کد خبر : 125033
تاریخ انتشار : جمعه 26 نوامبر 2021 - 21:21
-

بایدها و نبایدهای قانون جذب و کائنات

بایدها و نبایدهای قانون جذب و کائنات

ایسنا/چهارمحال و بختیاری یک روانشناس خانواده با تاکید بر اینکه ارتعاش ایجاد شده بر اساس تفکر و احساس برای رسیدن به موففیت، ثروت، جایگاه اجتماعی و … کافی نیست، گفت: باید پس از تفکر و احساس خودمان را در مسیر و جریان موفقیت و کسب خواسته قرار دهیم. امین مختاری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره

بایدها و نبایدهای قانون جذب و کائنات

ایسنا/چهارمحال و بختیاری یک روانشناس خانواده با تاکید بر اینکه ارتعاش ایجاد شده بر اساس تفکر و احساس برای رسیدن به موففیت، ثروت، جایگاه اجتماعی و … کافی نیست، گفت: باید پس از تفکر و احساس خودمان را در مسیر و جریان موفقیت و کسب خواسته قرار دهیم.

امین مختاری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در رابطه با قوانین جذب و مثبت‌اندیشی برای کسب موفقیت در زندگی نکات بسیاری وجود دارد، اظهار کرد: قوانین الهی و معنوی فراوانی بر جهان حاکم شده و باتوجه به اینکه گرداننده جهان هستی خداوند است به تمامی انسان‌ها نیز قدرت‌های فراوانی عطا می‌کند.

این روانشناس خانواده افزود: همه افراد در دل قوانین وضع شده توسط خداوند قرار داریم، یعنی امور عالم براساس قوانین معنوی و الهی وضع شده توسط خداوند اداره می‌شود و  قانون جذب یکی از مهم‌ترین قوانین عالم است، یافته‌های علمی و آموزه‌های دینی نیز این مسئله را تائید می‌کنند.

وی با بیان اینکه بین تفکر، احساس و عمل در افراد یک پیوستگی وجود دارد، خاطرنشان کرد: هر آن‌چه که انسان به آن فکر و پس از تفکر آن را عمیقا احساس کند، این تفکر و احساس در عمل ظاهر می‌شود، در قانون جذب زمانی‌که که فرد به مسائل مختلف فکر می‌کند و سپس احساس برای دستیابی به آن موفقت و خواسته در او قویا ایجاد شود، این مسئله یک ارتعاش قوی را ایجاد می‌کند.

مختاری افزود: خداوند از قدرت‌های خود در درون انسان‌ها قرار داده و ذهن انسان به کائنات متصل است، زمانی‌که فرد به موضوعی فکر می‌کند و بعد آن را عمیقا احساس می‌کند اجزای کائنات برای اینکه فرد به آن خواسته دست پیدا کند به ارتعاش در می‌آیند.

این روانشناس خانواده با تاکید بر اینکه ارتعاش ایجاد شده بر اساس تفکر و احساس برای رسیدن به موفقیت، ثروت، جایگاه اجتماعی و … کافی نیست، توضیح داد: پس از ایجاد ارتعاش فرد باید وارد عمل شود، یعنی برنامه‌ریزی زندگی فرد باید در راستای رسیدن به اهداف باشد، باید پس از تفکر و احساس خودمان را در مسیر و جریان موفقیت و کسب خواسته قرار دهیم.

وی  اضافه کرد: هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی برای کسب خواسته‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، نباید انتظار داشته باشیم که در کنار روخانه بایسیتم و به مقصد برسیم، این مسئله هرگز اتفاق نخواهد افتاد، برخی از افراد در قانون جذب تنها به تفکر می‌پردازند، این راه برای جذب خواسته و موفقیت کارساز نیست و اقدام و عمل باید در کنار تفکر و احساس وجود داشته باشد.

مختاری با بیان اینکه جملات تاکیدی در سالیان طولانی در علم روانشناسی وجود داشته است، گفت: جملات تاکیدی که در قوانین جذب بر  روی آن تاکید می‌شود، می‌تواند به انسان‌ها در رسیدن به موفقیت کمک کند، زمانی‌که افکارمان را به شکل مثبت تنظیم کنیم، جملات تاکیدی برای قدرت‌بخشی به خودمان تاثیرگذار است.

این روانشناس خانواده تاکید کرد: اما باید بدانیم استفاده از جملات تاکیدی و مثبت‌اندیشی اگر در مسیر عمل و حرکت به سمت موفقت به‌کار گرفته نشود، فرد را به جایی نمی‌رساند، ذهن تشخیص می‌دهد که آیا فرد در مسیر موفقیت قرار دارد یا صرفا یکسری عبارات را به زبان می‌آورد و اقدام علمی برای رسیدن به موفقیت و خواسته وجود ندارد.

وی افزود: اگر فرد اقدام و عمل را در قانون جذب به فراموشی بسپارد و تنها به تفکر مثبت و گفتن جملات تاکیدی اکتفا کند به موفقیت نمی‌رسد و پس از مدتی دچار یاس و سرخوردگی می‌شود.

مختاری با اشاره به اینکه قانون جذب دارای جنبه‌های منفی و مثبت است، تصریح کرد: سعی کنیم آگاهانه اقدام به جذب مثبت کنیم، گاهی به‌علت ترس، نگرانی از آینده و … تفکر و احساسمان شکل منفی به خود می‌گیرد و موجب می‌شود که در فرآیندی ارتعاش منفی به عالم بفرستیم، باید به این نکته توجه داشته باشیم که هر اندازه که ارتعاش مثبت می‌تواند تاثیرات شگفت‌انگیزی داشته باشد، ارتعاش منفی می‌تواند موجب جذب موارد منفی در زندگی شود.

این روانشناس خانواده با بیان اینکه بسیاری از افراد از حلقه فکر، احساس و عمل مناسب غافل هستند و این قانون را به خوبی درک نکرده‌اند، اظهار کرد: پس از ایجاد ارتعاش مثبت یکسری از مسائل در اختیار خداوند است، شاید خواسته‌هایمان مطابق با طرح الهی زندگیمان نباشد، بهتر است در سراسر زندگی از قوانین معنوی استفاده کنیم و به‌دنبال طرح الهی زندگیمان باشیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح