کد خبر : 125178
تاریخ انتشار : جمعه 26 نوامبر 2021 - 21:41
-

برای رونق سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال باید فضای کسب و کار را بهبود ببخشیم

برای رونق سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال باید فضای کسب و کار را بهبود ببخشیم

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: اگر خواهان جذب سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال برای جوانان استان هستیم باید تلاش کنیم موانع برداشته و فضای کسب و کار استان بهبود یابد. هوشنگ بازوند، امروز(27 اسفند) در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمانشاه، با بیان اینکه فضای کسب و کار با سرمایه گذاری و

برای رونق سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال باید فضای کسب و کار را بهبود ببخشیم

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: اگر خواهان جذب سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال برای جوانان استان هستیم باید تلاش کنیم موانع برداشته و فضای کسب و کار استان بهبود یابد.

هوشنگ بازوند، امروز(27 اسفند) در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمانشاه، با بیان اینکه فضای کسب و کار با سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال رابطه مستقیم دارد، اظهار کرد: اگر فضای کسب و کار در استانی خوب باشد، شاهد ورود سرمایه گذاران و به تبع آن ایجاد اشتغال هستیم و عکس آن نیز صادق است.

وی افزود: بر این اساس اگر خواهان جذب سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال برای جوانان استان هستیم باید تلاش کنیم موانع برداشته و فضای کسب و کار استان بهبود یابد. نمی توان در شرایطی که فضای کسب و کار مناسب نیست انتظار ورود سرمایه گذاران به استان را داشت.

وی با بیان اینکه باید برای بهبود فضای کسب و کار استان بیشتر تلاش کنیم، عنوان کرد: اگر چه حرکت های خوبی برای بهبود فضای کسب و کار استان آغاز شده، اما در مجموع در این شاخص جایگاه مناسبی نداریم.

بازوند با تاکید بر سهل گیری امور سرمایه گذاران، گفت: در مجموع برداشت این است که در استان با سرمایه گذاران سخت گیرانه برخورد می شود که باید این رویه تغییر کند.

وی عنوان کرد: البته باید به این مهم هم توجه داشت که بهبود فضای کسب و کار تنها بر عهده دولت و مدیران دولتی نیست و قوای دیگر و فضای عمومی جامعه و… نیز در این زمینه دخیل هستند و به یک کار جمعی نیاز است.

استاندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه مدیران باید ریسک پذیر باشند، گفت: رییس قوه قضاییه نیز اعلام کرد که از مدیران شجاع و ریسک پذیری که در راستای ایجاد اشتغال عمل می کنند حمایت خواهیم کرد. اگر دغدغه توسعه و ایجاد اشتغال داریم باید ریسک پذیر باشیم، هر چند از مجموعه بازرسی و دیوان محاسبات نیز توقع داریم کمتر سخت گیری کنند و بیشتر حکم مشاور برای مدیران داشته باشند.

بازوند با بیان اینکه تا آخرین روز مسئولیت باید با تمام توان در خدمت مردم باشیم، گفت: نباید با این تصور که سال آینده سال آخر فعالیت این دولت است در انجام امور کوتاهی کنیم. تا روزی که هستیم مقابل مردم مسئولیم و باید مسئولیتمان را در شرایط خوبی به مدیران بعدی تحویل دهیم.

وی در ادامه با انتقاد از جذب نشدن بخشی از اسناد خزانه استان، گفت: برخی مدیران در شرایطی از انجام امور به بهانه نبود اعتبارات سر باز می زنند که 70 درصد اسناد خزانه استان جذب نشده که این قابل قبول نیست. این هنر مدیران است که بهترین استفاده را از شرایط داشته باشند.

هدایت حاتمی معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه نیز با بیان اینکه اهمیت بهبود فضای کسب و کار استان احساس شده، گفت: باید به این نکته توجه داشت که بهبود فضای کسب و کار به رفتار همه ما از مجموعه دولت و قوه مقننه و قوه قضاییه و تشکل های بخش خصوصی و … برمی گردد و همه باید برای بهبود این فضا همکاری کنیم.

حاتمی افزود: در مجموع حرکت استان در مسیر بهبود فضای کسب و کار خوب بوده و اتفاقات خوبی در این حوزه افتاده، اما چند مساله داریم که باید مرتفع شود.

کیوان کاشفی رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه نیز رتبه استان در شاخص بهبود فضای کسب  و کار در پاییز امسال را رتبه 23 اعلام کرد و گفت: اگر کمی همت کنیم و برخی امور اصلاح شود، به راحتی می توانیم جزو 10 استان برتر بلحاظ فضای کسب و کار قرار بگیریم.

کاشفی گفت: مشکلات و موانع این بخش در اتاق بازرگانی استان احصاء شده که در اختیار دستگاه ها قرار خواهد گرفت تا بتوانیم شاهد بهبود شاخص فضای کسب و کار استان باشیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح