کد خبر : 119638
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 نوامبر 2021 - 21:44
-

با تلاش دوچندان و همدلی و همراهی مسیر پیشرفت را ادامه خواهیم داد

با تلاش دوچندان و همدلی و همراهی مسیر پیشرفت را ادامه خواهیم داد

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه در پیامی نوروزی با تبریک سال نو، ابراز امیدواری کرد در سال جدید با تلاش دوچندان و همدلی و همراهی مسیر پیشرفت استان با سرعت بیشتر طی شود.  در متن پیام مهندس بازوند آمده است: این عید فرخنده و خجسته نوروز را به محضر مردم شریف، مومن، خونگرم و بااصالت استان کرمانشاه و

با تلاش دوچندان و همدلی و همراهی مسیر پیشرفت را ادامه خواهیم داد

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه در پیامی نوروزی با تبریک سال نو، ابراز امیدواری کرد در سال جدید با تلاش دوچندان و همدلی و همراهی مسیر پیشرفت استان با سرعت بیشتر طی شود.

 در متن پیام مهندس بازوند آمده است: این عید فرخنده و خجسته نوروز را به محضر مردم شریف، مومن، خونگرم و بااصالت استان کرمانشاه و به ویژه خانواده های معظم و معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک، تهنیت و شادباش عرض می نمایم و دراین لحظات آغازین سال نو ارج می نهم ایثار و تلاش جهادگران و مدافعان سلامت و همه عزیزانی که در حال حاضر خالصانه و دلسوزانه مشغول خدمتگزاری به مردم در بخش های مختلف هستند.

درطلیعه بهار و نوروز پیروز امسال که با شعبان المعظم ماه برکت، رحمت و مغفرت مصادف شده است، برای مردم عزیز سرزمین مهربانان، کرمانشاه سرافراز، چهره زیبا و سینه ستبر ایران اسلامی و عموم هموطنان آرزوی سلامتی و تندرستی دارم.

در سالی که گذشت شاهد لحظه های بسیار سختی به دلیل شیوع بیماری کرونا بودیم، عزیزانی را از دست دادیم( نزدیک به 1500 نفر) که به همه خانواده های ایشان تسلیت عرض می کنم و یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت را به عنوان الگوهای فداکاری، ایثار و رشادت گرامی می داریم، مدافعان سلامت جلوه های ایثار را در سال گذشته تکرار کردند، صحنه هایی که برگرفته از انسان دوستی و از خودگذشتگی بود و بی شک در تاریخ این سرزمین ماندگار شد. به خانواده های صبور و فداکار این عزیزان و فرزندانشان نیز سال نو را ویژه تبریک می گویم.

در بخش دیگر پیام استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ظرفیت های ثروت آفرینی در کرمانشاه در ریل توسعه قرار گرفته، آمده است: امروز استان کرمانشاه با قابلیت ها و پتانسیل های بی نظیر در ریل و مسیر توسعه قرار گرفته است.

در چهارمین سال خدمت به مردم شریف این دیار با افتخار اعلام می کنم که با همدلی و مشارکت از بحران هایی چون زلزله و سیل عبورکردیم و به تعبیر رهبر معظم انقلاب تهدید به فرصتی برای شکوفایی و بالندگی استان تبدیل شد.

ظرفیت های ثروت آفرینی را شناسایی و با تسهیل کسب و کار زمینه جذب سرمایه­‌گذاری در استان را نیز فراهم کردیم. هرچند صنعتی شدن و پویایی اقتصاد به دلیل عقب ماندگی های گذشته و جدال با نرخ بیکاری بالا کار سخت و دشواری بود اما بر اساس اسناد توسعه ای و با پیگیری و سخت کوشی تمامی مسوولین و همکاری مردم و اقشارمختلف نرخ بیکاری را به میانگین کشور نزدیک و حتی به پایین ترین حد در 10 سال گذشته رسید که بی شک تداوم این مسیر نیازمند تلاش بیشتر و همراهی مطلوب همه آحاد مردم است، زیرا اعتقاد و باور داریم توسعه درون زا است و با امید و گام های استوار همدل و همراه برای کرمانشاه عزیز قدم برخواهیم داشت.

این تحولات مثبت با توجه ویژه دولت سبب کاهش چشمگیر نرخ بیکاری و افزایش امید در جامعه شد، بگونه ای که درپاییز 96 این نرخ 25.8 درصد بود و در پاییز 99 به 12.4 رسید، به این معنا که با تداوم این روند کرمانشاه افق روشنی پیش روی استان دارد و می تواند از بحران بیکاری انباشه شده از سالیان متوالی خارج شود، اما همت و اهتمام جدی و همگانی می خواهد، پس همه پای کار بیایند.

در ادامه پیام نوروزی کرمانشاه با اشاره به قرارگیری کرمانشاه در مسیر صنعتی شدن آمده است: جذب سرمایه گذاری خارجی، احیای واحدهای راکد و مهمتر از همه سرمایه گذاری های عظیم و کلان در حوزه نفت و گاز با احداث پتروشیمی ها و تکمیل زنجیره ارزش با نگاه توسعه متوازن سبب می شود کرمانشاه در آینده به قطب سوم پتروشیمی کشور تبدیل شود و علاوه بر حل مشکلات بیکاری به یکی از استانهای جذاب و امن برای سرمایه گذاری تبدیل می شود و درواقع اشتغال پایدار شکل می گیرد و سرانه درآمد مردم نیز افزایش می یابد.

در سال گذشته عملیات اجرایی پتروشیمی اسلام آباد غرب و آناهیتا پس از یک دهه آغاز شد و موجی از امید و شادی را در منطقه ایجاد کرد که به یقین تحولی چشمگیر را در پی خواهد داشت.

افتتاح سامانه گرمسیری و طرح های کشاورزی، دامپروری و صنایع تبدیلی در استانی که به دلیل چهار فصل بودن و تنوع محصولات زراعی و باغی به نوعی قطب کشاورزی ایران است، نوید روزهای خوبی را برای بهره مندی بیشتر کشاورزان با تکمیل زنجیره ارزش محصولات کشاورزی می دهد.

امروز توجه ویژه به مرزها و تکمیل زیرساخت ها سبب مهاجرت معکوس شده و افتتاح طرح های بزرگ کشاورزی، اقتصادی و صنعتی نیز در مرزها نشان داد که رونق معیشت مرزنشینان غیور دراولویت قرار گرفته است. همچنین سطح مبادلات تجاری با رسمی شدن مرزها افزایش داشته که با تصویب منطقه آزاد تجاری قصرشیرین شاهد تحولی چشمگیر در اقتصاد منطقه خواهیم بود، زیرا کرمانشاه با اقدامات مطلوب سالیان گذشته در حوزه عمرانی زیرساخت های لازم را نیز برای توسعه صادرات در اختیار دارد و امیدواریم در سال جدید منطقه آزاد تجاری قصرشیرین هدیه ارزشمند نظام به مردم کرمانشاه باشد.

توجه ویژه به عمران و آبادانی مناطق روستایی، تقویت بوم گردی و حمایت از گردشگری روستایی و تکمیل طرح های زیرساختی در حوزه گاز، آب، برق و سایر ملزومات توسعه ای و افتتاح هزاران طرح اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی ورزشی، سیاسی و امنیتی تأثیر قابل توجهی بر روند پیشرفت و اشتغالزایی و البته شکوفایی و آبادانی داشته است.

در بخش دیگر پیام بازوند با بیان اینکه کرمانشاه در آستانه تحول و شکوفایی قرار گرفته، آمده است: کرانشاه 1400 در مسیر صنعتی شدن و تحول اقتصادی قرار گرفته و برای تداوم این مسیر علاوه بر تقویت فرهنگ کار و تلاش بر آموزش و مهارت آموزی تاکید داریم تا ضمن بهبود فضای کسب و کار شرایط لازم را برای رشد و شکوفایی اقتصادی و تأمین نیروی انسانی خبره و ماهر فراهم شود تا امکان بهره مندی همه جوانان با انگیزه و پرامید از مزایای طرح عمرانی و اقتصادی فراهم شود.

همچنین در سال جدید انتخابات  ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا را نیز پیش رو داریم و به یقین مردم همیشه در صحنه کرمانشاه با مشارکت بالا و انتخاب اصلح در سرنوشت و آینده کشور نقش آفرینی خواهند داشت.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگر این پیام با درخواست از مردم برای مشارکت بیشتر در مبارزه با کرونا، آورده است: در سال جدید نیز درگیر بحران کرونا هستیم و قبل ازهراقدامی ابتدا باید به فکر سلامت عموم مردم باشیم. انتظار دارم مردم در رعایت توصیه های بهداشتی مشارکت بیشتری داشته باشند، کرونا در کمین ماست و به همین دلیل توصیه می کنیم با مسافرت کرونا را به سفر نبریم و یک شهر آبی را به زرد و نارنجی را به قرمز تبدیل نکنیم.

توصیه می کنیم مانند سال گذشته به کرمانشاه سفر نکنید و دید و بازدیدهای مجازی را ادامه دهید تا این شادی و نشاط بهاری به لطف پروردگار به بهترین و نیکوترین لحظه های برای شما مردم عزیز در کنار خانواده محترم تبدیل شود.

در بخش پایانی این پیام نیز چنین آمده است: در سال 1400 با امید و انگیزه ای بیشتر خدمتگزاری به مردم را ادامه خواهیم داد، زیرا باور داریم مردم این سرزمین لایق بهترینها هستند و هرچه داریم از این مردم است و ما باید تلاشی دوچندان داشته باشیم تا آرامش و شادی سهم زندگی عزیزانمان باشد و به عنوان خادم مردم از جانم برای پیشرفت کرمانشاه مایه خواهم گذاشت.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح