کد خبر : 90538
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 نوامبر 2021 - 19:42
-

بازدیدهای سرزده از ادارات برای رعایت کرونا و مدیریت برق

بازدیدهای سرزده از ادارات برای رعایت کرونا و مدیریت برق

ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری لنگرود، با اشاره به لزوم مدیریت مصرف برق، از بازدیدهای سرزده در این بخش نیز خبر داد و گفت: بازدیدهای سرزده از ادارات جهت بررسی میزان رعایت پروتکل های بهداشتی صورت خواهد گرفت. هادی جعفرزاده در جلسه شورای اداری شهرستان لنگرود، با اشاره به شیوع سویه جدید بیماری کرونا تحت عنوان دلتا در کشور و

بازدیدهای سرزده از ادارات برای رعایت کرونا و مدیریت برق

ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری لنگرود، با اشاره به لزوم مدیریت مصرف برق، از بازدیدهای سرزده در این بخش نیز خبر داد و گفت: بازدیدهای سرزده از ادارات جهت بررسی میزان رعایت پروتکل های بهداشتی صورت خواهد گرفت.

هادی جعفرزاده در جلسه شورای اداری شهرستان لنگرود، با اشاره به شیوع سویه جدید بیماری کرونا تحت عنوان دلتا در کشور و استان، افزود: این بیماری به واسطه سرایت زیاد و شدت بیماری وضعیت خاصی را برای افراد مبتلا شده ایجاد می کند لذا نباید کرونا را دست کم بگیریم و رعایت پروتکل های بهداشتی الزام است.

سرپرست فرمانداری لنگرود، با تاکید بر لزوم لزوم واکسیناسیون بخش قابل توجهی از جامعه جهت مدیریت بیماری، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در واکسیناسیون عقب هستیم و لذا پروتکل های بهداشتی تنها راه پیشگیری از ابتلا به کروناست.

جعفرزاده، از ادارات و دستگاه های اجرایی خواست نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه ماسک و فاصله گذاری اجتماعی اهتمام داشته باشند و اضافه کرد: بازدیدهای سرزده از ادارات جهت بررسی میزان رعایت پروتکل های بهداشتی صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه کرونا به همه اقشار و صنوف و آحاد جامعه صدمه وارد کرده است، گفت: شهرستان لنگرود وضعیت نارنجی دارد، اما در صورت نارنجی و قرمز شدن، شاهد بیکار شدن اصناف خواهیم بود لذا در درجه اول خودمان باید خودمراقبتی را جدی بگیریم.

سرپرست فرماندار لنگرود، واکسیناسیون تجمیعی را مستلزم زمینه سازی  تمهید مقدمات دانست و یادآور شد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان به تنهایی قادر به انجام این کار نیست و دستگاه ها حتما مشارکت داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به لزوم مدیریت مصرف برق، از بازدیدهای سرزده در این بخش نیز خبر داد و افزود: طی هفته های اخیر شاهد قطع مکرر برق بودیم که به واسطه مشکلات ایجاد شده در حوزه تولید برق اتفاق افتاد؛ کاهش بارندگی ها و خشکسالی نیز موجب شده نیروگاه های آبی ما از مدار خارج شوند لذا حداقل تا یک ماه آینده با گرمای هوا و کم آبی و چالش برق مواجه هستیم و مصرف بهینه وسائل سرمایشی در ادارات در دستور کار قرار گیرد.

جعفرزاده، ضمن قدردانی از ادارات جهاد کشاورزی و امور منابع آب جهت مدیریت تامین آب مورد نیاز کشاورزی در شهرستان، اضافه کرد: خوشبختانه سال زراعی را با کمترین خسارت پشت سر گذاشتیم که نویدبخش برداشت خوب از مزارع است.

وی خواستار تکریم ارباب رجوع به ویژه معلولان جسمی و حرکتی در ادارات شد و عنوان کرد: میز خدمت حضوری در طبقه همکف ادارات برای جامعه هدف بهزیست، کمیته امداد و بنیاد شهید تعبیه شود.

سرپرست فرمانداری لنگرود از دستگاه ها خواست اختلافات خودشان را حل و فصل کنند و گفت: هیچ اختلافی نباید موجب شود که در ارائه خدمت به مردم کوتاهی کنید.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی نقوی، امام جمعه لنگرود نیز، شورای اداری را فرصتی برای قدردانی از زحمات مدیران دانست و اظهار کرد: مشارکت ۶۳ درصدی مردم شهرستان لنگرود در انتخابات علیرغم مشکلات اقتصادی بسیار ارزشمند است.

وی مردم را رکن جامعه دانست و افزود: در همه نظام های سیاسی دنیا مردم رکن هستند، اما مردم در نظام اسلامی از یک جایگاه والاتر برخوردارند و لذا مسئولان به دنبال خدمت به مردم و جلب رضایت آنان و حفظ حضورشان در صحنه هستند.

امام جمعه لنگرود، با بیان اینکه کمبود برق تعطیلی بخشی از صنعت را رقم زده است، عنوان کرد: کاهش ظرفیت صنایع موجب شده زندگی مردم در سایه کرونا سخت تر شود لذا مدیران وظیفه سنگین ترین دارد و باید برای رفع مشکلات مردم تلاش مضاعف تری کنند. مردم نیز انتظار دارند نهادها و دستگاه ها و ادارات همکاری و هماهنگی بیشتری با هم داشته باشند.

حجت الاسلام نقوی، با اشاره به شرایط خاص گذار دولت، خاطرنشان کرد: مسئولان توجه ویژه تی به وضعیت کشاورزی و تامین آب شرب داشته باشند.

وی نماز جمعه را یک عمل عبادی و سیاسی و حاکمیتی دانست و اضافه کرد: نماز جمعه با سایر عبادات فرق دارد و موجب حیات معنوی جامعه و وحدت بین مردم و تعامل اجتماعی و بصیرت افزایی سیاسی می شود.

امام جمعه لنگرود، نماز جمعه قوی را دارای کارکردهای فراوان دانست و متذکر شد: مسئولان از ظرفیت تریبون نماز جمعه برای افزایش بهره وری مجموعه مدیریتی خودشان استفاده کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح