کد خبر : 168094
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 دسامبر 2021 - 21:11
-

بانک ها در اعطای تسهیلات مسکن محرومان ضمانت را تسهیل کنند

بانک ها در اعطای تسهیلات مسکن محرومان ضمانت را تسهیل کنند

ایسنا/ایلام سرپرست استانداری ایلام گفت: انعقاد تفاهم نامه ساخت ۳۲۰۰ واحد مسکن روستایی و از این میزان اختصاص ۲ هزار واحد برای محرومان استان نشانگر توجه ویژه دولت تدبیر و امید به این قشر ضعیف جامعه است. دکتر “محمد نوذری” در نشست شورای تامین مسکن استان یکی از مشکلات و دغدغه های جوانان استان را تامین مسکن

بانک ها در اعطای تسهیلات مسکن محرومان ضمانت را تسهیل کنند

ایسنا/ایلام سرپرست استانداری ایلام گفت: انعقاد تفاهم نامه ساخت ۳۲۰۰ واحد مسکن روستایی و از این میزان اختصاص ۲ هزار واحد برای محرومان استان نشانگر توجه ویژه دولت تدبیر و امید به این قشر ضعیف جامعه است.

دکتر “محمد نوذری” در نشست شورای تامین مسکن استان یکی از مشکلات و دغدغه های جوانان استان را تامین مسکن دانست و اظهار کرد:  عملکرد دولت تدبیر و امید در ساخت مسکن روستاییان و محرومان قابل تقدیر است.

وی با عنوان این مطلب که تمام تلاش خود را برای انجام تعهدات ساخت مسکن به کار خواهیم بست، گفت: بانک های عامل باید روند پرداخت وام مسکن محرومان را تسهیل کنند.

سرپرست استانداری ایلام با عنوان این مطلب که تمام تلاش خود را برای انجام تعهدات ساخت مسکن بکار خواهیم بست، اظهار کرد: انعقاد تفاهم نامه ساخت ۳۲۰۰ واحد مسکن روستایی و از این میزان اختصاص ۲ هزار واحد برای محرومان استان نشانگر توجه ویژه دولت تدبیر و امید به این قشر ضعیف جامعه است.

وی یادآور شد: برای بهره‌برداری کامل از طرح ساخت ۲ هزار واحد مسکن محرومان تا پایان دولت، نیازمند تعامل و همکاری کلیه دستگاه ها به ویژه بانک های عامل برای پرداخت این تسهیلات هستیم.

نوذری ایلام تاکید کرد: مشکل اصلی متقاضیان ساخت مسکن محرومان در حال حاضر نداشتن ضمانت است که بانک ها باید در راستای کمک به این قشر طبق قانون با ضمانت زنجیره ای موافقت کنند.

وی افزود: حذف اعتبارسنجی و تسریع در پرداخت تسهیلات از سوی بانک ها بعنوان یک اصل مهم برای پایان کار و ساخت هر واحد مسکونی باید در دستور کار قرار گیرد.

سرپرست استانداری ایلام در ادامه تاکید کرد: ساخت ۲ هزار واحد مسکونی برای محرومان و جامعه هدف این استان که فاقد مسکن هستند، بخش اعظمی از مشکلات این قشر را بر طرف می‌کند.

وی با قدردانی از استاندار سابق به جهت اهتمام و توجه ویژه به بخش تامین مسکن خانوارهای محروم استان، افزود: دستگاه های اجرایی نیز نقش مهمی در این موفقیت داشته و تا پایان این طرح نیز نیازمند اهتمام و تعامل آنان هستیم.

نوذری در ادامه از مدیران عامل بانک های استان خواست که در اسرع وقت جلسه هماهنگی برای رفع مشکلات متقاضیان تسهیلات مسکن محرومان برگزار کرده و در آن جلسه اقدامات لازم برای تسهیل و تسریع در روند پرداخت تسهیلات آنان اتخاذ شود.

وی تاکید کرد: صورتجلسه این نشست و راهکارها ارایه شده باید به روسای شعبات بانک ها در کلیه شهرستان جهت سهولت پرداخت این تسهیلات ابلاغ شود.

سرپرست استانداری ایلام همچنین از فرمانداران کلیه شهرستان ها خواست که به برگزاری جلسات هماهنگی و همچنین ساماندهی متقاضیان، سرعت بخشی پرداخت این تسهیلات را با همکاری سایر نهادها در دستور کار خود قرار دهند.

نوذری در ادامه بر لزوم عملیاتی شدن اقدامات و رفع موانع پرداخت تسهیلات مسکن محرومان تاکید کرد و خواستار اهتمام بیشتر دستگاه های اجرایی و استفاده از ظرفیت بالای فرمانداران برای رفع این مشکلات و موانع پیش رو شد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح