کد خبر : 96555
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 نوامبر 2021 - 21:22
-

باشگاه‌های لیگ برتری فوتبال و پول‌هایی که همه را سرگردان کرده!

باشگاه‌های لیگ برتری فوتبال و پول‌هایی که همه را سرگردان کرده!

در حالی که لیگ بیستم رو به پایان است اما طبق روال هر سال هیچ شفاف‌سازی‌ای راجع به درآمدهای تبلیغات محیطی از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال صورت نگرفته است. به گزارش ایسنا، فوتبال ایران عادت به درآمدزایی ندارد و اگر خدایی نکرده ریالی از این ورزش به دست بیاید، همه حیران می‌شوند که

باشگاه‌های لیگ برتری فوتبال و پول‌هایی که همه را سرگردان کرده!

در حالی که لیگ بیستم رو به پایان است اما طبق روال هر سال هیچ شفاف‌سازی‌ای راجع به درآمدهای تبلیغات محیطی از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال صورت نگرفته است.

به گزارش ایسنا، فوتبال ایران عادت به درآمدزایی ندارد و اگر خدایی نکرده ریالی از این ورزش به دست بیاید، همه حیران می‌شوند که مگر آخرالزمان شده است. ما هم خسته شده‌ایم از بس گفتیم حق پخش چه شد، تبلیغات محیطی چه شد. البته نه این که همه مسائل زندگی‌مان روی روال است و تنها دردمان بی‌پولی فوتبال است، بلکه پیگیری‌مان به این دلیل است که این پول وجود دارد و دست به دست می‌شود اما حتی در فدراسیونی که با شعار شفافیت روی کار آمده، مشخص نیست، کجاست.

پیش از این راجع به حق پخش و حقی که در این بخش از باشگاه‌ها خورده می‌شود، نوشتیم (اینجا) اما این بار می‌خواهیم راجع به تبلیغات محیطی صحبت کنیم که صفر تا صد آن در اختیار فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ است. تا پارسال که تبلیغات محیطی به شرکت‌های مختلف سپرده می‌شد، بدقولی این شرکت‌ها و بدهی باشگاه‌ها به سازمان لیگ بهانه‌ای برای فرار از پاسخگویی راجع به میزان دقیق درآمد دقیق باشگاه‌ها از این راه بود اما طبق گزارشی که دو سال پیش در ایسنا منتشر شد (اینجا)، مشخص شد که درآمد باشگاه‌ها از تبلیغات محیطی برای پرداخت بدهی مالیاتی ۶۵ میلیاردی سازمان لیگ خرج شده و آن‌ها به این دلیل به هیچ پولی نمی‌رسند.

البته از کیسه خلیفه بخشیدن مدیران فدراسیون فوتبال به همین جا ختم نمی‌شود. عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی هفته گذشته در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اعلام کرد که وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال به وزارت کار پیشنهاد داه بودند که به جای پرداخت بخشی از طلب شستا، تبلیغات شرکت‌های زیرمجموعه شستا در استادیوم‌ها (تبلیغات محیطی) و پیراهن تیم‌ها انجام شود که البته با این پیشنهاد مخالفت شده است.

چرا باید تاوان ندانم کاری‌های مدیران فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان از جیب باشگاه‌ها پرداخت شود؟ البته مدیران باشگاه‌ها هم در این اتفاقات بی‌تقصیر نیستند زیرا هیچوقت پیگیر مطالباتشان از سازمان لیگ نیستند. آن‌ها حتی نمی‌پرسند که ۳۰ درصد حق تبلیغات تلویزیونی که صدا و سیما بنده‌نوازی کرده و به جای حق پخش چند صد میلیاردی به وزارت ورزش و جوانان – نه فدراسیون فوتبال – داده، کجا رفته و چرا ریالی از آن به باشگاه‌ها نرسیده است؟

در پایان از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خواستار سنت‌شکنی و شفاف‌سازی راجع به کل درآمد تبلیغات محیطی فصل بیستم و سهم هر باشگاه هستیم. همچنین اگر هنوز به بهانه بدهکاری باشگاه‌ها به آن‌ها پرداختی‌ای ندارند، حداقل بدهی‌شان را مشخص کنند تا مشخص شود که باشگاه‌ها قرار است تا چه زمانی این بدهی را پرداخت کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح