کد خبر : 145434
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دسامبر 2021 - 16:46
-

بانک ملی در مسیر تولید همراه تولیدکنندگان است

بانک ملی در مسیر تولید همراه تولیدکنندگان است

ایسنا/اردبیل معاون اعتبارات بانک ملی گفت: بانک ملی در مسیر تولید همراه سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان است تا فرصت اشتغال و کارآفرینی بیشتر برای جوانان فراهم آید. موسوی در جریان بازدید از طرح‌های مورد حمایت بانک ملی در اردبیل اظهار کرد: بانک ملی در استان اردبیل در بخش‌های عمرانی، زیربنایی و تولیدی حمایت‌های جدی را از فعالان

بانک ملی در مسیر تولید همراه تولیدکنندگان است

ایسنا/اردبیل معاون اعتبارات بانک ملی گفت: بانک ملی در مسیر تولید همراه سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان است تا فرصت اشتغال و کارآفرینی بیشتر برای جوانان فراهم آید.

موسوی در جریان بازدید از طرح‌های مورد حمایت بانک ملی در اردبیل اظهار کرد: بانک ملی در استان اردبیل در بخش‌های عمرانی، زیربنایی و تولیدی حمایت‌های جدی را از فعالان این بخش‌ها انجام داده تا فرصت اشتغال و کارآفرینی و همچنین بالا رفتن تولید را در همه حوزه‌ها شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: در سفر یک روزه به اردبیل از واحد تولید پروفیل و همچنین نخستین کارخانه سرم‌سازی در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل بازدید کردیم که این واحدهای تولیدی و صنعتی علاوه بر تأمین نیاز استان، نیاز سایر استان‌ها و حتی بازارهای منطقه‌ای را فراهم می‌کنند.

معاون اعتباری بانک ملی جایگاه استان اردبیل را در صدور پروانه بهره‌برداری، جایگاه ممتاز بیان کرد و گفت: بانک ملی تلاش می‌کند تا به عنوان حامی و مشارکت‌کننده تأمین منابع مالی در خدمت تولید و فعالان این عرصه باشد تا اهداف سال جهش تولید تحقق پیدا کند.

موسوی به احداث کارخانه تولید کاغذ از سنگ در نمین اشاره کرد و افزود: این واحد نیز جز واحدهای خلاق و نوآور در منطقه به حساب می‌آید که از سنگ آهک در جهت تولید کاغذ با استفاده از تکنولوژی‌های جدید استفاده شده و به نوعی امر کارآفرینی و تولید رونقی مضاعف پیدا می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: برای این پروژه 350 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام می‌شود که عمده دستگاه‌ها و تجهیزات این کارخانه نیز از خارج از کشور تهیه و تأمین شده است.

موسوی به تولید نخ در اردبیل با سرمایه‌گذاری 400 میلیارد تومانی اشاره کرد و ادامه داد: آرتا انرژی در نمین نیز مورد بازدید قرار گرفت که قرار است محصول نهایی این کارخانه که متانول است، در نیمه اول سال آینده راهی بازار شود.

وی با حضور در کارخانه لاستیک‌سازی آرتاویل تایر به عنوان طرح عظیم صنعتی در شمالغرب اضافه کرد: فاز تکمیلی و توسعه این کارخانه با ظرفیت اشتغال 500 نفر در حال انجام است که با بهره‌برداری کامل از این فاز، 30 درصد تایر مورد نیاز کشور اعم از خودروهای سبک و سنگین تأمین خواهد شد.

موسوی در ادامه سخنان خود بیان کرد: این کارخانه در مرحله تولید آزمایشی لاستیک‌های جدید و خودروهای سنگین است تا مرحله به مرحله کار به انجام رسیده و تولید با کیفیتی را در سطح استان شاهد باشیم.

وی سرمایه‌گذاری بانک ملی را در پروژه ریلی استان اردبیل نیز یادآور شد و ادامه داد: برای این کارخانه بیش از 750 میلیارد تومان بانک ملی به عنوان فاینانس داخلی تأمین اعتبار کرده و تلاش بر این است تا این خط ریلی از میانه تا اردبیل در سال آینده آماده بهره‌برداری شود.

معاون اعتبارات بانک ملی اظهار کرد: بانک ملی در همه استان‌ها به ویژه استان اردبیل در بخش تولیدی و حمایت از طرح‌های زیربنایی پشتیبانی‌های همه‌جانبه را انجام داده و همچنان در این مسیر همراه سرمایه‌گذاران است.

 

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح