعد از مصوبه شورای انقلاب در سال ۵۸ با هدف حذف واسطه‌ها به شهرداری اجازه داده شد که اماکن و بازارهایی برای فروش میوه و تره بار ایجاد کند.

این عضو شورای شهر ادامه داد: هم اکنون حدود یک میلیون نفر در روز از خدمات میادین میوه و تره بار  استفاده می‌کنند و با فعالیت هایی که در آن انجام می‌گیرد واسطه های غیرضروری حذف و نظام توزیع بهینه شده و منجر به تعادل اقتصادی شده است.

وی به رضایتمندی شهروندان از میادین میوه و تره بار اشاره کرد و گفت: در ارزیابی هایی که انجام شده است میزان رضایت شهروندان در عرضه محصولات و استفاده از این میادین افزایش یافته است و محصولات در این میادین از قیمت پایین تری برخوردارند و یک فضای رقابتی ایجاد شده که قیمت کاهش و کیفیت بالا برود.

نوری ادامه داد: شورای شهر با هدف این که بتواند خدمات بهتر و زیست مناسب تری را برای شهروندان فراهم کند در برنامه سوم خود مقرر کرده که شهرداری تهران بتواند بازارهای مورد نیاز را در محلات ایجاد کند و در برنامه ریزی های انجام شده تا آخر این برنامه حدود ۶۰ محله دیگر به میدان تره بار مجهز می شود و این عدالت توزیعی را در سطح شهر تهران فراهم می کند.

وی از مدیران سازمان میادین میوه و تره بار خواست صنایع تبدیلی را در این میادین دنبال کنند و گفت: علاوه بر صنایع تبدیلی ، باید کاری کنیم که دور ریز میوه ها هم کم شود. ضمنا با توجه به شرایط کرونا و استفاده بیشتر از فضای مجازی،  میادین تره بار باید فروش اینترنتی را توسعه دهد که ظاهرا برنامه‌هایی هم در حال انجام است.

نوری همچنین از وزیر جهاد کشاورزی درخواست کرد که بر روی کیفیت محصولات عرضه‌شده در این میادین نظارت بیشتری داشته باشند تا کیفیت آن‌ها افزایش پیدا کند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح