کد خبر : 136354
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 دسامبر 2021 - 11:40
-

با سایت‌هایی که تبلیغ سفر می‌کنند به شدت برخورد می‌شود

با سایت‌هایی که تبلیغ سفر می‌کنند به شدت برخورد می‌شود

ایسنا/اصفهان سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: با سایت هایی که در فضای مجازی تبلیغ سفر می‌کنند به شدت توسط پلیس فتا برخورد می شود و متخلفان در این باره به مراکز قضایی معرفی می‎ شوند. حجت الله غلامی، شامگاه (چهارشنبه-۲۰ اسفند) در نشست خبری که به شکل اینترنتی برگزار شد، اظهار کرد:

با سایت‌هایی که تبلیغ سفر می‌کنند به شدت برخورد می‌شود

ایسنا/اصفهان سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: با سایت هایی که در فضای مجازی تبلیغ سفر می‌کنند به شدت توسط پلیس فتا برخورد می شود و متخلفان در این باره به مراکز قضایی معرفی می‎ شوند.

حجت الله غلامی، شامگاه (چهارشنبه-۲۰ اسفند) در نشست خبری که به شکل اینترنتی برگزار شد، اظهار کرد: دقایقی پیش هفتاد و سومین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا برگزار شد که بر اساس گزارش دانشگاه های علوم پزشکی اصفهان و کاشان، شیب کرونا در استان به شکل ملایم صعودی است که در نتیجه باید بیش از پیش پروتکل های بهداشتی رعایت شود تا به روزهای بهتر برگردیم.

وی با بیان اینکه میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان اصفهان بین ۶۰ تا ۷۰ درصد است، گفت: یکی از کارهای مهمی که ادامه خواهیم داد طرح شهید سلیمانی به منظور بیماریابی است که تا ۱۵ فروردین با نفرات بیشتر از بسیج و شبکه بهداشت تداوم می یابد. همچنین نظارت ها در استان تشدید می شود و بازرسی های دوره ای افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایسنا، سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان تصریح کرد: از جمله مواردی که در این جلسه مطرح شد بحث سفرهای هوشمند و ایمن در ایام نوروز بود که مقرر شد شرایط استان در روزهای آینده سنجیده شود. پیشنهادهایی مطرح است که سفر بین شهرهای آبی و زرد انجام شود که نیاز به تصویب نهایی ستاد ملی مقابله با کرونا در جلسه روز شنبه دارد، اما سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است.

غلامی گفت: تنها هتل ها و مراکز اقامتی که تاییدیه وزارت بهداشت را دارند می توانند تا ۴۰ درصد ظرفیت خود، پذیرش مسافر کنند. مدارس پذیرش مسافر ندارند و اقامت در کمپ های نوروزی و چادرها ممنوع است، پس به طور قطع اگر سفری در ایام نوروز داشته باشیم بسیار محدود خواهد بود.

وی افزود: با سایت هایی که در فضای مجازی تبلیغ سفر می کنند به شدت توسط پلیس فتا برخورد می شود و متخلفان در این باره به مراکز قضایی معرفی می شوند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، ادامه داد: ترددها به استان های چهارمحال و بختیاری و خوزستان به شدت کنترل می شود چرا که این استان ها وضعیت نارنجی و قرمز دارند. سفرهای ضروری، سفرهای درمانی و قضایی هستند که مجوز تردد از طریق فرم هایی برای آنان تعیین شده و با پیوست مراجع مستقل به شکل محدود در فرمانداری ها صادر می شود.

غلامی در پاسخ به سوال ایسنا در مورد وضعیت رنگبندی استان از نظر شیوع ویروس کرونا، گفت: از ۲۴ شهرستان استان، ۱۷ شهرستان وضعیت زرد و ۷ شهرستان وضعیت آبی دارند، بنابراین امکان سفرهای بین شهری در استان اصفهان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری گشت های ویژه ای را از ۲۵ اسفند فعال می کند تا با کسانی که پروتکل های بهداشتی را در مکان های حمل و نقل عمومی رعایت نمی کنند برخورد شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح