کد خبر : 88358
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 11 نوامبر 2021 - 19:34
-

برترین‌های رویداد تخصصی “سلامت دیجیتال” معرفی شدند

برترین‌های رویداد تخصصی “سلامت دیجیتال” معرفی شدند

ایسنا/خوزستان رویداد تخصصی سلامت دیجیتال، با اعلام برترین‌ها به کار خود پایان داد. به گزارش ایسنا، در این مراسم که ۲۰ تیرماه به صورت مجازی برگزار شد،  مهدی احمدی مقدم معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم جندی شاپور اهواز اظهار کرد: انتظار می‌رود این اختتامیه آغازی باشد برای اینکه تیم‌های شرکت‌کننده ایده خود را به رشد

برترین‌های رویداد تخصصی "سلامت دیجیتال" معرفی شدند

ایسنا/خوزستان رویداد تخصصی سلامت دیجیتال، با اعلام برترین‌ها به کار خود پایان داد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم که ۲۰ تیرماه به صورت مجازی برگزار شد،  مهدی احمدی مقدم معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم جندی شاپور اهواز اظهار کرد: انتظار می‌رود این اختتامیه آغازی باشد برای اینکه تیم‌های شرکت‌کننده ایده خود را به رشد برسانند.

وی افزود: از مجموعه جهاد دانشگاهی خوزستان نیز کمال تشکر را داریم که در برگزاری این رویداد با دانشگاه همکاری کردند و امیدواریم در سال پیش رو و با از بین رفتن بیماری، بتوانیم رویدادهای حضوری برگزار کنیم.

ایرج کاظمی‌نژاد، رئیس پارک علم و فناوری خوزستان نیز در این مراسم گفت: لازم است برای استعدادیابی و پیدا کردن ایده‌های مهم و خلاقانه چنین رویدادهایی برگزار شود و ارائه طرح‌ها توسط افراد و ارزیابی آن‌ها توسط داوران باعث می‌شود به هدف نزدیک شویم.

وی افزود: هدف از برگزاری این رویدادها یافتن سیستم‌های خلاق است. هدف این نیست که فقط تیم‌های اول تا سوم را منتخب کنیم؛ خوبی این رویدادها این است که افراد چه آن‌ها که برگزیده شدند و چه آن‌ها که برگزیده نشدند همدیگر را پیدا کرده و به سمت تیم‌سازی می‌روند.

کاظمی‌نژاد گفت: اگر از دل هر رویداد، دو یا سه خروجی داشته باشیم قطعا به هدف رسیده‌ایم و ان‌شاءالله این تیم‌ها به مراکز رشد استان مراجعه و رشد می‌کنند و پارک هم آن‌ها را در جهت تولید محصول و تولید اشتغال یاری می‌کند.

رئیس پارک علم و فناوری استان خوزستان یادآور شد: این بارزترین هدف استارتاپ باید باشد و ما هم این آمادگی را داریم که دوستان دانشگاهی را حمایت کنیم.

به گزارش ایسنا در ادامه، محمدعلی نیزاری رئیس مرکز رشد فناوری‌های نوین جهاد دانشگاهی خوزستان گزارشی از فعالیت این رویداد ارایه داد.

وی گفت: از آذرماه با تشکیل جلساتی مشترک با دانشگاه علوم پزشکی این رویداد آغاز شد. این استارتاپ‌ها معمولا شرایط خاص دارند. ما تصمیم گرفتیم متدلوژی جدید برای این رویداد طراحی کنیم. ثبت نام از ۱۰ بهمن تا ۱۵ اسفند انجام شد. در نهایت ۹۳ نفر در این رویداد و در نقش‌های مختلف شرکت کردند.

وی ادامه داد: ۶۷ ایده به سایت رسید که از این تعداد، ۴۲ ایده واجد شرایط رویداد شناخته شدند. دوباره بین خود شرکت‌کنندگان رای‌گیری شد و در نهایت ۱۵ ایده رای آوردند. تیم‌سازی آغاز شد و ۱۰ تیم شکل گرفت.

نیزاری گفت: آموزش‌ها از طریق وبسایت رویداد و از طریق شبکه‌های اجتماعی در اختیار تیم‌ها قرار گرفت. داوری ایده‌ها توسط ۱۰ داور انجام شد و در نهایت سه تیم حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

در پایان محسن چکی، مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: حوزه فناوری برای تبدیل علم به ثروت است و به این منظور باید گام‌هایی آهسته برداشته شود. گام نخست، گام خلق ایده است. حضور در استارتاپ به خلق ایده کمک می‌کند اما برای رسیدن به ثروت باید گام دیگری را برداشت که همان استقرار در مرکز رشد است.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی خوزستان، جهاد دانشگاهی خوزستان و دانشگاه شهید چمران اهواز مراکز رشدی دارند که صاحبان ایده می‌توانند در آنجا مستقر شوند تا ایده‌شان رشد کند.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم اسامی تیم‌های منتخب اعلام شد و بر اساس نظر داوران سه تیم دنترا، پزشکیار و فست دارو رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

رویداد تخصصی سلامت دیجیتال به صورت مشترک بین مرکز رشد فناوری‌های نوین سلامت جهاد دانشگاهی خوزستان و معاونت فناوری دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح