کد خبر : 126577
تاریخ انتشار : شنبه 27 نوامبر 2021 - 15:36
-

باید برای نزول باران رحمت الهی نماز شکر بجا آورد

باید برای نزول باران رحمت الهی نماز شکر بجا آورد

ایسنا/آذربایجان غربی امام جمعه ارومیه گفت: حوادث سیل‌های اخیر با وجود همه کاستی‌ها و مشکلاتی که به بار آورد جلوه گاه همبستگی و نوع دوستی کم نظیر مردم کشور و مسئولان اجرایی و نظامی و انتظامی کشور بود و باید برای نزول باران رحمت الهی نماز شکر بجا آورد. به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی

باید برای نزول باران رحمت الهی نماز شکر بجا آورد

ایسنا/آذربایجان غربی امام جمعه ارومیه گفت: حوادث سیل‌های اخیر با وجود همه کاستی‌ها و مشکلاتی که به بار آورد جلوه گاه همبستگی و نوع دوستی کم نظیر مردم کشور و مسئولان اجرایی و نظامی و انتظامی کشور بود و باید برای نزول باران رحمت الهی نماز شکر بجا آورد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه ۹ فرودین با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، سال ۹۸ را سال گشایش، وفور نعمت و توفیقات فراوان برای کشور عنوان و تصریح کرد: القا ناامیدی به جامعه در روزهای آغازین سال نو و ایجاد جنگ روانی از نقشه‌های دشمنان نظام در راستای روی گرداندن مردم از جمهوری اسلامی است که به نصرت الهی در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهند ماند.

وی با بیان اینکه مشکل اساسی کشور در مقطع کنونی مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است، عامل اصلی این مشکلات را تحریم‌های خارجی و سو مدیریت‌های مدیران داخلی عنوان کرد و افزود: می‌توان با مدیریت درست و نگاه انقلابی تحریم‌ها و تهدیدهای بیگانگان را به فرصتی برای توسعه پیشرفت و توسعه کشور تبدیل کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه مسئولان کشور برای رشد، توسعه و تعالی کشور باید چشم امید به غرب نداشته باشند، خاطرنشان کرد: تجربه برجام نشان داد که اگر مسئولان برای حل مشکلات کشور به جای اتکا به توان داخلی به دنبال مذاکره با غرب باشند دچار خسران خواهند شد چرا که آمریکا و اروپا هیچگاه در برابر جمهوری اسلامی ایران حسن نیت نداشته و نخواهند داشت.

وی ادامه داد: متأسفانه امروز در کشور عده‌ای چهره غرب را بزک کرده و سعی در اشاعه فرهنگ و سبک زندگی غربی در ایران اسلامی را دارند.

امام جمعه ارومیه در ادامه ضمن گرامیداشت سالروز ۱۲ فروردین (روز جمهوری اسلامی) اظهار کرد: در هیچ کشوری در دنیا میزان مشارکت مردم در مدیریت و اداره کشور به اندازه جمهوری اسلامی ایران نیست و مردم ایران اسلامی همواره با بصیرت و شعور و بینش بالای خود و با مشارکت حداکثری در همه انتخابات‌ها با پشتیبانی از نظام، جمهوریت و اسلامیت آن را به رخ جهانیان کشیده‌اند.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به حوادث تلخ و سیل‌های اخیر در نقاط مختلف کشور ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان خاطرنشان کرد: هرچند سیل اخیر به سبب برخی سومدیریت‌ها و بی ملاحظه‌گی ها خسارت زیادی به بار آورد و مصیبت‌های فراوانی بر خانواده‌ها وارد آورد اما با وجود همه تلخی‌ها نباید صرفاً با برجسته سازی حوادث تلخ نا امیدی را در جامعه تزریق کرد. باید از حوادث اخیر عبرت گرفته و به دنبال رفع کاستی‌های مدیریتی در مدیریت بحران‌های این‌چنینی باشیم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح