کد خبر : 118103
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 نوامبر 2021 - 15:06
-

بازگشت بالگرد اورژانس هوایی یاسوج به آشیانه پس از ۳ ماه

بازگشت بالگرد اورژانس هوایی یاسوج به آشیانه پس از ۳ ماه

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس اورژانس۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از بازگشت بالگرد اورژانس هوایی یاسوج به آشیانه خبر داد. “جهانبخش وحدت نژاد” افزود: بالگرد اورژانس هوایی استان در ابتدای شهریورماه سال جاری برای سرویس و اورهال شدن به شیراز منتقل شد اما به دلیل تاخیر در تامین قطعات به استان بازنگشت. وی اظهارکرد: بلافاصله و از

بازگشت بالگرد اورژانس هوایی یاسوج به آشیانه پس از ۳ ماه

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس اورژانس۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از بازگشت بالگرد اورژانس هوایی یاسوج به آشیانه خبر داد.

“جهانبخش وحدت نژاد” افزود: بالگرد اورژانس هوایی استان در ابتدای شهریورماه سال جاری برای سرویس و اورهال شدن به شیراز منتقل شد اما به دلیل تاخیر در تامین قطعات به استان بازنگشت.

وی اظهارکرد: بلافاصله و از همان روزهای ابتدایی  انتقال بالگرد، پیگیری‌های مستمر از سوی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان، مردم و رسانه‌ها انجام شد و در همین زمینه دیدارهای مکرری با مسئولان کشوری داشتیم که لازم است از همه مسئولان درون سازمانی و برون سازمانی در سطح ملی قدردانی نمایم.

رئیس اورژانس۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بعد از دو ماه تلاش‌ مستمر،‌ خوشبختانه این پیگیری ها در  آذر ماه به نتیجه رسید و بالگرد  اورژانس هوایی امروز  چهارشنبه سوم آذر ماه در پایگاه اورژانس هوایی استان در فرودگاه یاسوج مستقر شد و آماده ارائه خدمات به مردم عزیز است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد، وحدت نژاد ضمن ابراز خرسندی از تحقق این مطالبه به حق مردم استان بیان کرد: باتوجه به اینکه بالگرد کنونی همچون گذشته به صورت اجاره ای در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته است امیدواریم با رایزنی و مساعدت همه جانبه مسئولان ارشد استانی بتوانیم بالگرد ملکی با مالکیت اورژانس ۱۱۵ استان را فراهم آوریم تا بار دیگر شاهد اختلال در خصوص خدمات اورژانس هوایی در استان نباشیم و بتوانیم به مردم استان و سایر شهرستان‌ها و استان‌های همجوار که در شعاع پروازی این بالگرد قرار دارند خدمت‌ رسانی کنیم  هر چند دعا می‌کنیم هیچگاه مصدوم، مجروح و یا بیماری نداشته‌ باشیم که به خدمات این بالگرد نیاز داشته‌ باشد.

گفتنی است که اورژانس هوایی یاسوج در اسفند ماه ۱۳۹۵ راه‌اندازی شد و علاوه بر یاسوج سایر شهرستان ها  را هم پوشش می‌دهد  و بیش از ۱۰۰۰ ماموریت انجام داده که حدود ۹۰ درصد این ماموریت ها برای بیماران و مصدومان با وضعیت وخیم بودند که به بخش ای سی یو انتقال داده شدند و یا تحت عمل جراحی قرار گرفتند. از مجموع ماموریت های اورژانس هوایی در این استان حدود ۴۰۰ مورد انتقال مادران باردار از مناطق محروم، سخت گذر و دور افتاده بوده که این مهم میزان مرگ و میر مادران باردار را در استان کهگیلویه و بویراحمد به صفر رساند.
اورژانس هوایی زمان رسیدن مصدومان و بیماران از صحنه تا بیمارستان را ۳۰۰ درصد کاهش می دهد و از نظر متخصصان اورژانس کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد جز ضروری ترین مراکز نیازمند اورژانس هوایی است.

یاد آور می شود که بعد از انتقال بالگرد اورژانس هوایی یاسوج به شیراز برای سرویس دوره ای و تاخیر در بازگشت آن، یکی از مهمترین مطالبات مردمی استان در ۳ ماه اخیر بود که پیگیری‌ها برای بازگشت این بالگرد با جدیت دنبال شد و بالاخره این تلاش‌ها به ثمر نشست.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح