کد خبر : 91131
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 نوامبر 2021 - 21:50
-

ایران‌خودرو برای نوسازی تاکسی‌ها اعلام آمادگی کرد

ایران‌خودرو برای نوسازی تاکسی‌ها اعلام آمادگی کرد

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با بیان اینکه در حال حاضر ۵۰۰۰ دستگاه تاکسی آماده واگذاری به اتحادیه تاکسی‌رانی و شهرداری است، برای توسعه و نوسازی ناوگان تاکسی‌رانی توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام آمادگی کرد. به گزارش ایسنا، فرشاد مقیمی در نشست با مسئولان ناوگان حمل‌ونقل عمومی ضمن اشاره به اینکه ایران‌خودرو با وجود همه مشکلات و مسائل مرتبط

ایران‌خودرو برای نوسازی تاکسی‌ها اعلام آمادگی کرد

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با بیان اینکه در حال حاضر ۵۰۰۰ دستگاه تاکسی آماده واگذاری به اتحادیه تاکسی‌رانی و شهرداری است، برای توسعه و نوسازی ناوگان تاکسی‌رانی توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام آمادگی کرد.

به گزارش ایسنا، فرشاد مقیمی در نشست با مسئولان ناوگان حمل‌ونقل عمومی ضمن اشاره به اینکه ایران‌خودرو با وجود همه مشکلات و مسائل مرتبط با حوزه تولید به واسطه تحریم‌ها و کرونا، سعی در برداشت گامهای مهم و تاثیرگذار در توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی برداشت، اظهار کرد: در صورتیکه منابع مالی برای ادامه تولید خودروی اقتصادی ناوگان تاکسیرانی تامین شود، این روند ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو ادامه داد: تولید خودروهای ناوگان تاکسیرانی زنجیره تامین خاصی دارند. تامین تجهیزات خودروهای دوگانه سوز براساس سفارش‌گذاری بهره بردار و مشتریان صورت میگیرد و این آمادگی در زنجیره تامین و خطوط تولید ایران خودرو وجود دارد تا با افزایش ظرفیتها، نیاز موجود به ویژه در حوزه تاکسی‌رانی را رفع کند تا امکان ارائه خدمت بهتر و با کیفیت‌تر به مردم فراهم شود.

در ادامه این نشست اصغر نورالله‌زاده-مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید- نیز ضمن تقدیر از اقدامات ایران‌خودرو در شرایط کنونی جنگ اقتصادی و تحریم‌ها، گفت: مرکز تحقیقات ایران‌خودرو  به عنوان مرکزی راهبردی و تاثیرگذار در صنعت خودرو گامهای مهم و اساسی در راستای خودکفایی و طراحی خودروهای جدید و مدرن برداشته است.

وی ضمن اشاره به طراحی و تولید محصول تارا، این اقدام را استفاده از ظرفیتها و دانش بومی دانسته و گفت: صنعت خودروی کشور با تولید تارا به خودباوری برای تولید محصولی در سطح استانداردهای جهانی رسیده است.  توسعه قطعه‌سازی کشور در سایه تولید محصول تارا در شرایط دشوار فعلی است که باید از مزیت کیفیت بالای این محصول برای حضور در بازارهای جهانی استفاده کرد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید ضمن اشاره به قرارداد نوسازی ۱۳۰هزار دستگاه تاکسی با سازمان بهینهسازی مصرف سوخت، تاکید کرد: در راستای اشتغالزایی، نوسازی و  بهینهسازی ناوگان تاکسی رانی، این قرارداد منعقد شده که با همکاری ایرانخودرو  شاهد توسعه ناوگان خواهیم بود.

پنجشنبه هفته گذشته،  فرشاد مقیمی (مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو) با مسعود نصرتی (جانشین رئیس سازمان شهرداری‌ها)، مرضیه حصاری (مدیرکل دفتر حمل‌ونقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها) و اصغر نوالله‌زاده (مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید) جلسه ای داشتند که ضمن آن،  راه‌های تعامل و همکاری برای توسعه حمل‌ونقل عمومی و تاکسی‌رانی مورد بررسی قرار گرفت و مسئولان ناوگان عمومی حمل‌ونقل حاضر در این نشست،  پیشنهادهایی در رابطه با گسترش همکاری‌ها و استفاده از ظرفیت‌های ایران‌خودرو برای توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی مطرح کردند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح