کد خبر : 95683
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 نوامبر 2021 - 15:52
-

باشگاه وکلا؛ گامی به سوی وکالت‌های پالایش شده

باشگاه وکلا؛ گامی به سوی وکالت‌های پالایش شده

ایسنا/همدان نماینده باشگاه وکلا در استان همدان و وکیل پایه یک دادگستری گفت: باشگاه وکلا در تهران به عنوان مدیریت و مرجعیت اصلی از سال ۱۳۹۷ فعالیت رسمی خود را آغار کرده است و در شهرستان ملایر نیز به نمایندگی از استان همدان دو ماه است که فعالیت باشگاه شروع شده است. به گزارش ایسنا؛ سهیلا

باشگاه وکلا؛ گامی به سوی وکالت‌های پالایش شده

ایسنا/همدان نماینده باشگاه وکلا در استان همدان و وکیل پایه یک دادگستری گفت: باشگاه وکلا در تهران به عنوان مدیریت و مرجعیت اصلی از سال ۱۳۹۷ فعالیت رسمی خود را آغار کرده است و در شهرستان ملایر نیز به نمایندگی از استان همدان دو ماه است که فعالیت باشگاه شروع شده است.

به گزارش ایسنا؛ سهیلا معماری سه شنبه ۲۵ آبان ماه، در جمع خبرنگاران ملایر در رابطه با اهداف شکل گیری باشگاه وکلا، افزود: فرهنگ استفاده از مشاور و وکیل و بهره‌مندی از نقطه نظرات کارشناسان و متخصصان خبره در هر حوزه ای می‌تواند از بروز مسائل و مشکلات در فعالیت‌های روزمره جلوگیری کند، اما متاسفانه اکثریت مردم شناخت دقیق و کامل از این متخصصان خبره نداشته و به کارشناسانی مراجعه می‌کنند که عملاً علاوه بر پرداخت هزینه‌های گزاف به نتیجه مطلوب نرسیده و موجبات نارضایتی نیز فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: به همین دلیل یکی از نگرانی‌ها و دغدغه اصلی افراد جامعه، شناخت این افراد متخصص و سهولت در ارتباط و دسترسی به آنهاست، از سوی دیگر مسائل حقوقی و دادگاهی از جمله مسائلی است که علاوه بر مال، گاهی جان و ناموس افراد نیز درگیر آن است و به دلیل خشکی روح حاکم بر قوانین و قواعد و آئین دادرسی‌ها، کوچکترین مشاوره اشتباه در طی طریق دعوا، صدمات غیر قابل جبرانی را به همراه داشته و شاید هرگز امکان دادخواهی مجدد وجود نداشته باشد.

این وکیل پایه یک دادگستری با اشاره به اینکه هر وکیلی در سراسر کشور می‌تواند عضو این مرجع تخصص شود، اظهارکرد: ما در این پلتفرم شعار “پیشگیری بهتر از درمان است” را زنده نگه می‌داریم و معرفی وکلا به عموم مردم در شاخه‌های تخصصی مربوطه، نظارت بر صلاحیت و عملکرد وکلا در شاخه‌های تخصصی و امتیازدهی به وکلا در حوزه‌های مربوطه با توجه به شاخص‌های مورد نظر برای کمک به مردم در زمینه شناخت وکلای خُبره، جزو اهداف اصلی ما به شمار می رود.

معماری با تأکید بر اینکه مردم باید در مرحله انتخاب مشاور و وکیل، بهترین گزینه متخصص را برگزینند، افزود: در این سایت این امکان فراهم شده است تا وکلا در پروفایل شخصی خود به معرفی فعالیت‌ها و توانمندی‌های خود و توسعه برند شخصی خود بپردازند و از این بستر آنلاین به صورت حرفه‌ای خود را به صورت قانونی معرفی کنند.

نماینده باشگاه وکلا در استان همدان اظهارکرد: این  مجموعه، تخصص و تعهد و سایر پارامترهای موثر در حل پرونده‌ها را در اولویت رتبه بندی وکلا قرار داده است تا مراجعه کنندگان به راحتی بتوانند با خیال راحت، با توجه به سوابق حرفه‌ای، وکیل مورد نظر را جستجو کرده و با ارزیابی و ملاحظه رتبه و بیوگرافی وکیل، بهترین گزینه را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه این امکان فراهم شده که افراد با مراجعه به سایت باشگاه وکلا با میزان و درصد فعالیت و تجربه وکلا در زمینه‌های پرونده‌های قضائی و دعوای، جنایی، خانوادگی، ملکی و امور بانکی آشنا شوند، گفت: همچنین متقاضیان می‌تواند به صورت آنلاین از مشاوره رایگان وکیل مورد نظر خود بهره منده شود که همین موضوع سبب صرفه جویی در وقت، زمان و هزینه شده و از رفت و آمد افراد به شهرهای دیگر جلوگیری می‌کند.

معماری با اشاره به رتبه بندی وکلا در باشگاه وکلا، افزود: امکان دسترسی آسان و نظارت دقیقی بر عملکرد و کارنامه کاری وکلا نیز کاملا فراهم شده است و متقاضیان در سراسر کشور می‌توانند به آدرس اینترنتی  https://bashgahvokala.com  مراجعه کرده و با توجه به نوع پرونده خود، وکیل متخصص را انتخاب کنند.

نماینده باشگاه وکلا در استان همدان با اشاره به اینکه به تازگی نمایندگی استان همدان به مرکزیت شهرستان ملایر تشکیل شده است، اظهارکرد: تعداد همکاران ثبت نامی در باشگاه چشمگیر بوده و پیش‌بینی این است که تا ماه آینده بالای ۲۰۰ نفر از وکلای متخصص به عضویت باشگاه در بیایند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح