کد خبر : 168777
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دسامبر 2021 - 11:49
-

بابایی کارنامی: بودجه ۱۴۰۱ باید چند موضوع بسیار مهم را حل و فصل کند

بابایی کارنامی: بودجه ۱۴۰۱ باید چند موضوع بسیار مهم را حل و فصل کند

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه ۱۴۰۱ باید چند موضوع بسیار مهم را حل و فصل کند که از جمله آن آزادسازی ارز، عدالت مزدی و استخدامی، ساماندهی نیروهای انسانی وارده در دستگاه دولتی و نهادهای عمومی غیر دولتی می باشد. به گزارش ایسنا، علی بابایی کارنامی در نطق میان دستور خود

بابایی کارنامی: بودجه ۱۴۰۱ باید چند موضوع بسیار مهم را حل و فصل کند

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه ۱۴۰۱ باید چند موضوع بسیار مهم را حل و فصل کند که از جمله آن آزادسازی ارز، عدالت مزدی و استخدامی، ساماندهی نیروهای انسانی وارده در دستگاه دولتی و نهادهای عمومی غیر دولتی می باشد.

به گزارش ایسنا، علی بابایی کارنامی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: از رئیس جمهور بابت سعه صدری که در مواجهه با مشکلات مردم داشته و تعاملی که با نمایندگان مجلس داشته و دارند، تشکر و قدردانی می کنم. آقای رئیس جمهور ساری و مازندارن مهم است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تیم دیپلماسی کشور و وزیر امور خارجه بیان کرد: آنها در شرایط امروز همزمان در دو جبهه با بدخواهان و زیاده خواهان داخلی و خارجی مبارزه می کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از وزیر جهاد کشاورزی گفت: از ایشان نیز بابت پیگیری بحث مهم و استراتژیک زهکشی زمین های شالی استان های شمالی و به ویژه مازندران و بحث تنظیم بازار و خرید و تضمینی مرکبات باغدااران استان های شمالی کشور تشکر کرد.

بابایی کارنامی همچنین از رئیس سازمان برنامه و بودجه، استاندار مازندران، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی بابت اقداماتی که انجام داده اند تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه در رابطه با بودجه سال ۱۴۰۱ عنوان کرد: قضاوت نمایندگان مجلس، دولت، مردم و نخبگان خیلی زود است. بودجه امسال باید چند موضوع بسیار مهم را حل و فصل کند که از جمله آن آزادسازی ارز، عدالت مزدی و استخدامی، ساماندهی نیروهای انسانی وارده در دستگاه دولتی و نهادهای عمومی غیر دولتی می باشد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خطاب به نمایندگان گفت: یکی از مطالبات جدی امروز مردم، موضوع ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار کارمندی است که در دستگاه های دولتی بلاتکلیف هستند و از مطالبات جدی رئیس جمهور نیز هست و همه ما و همچنین سازمان امور اداری و استخدامی نیز باید با آن همکاری کنیم.

بابایی کارنامی خاطرنشان کرد: متاسفانه هنوز برای بحث چالش برانگیز فقر، تورم و بیکاری فکری اندیشیده نشده که باید با دقت بیشتری به بودجه سال ۱۴۰۱ نگاه شود و آن را قضاوت کرد.

وی افزود: مجلس یازدهم و دولت سیزدهم هم قسم شدیم تا چند مشکل امروز مردم را حل نماییم که از جمله آن مدیریت بیکاری و تورم است. این امر محقق نمی شود مگر با نگاه کارشناسی کمیسیون های تخصصی مجلس و دولت که باید در جهت کم کردن مشکلات مردم هم نظر شده و تلاش کنیم. مردم از مجلس و دولت توقع بالایی دارند که همه باید کمک کنیم تا مردم ایران زمین آزادانه و با کرامت بالا زندگی مسالمت آمیز داشته باشند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح