کد خبر : 118204
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 نوامبر 2021 - 15:23
-

برای رفع مشکلات لرستان همت بسیجی و جهد و جهاد لازم است

برای رفع مشکلات لرستان همت بسیجی و جهد و جهاد لازم است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: برای رفع مشکلات که امروز کم نیستند همت بسیجی و جهد و جهاد لازم است. دکتر فرهاد زیویار امروز سوم آذرماه در همایش اقتدار بسیجیان با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: کلمات و عبارات امام راحل نیازمند تفسیر دارد وقتی می‌گوید بسیج لشکر مخلص خداست یعنی بسیجی باید اخلاص را در انجام

برای رفع مشکلات لرستان همت بسیجی و جهد و جهاد لازم است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: برای رفع مشکلات که امروز کم نیستند همت بسیجی و جهد و جهاد لازم است.

دکتر فرهاد زیویار امروز سوم آذرماه در همایش اقتدار بسیجیان با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: کلمات و عبارات امام راحل نیازمند تفسیر دارد وقتی می‌گوید بسیج لشکر مخلص خداست یعنی بسیجی باید اخلاص را در انجام کار داشته و هدفش برای رضای خدا باشد.

وی با بیان اینکه رهبری که با همین نگاه و رویکرد که خودش افتخار می‌کرد بسیجی است از هیچ همه چیز درست کرد و با دست خالی از امکانات دنیوی به جنگ همه دنیاگرایان رفت حتی جنگاوریش در ابتدای نهضت با سلاح همراه نبود و تعابیری در آغاز نهضت داشتند، افزود: هیچ وقت دست به سلاح نشد مگر در مقطع دفاع، بسیج با این رویکردی که لشکر مخلص خداست می‌تواند با کمترین امکانات بهترین نتایج را بدست آورد.

استاندار لرستان با بیان اینکه دفتر تشکل بسیج، همه مجاهدان عالم است، گفت: مجاهد فی‌سبیل‌الله کسی است که جهد و جهادش با در نظر گرفتن مصالح مردم و تقرب به خدا باشد.

زیویار با بیان اینکه بارزترین شکل بسیج نبی مکرم اسلام بود، بیان کرد: بسیج با خدا معامله می‌کنند و با این اوصاف حکومت‌های تا دندان مسلح را به زیر می‌کشند.

وی افزود: در تاریخ ۲۰۰ ساله تحولات سیاسی ایران به پشتوانه حضور علما و روحانیت در جای جای تاریخ شاهد بودیم در قالب فتاوای جهادیه و تحریمیه نمایی را از بسیجی بودن در جامعه بروز پیدا کرد اما موسس سازمان بسیج، رهبر کبیر انقلاب اسلامی و این عالم ربانی بود.

نماینده عالی دولت در لرستان بیان کرد: مصادیق معامله با خدا در بین نسل اول و دوم مشاهده کردیم.

بسیج در رویش‌های ما استمرار و تداوم خواهد داشت

زیویار اضافه کرد: نمونه بارز معاله با خدا سردار دلهاست که با شهادت و مقصدش دهها میلیون نفر او را تشییع کردند و به معنای واقعی بسیج لشکر مخلص خداست و در رویش‌های ما استمرار و تداوم خواهد داشت.

وی عنوان کرد: بسیج برای مقابله با کاستی‌ها در کشور و کلیت این مرز و بوم همیشه وجود دارد و با این ظرفیت هر کاری را می‌توان انجام داد؛ برای دفاع  و مقابله با توطئه دشمن، برای اقتصاد مقاومتی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی و برای رفع مشکلات که امروز کم نیستند همت بسیجی و جهد و جهاد لازم است.

استاندار لرستان اضافه کرد: امروز همه ما به ویژه مسئولان راهی جز این نداریم به پشتوانه بسیجی با کار و تلاش شبانه‌روزی و تکیه بر داشته‌ها و تجربه‌ها و ظرفیت جوانان و نیروهای انقلابی و بسیجی کار را به سمتی ببریم که مشکلات مرتفع شوند.

زیویار با بیان اینکه لرستان دارای ظرفیت‌های بی‌شمار خدادادی اعم از نیروی انسانی توانمند است اما متاسفانه شرایط امروز این دیار زیبنده و شایسته لرستان نیست، خاطر نشان کرد: زمانی برای فرصت‌سوزی در استان وجود ندارد و باید برای شکوفایی استعدادها و رفع موانع و مشکلات لرستان دست در دست هم دهیم و گرنه هیچ کاری امکان‌پذیر نخواهد بود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح