کد خبر : 87644
تاریخ انتشار : شنبه 13 نوامبر 2021 - 2:04
-

بازنگری طرح جامع کاهش آلودگی هوای اراک را برای روی تاقچه نمی‌خواهیم

بازنگری طرح جامع کاهش آلودگی هوای اراک را برای روی تاقچه نمی‌خواهیم

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: بازنگری طرح جامع کاهش آلودگی هوای اراک باید به شکل کاربردی تدوین شود. سید علی آقازاده 22 تیرماه در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای استان مرکزی با اشاره به ارائه نتایج کار بازنگری طرح جامع الودگی هوای اراک که توسط مشاور ارایه شد، اظهار کرد: این اطلاعات چیزی به سواد اندک من

بازنگری طرح جامع کاهش آلودگی هوای اراک را برای روی تاقچه نمی‌خواهیم

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: بازنگری طرح جامع کاهش آلودگی هوای اراک باید به شکل کاربردی تدوین شود.

سید علی آقازاده 22 تیرماه در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای استان مرکزی با اشاره به ارائه نتایج کار بازنگری طرح جامع الودگی هوای اراک که توسط مشاور ارایه شد، اظهار کرد: این اطلاعات چیزی به سواد اندک من از شهر اراک اضافه نکرد و در واقع اطلاعاتی کلی است که هر شهروند اراک دارد و باید حتما در کارگروه و کمیته فنی مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد و از ظرفیت تمامی متخصصان نیز استفاده شود.

وی تصریح کرد: ما به دنبال گذاشتن این طرح روی تاقچه نیستیم، این طرح باید کاربردی باشد و بتوان از طریق آن امروز را نسبت به روز قبل سنجید.

استاندار مرکزی با بیان اینکه متاسفانه در سال جاری میزان روزهای آلوده برای تمامی گروه های حساس به 4 روز رسید که امری بی سابقه است چراکه این آمار در سال گذشته یک روز بوده است، گفت: این رقم نشان از شرایط اضطراری در کشور دارد هرچند که اکثرا الودگی ها منشاء خارج از کشور داشته است.

وی تاکید کرد: در چهار ماهه اخیر مدارس و دانشگاه ها تعطیل بوده اند، برخی از صنایع به دلیل مباحث تامین برق کم کار شده اند، ترافیک به همین دلایل کمتر شده است، در نیروگاه سوخت مایع نداشتیم و این آلودگی چهار ماهه اکثرا منشا خارجی داشته است.

آقازاده با اشاره به گرم شدن بی سابقه کره زمین و کاهش جدی و محسوس بارش ها، گفت: همه این عوامل شرایط غیر طبیعی را رقم زده است و باید جلسات کارگروه نیز برگزار می شد، اما اگر این کارگروه هم برگزار می شد باید در خصوص تعطیلی یا عدم تعطیلی برخی اماکن تصمیم گیری می شد. مدارس و دانشگاه ها که تعطیل بود، به دلیل کرونا ادارات در حد یک سوم فعال بودند و برخی از اصناف تعطیل بودند و مسلما بیش از این نمی شد تعطیلی اعلام کرد. در واقع با تشکیل کارگروه اضطرار هم نمی توان معجزه کرد چراکه منشا آلودگی در خارج از استان است.

وی با بیان اینکه در چهار ماهه اخیر بیشترین تعطیلی مدارس، دانشگاه ها، صنایع و صنوف را نسبت به سال های اخیر داشته ایم و تردد خودروها از ساعت 10 شب ممنوع بوده است، افزود: بیش از این نمی توانستم اجازه تعطیلی را بدهم البته کل کشور درگیر این شرایط اضطراری هستند و همه باید تلاش در جهت بهبود داشته باشیم.

استاندار مرکزی اظهار کرد: استاندار در ماه باید 60 جلسه به ریاست خود برگزار کند و این امر منهای دیگر جلسات ضروری مانند کرونا، برق و … است، البته برگزار نشدن جلسه کمیته اضطرار به معنی نفی وظایف نیست، اما برگزاری آن ضرورتی نداشته است و نباید به تنش در جامعه دامن زد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح