کد خبر : 13277
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 سپتامبر 2021 - 22:49
-

باید نگاه علمی تری به ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی داشته باشیم

باید نگاه علمی تری به ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی داشته باشیم

 رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی معتقد است استان اصفهان از بهترین و قوی ترین استان های کشور در حوزه زیرساخت و منابع انسانی است و نقش استراتژیکی در ورزش کشور دارد. مهرعلی باران چشمه امروز (چهارشنبه- ۷ مهرماه) در مجمع انتخاباتی ورزش های زور خانه ای و کشتی پهلوانی با گرامیداشت

باید نگاه علمی تری به ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی داشته باشیم

 رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی معتقد است استان اصفهان از بهترین و قوی ترین استان های کشور در حوزه زیرساخت و منابع انسانی است و نقش استراتژیکی در ورزش کشور دارد.

مهرعلی باران چشمه امروز (چهارشنبه- ۷ مهرماه) در مجمع انتخاباتی ورزش های زور خانه ای و کشتی پهلوانی با گرامیداشت یاد و خاطره هفته دفاع مقدس و شهدای جنگ، و ایام سوگواری اربعین، اظهار کرد: باید از افرادی که در سال های گذشته و به ویژه رضا اخروی که در راستای رشد و اعتلای این رشته در اصفهان و کشور تلاش کردند، تشکر کنم.
وی افزود: برنامه های کاندیداها را مطالعه کردم بسیار قوی بودند، ریاست جدید هیئت اصفهان می تواند به خوبی با استفاده از این نفرات در تقویت و اجرایی کردن اهداف خود بهره بگیرد.
رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی ادامه داد: خرد جمعی چیزی نیست که از آن به راحتی گذشت، از نقطه نظرات نخبگان و صاحب نظران شهرستان ها باید استفاده کرد تا بتوان به موفقیت رسید.
به گزارش ایسنا، باران چشمه با اشاره به اهمیت جایگاه این رشته در جامعه گفت: وزیر قبلی و جدید ورزش و جوانان تاکید بر رشد و توسعه مرام پهلوانی این رشته داشتند که این وظیفه هیئت و فدراسیون را سنگین تر می کند.
وی تصریح کرد: اصفهان در مجموعه برنامه های فدراسیون جز  فعال ترین و قوی ترین استان ها در تمام حیطه های ورزشی است؛ استان های دیگر را نیز از نزدیک دیدم، اما در هیچ استانی همانند استان اصفهان زیر ساخت ها و نیروی انسانی خوب وجود ندارد.
رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی اضافه کرد: باید جوان گرایی و نگاه علمی تری به این رشته داشته باشید و در کنار آن بتوانید از پیشکسوتان و افراد باتجربه استفاده کنید و امیدوارم روزی این رشته به جایگاه واقعی خود برسد.
باران چشمه با انتقاد از بی مهری‌هایی که به این رشته شده، گفت: در سال ۹۹ در جذب منابع مالی در بین ۵۴ فدراسیون، جایگاه ۴۶ را داشتیم، رشته ای که در آیین ملی و مذهبی ما جایگاه بالایی دارد، از اواخر سال گذشته و شش ماهه اول سال با تلاش هایی که داشتیم این رتبه به پانزدهم رسیده است، تا حدی امسال مشکل بودجه نخواهیم داشت و می توانیم به هیئت ها کمک کنیم.
وی خاطرنشان کرد: بیشتر زورخانه های ما در کشور در حال تخریب و یا نیاز به تعمیرات و بازسازی دارند، بسیاری از زورخانه ها نیز توسط بخش خصوصی اداره می‌شوند و در شرایط کنونی وضعیت خوبی ندارند.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح