کد خبر : 130301
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 نوامبر 2021 - 20:16
-

باند سازمان‌یافته مواد مخدر در مازندران وجود ندارد

باند سازمان‌یافته مواد مخدر در مازندران وجود ندارد

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی مازندران گفت: هرچند باند سازمان یافته در مازندران نداریم اما در سال جاری ۶۵ باند مواد مخدر در استان شناسایی و متلاشی شده است. سردار مرتضی میرزایی در نشستی با خبرنگاران که در سالن جلسات شورای هماهنگی ‌مبارزه با مواد مخدر استان برگزار شد، با اشاره به اینکه ساماندهی معتادان متهاجر و پاکسازی شهری و برخورد

باند سازمان‌یافته مواد مخدر در مازندران وجود ندارد

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی مازندران گفت: هرچند باند سازمان یافته در مازندران نداریم اما در سال جاری ۶۵ باند مواد مخدر در استان شناسایی و متلاشی شده است.

سردار مرتضی میرزایی در نشستی با خبرنگاران که در سالن جلسات شورای هماهنگی ‌مبارزه با مواد مخدر استان برگزار شد، با اشاره به اینکه ساماندهی معتادان متهاجر و پاکسازی شهری و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر از اهم برنامه ها است، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۵ تن و ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شد و بر این اساس، رشد کشفیات ۲۴ درصد بوده است.

وی افزود: میزان دستگیری‌ها در حوزه مواد مخدر ۲۲ درصد کاهش داشته و این نشان می‌دهد دستگیری‌ها با هدف و برنامه صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی مازندران درباره اجرای طرح‌ها در محل‌های آلوده به مواد مخدر در این استان، یادآور شد: امسال در ۸۲۴ نقطه مازندران، طرح پاکسازی صورت گرفته و ۵۹۴ مورد عملیات برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر نیز انجام شده است.

میرزایی ادامه داد: ۱۹ مورد طرح مقابله و پاکسازی محیط اطراف مدارس و مکان‌های فرهنگی صورت گرفت و ۹۰ مرحله طرح پیشگیری از وقوع جرم و توزیع مواد در استان انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در ۶۵۰ مرحله با استفاده از سگ‌های موادیاب نسبت به کشف مواد مخدر اقدام شده، ۲۱ مورد برخورد با باندهای مواد مخدر صورت گرفته است و ۲۰ درصد تشکیل پرونده برای قاچاقچیان اصلی رشد یافته است.

فرمانده انتظامی مازندران از رشد ۲۱ درصدی عملیات ها خبر داد و اظهار کرد: برخورد با خرده فروشان به سطح کلانتری‌ها محول شده و میزان کشفیات مواد مخدر توسط کلانتری‌ها ۵۴ درصد رشد داشته است، هرچند باند سازمان یافته در مازندران نداریم اما در سال جاری ۶۵ باند مواد مخدر در استان شناسایی و متلاشی شده است.

میرزایی با بیان اینکه مازندران تنها استانی است که اردوگاه ترک اعتیاد ندارد، گفت: این اردوگاه در ۲۴ استان کشور دایر شده و لازم است در مازندران برپا شود.

وی افزود: وضعیت مازندران از نظر محیطی برای برپایی اردوگاه مناسب است و باید برای ایجاد آن مطالبه گری صورت گیرد چرا که باید برای دوران پس از پاک شدن معتادان برنامه ریزی کرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح