کد خبر : 132452
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 30 نوامبر 2021 - 12:58
-

برخورد با مخلان آسایش و آرامش مردم در چهارشنبه آخر سال/کشف ۱۰۰هزار مواد محترقه

برخورد با مخلان آسایش و آرامش مردم در چهارشنبه آخر سال/کشف ۱۰۰هزار مواد محترقه

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پلیس با مخلان آسایش و آرامش مردم در چهارشنبه آخر سال برخورد می کند. سردار کیقباد مصطفایی در خصوص برنامه‌های پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد در چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: تمهیدات لازم را برای چهارشنبه آخر سال اندیشیده‌ایم علاوه بر نظارت در همه شهرهای استان،

برخورد با مخلان آسایش و آرامش مردم در چهارشنبه آخر سال/کشف ۱۰۰هزار مواد محترقه

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پلیس با مخلان آسایش و آرامش مردم در چهارشنبه آخر سال برخورد می کند.

سردار کیقباد مصطفایی در خصوص برنامه‌های پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد در چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: تمهیدات لازم را برای چهارشنبه آخر سال اندیشیده‌ایم علاوه بر نظارت در همه شهرهای استان، شهر یاسوج را بلوک بندی کرده و همکاران در آماده باش کامل به سر می‌برند و سرکشی و بازدید میدانی در دستور کار پلیس است تا کمترین آسیب را داشته باشیم.

وی در خصوص کشف مواد محترقه اظهارکرد: تاکنون ۱۰۰هزار مواد محترقه غیرمجاز و خطرآفرین در سطح استان کشف شده و تعدادی از فروشندگان احضار شدند از آن‌ها تعهد کتبی گرفته شده است در کنار این قضایا سودجویی وجود دارد و باعث شده که عده‌ای بی توجه باشند و نسبت به ورود مواد اقدام کنند اما با برخورد قاطع پلیس و دستگاه قضایی مواجه خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که اگر افرادی دیده شدند که در چهارشنبه آخر سال مخل آسایش و آرامش مردم شوند پلیس چه برخورد می کند، اظهارکرد: چهارشنبه امسال متفاوت است امروز با بیماری مهلکی به نام کروناویروس روبرو هستیم توصیه‌ها دال بر اینست که تجمعی نباشد در سالی که گذشت جان خیلی از هم استانی‌ها از دست رفت باید شب چهارشنبه آخر سال را به گونه‌ای سپری کنیم که هیچ گونه تجمع نداشته باشیم، امسال محدودیت ترافیکی هم داریم که بر اساس قانون تردد خودروی شخصی از ۲۱ شب ممنوع است و برای متخلفین بار مالی بعنوان جریمه در پی خواهد داشت.

سردار مصطفایی تصریح کرد: شهرستان‌های بویراحمد و کهگیلویه در وضعیت کرونایی نارنجی و گچساران در وضعیت قرمز است، سخت گیری‌ها برای سلامت مردم است و از مردم می‌خواهیم ابتدا به خاطر حفظ جان خود و فرزندان‌شان و بعد به خاطر اینکه سلامتی خود را فدا نکنند موارد ایمنی را در نظر بگیرند چراکه این سنت تحریف شده است.

توقف ۲۰تا دو ماه خودروهای متخلف در چهارشنبه آخر سال

وی ادامه داد: برای چهارشنبه آخر سال با همکاری دستگاه قضایی درخواست داشته‌ایم که اگر کارناوال‌های شادی راه بیفتد و یا خودروهایی پلاک مخدوش داشته و بدون پلاک باشند یا مزاحمت ایجاد کنند از ۲۰ روز تا دو ماه در پارکینگ نگه می‌داریم و با اقدامات سلبی دیگر پلیس مواجه خواهند بود و برخورد لازم را به عمل می‌آوریم مخالف شادی مردم نیستیم اما شادی مخاطره آمیز در جامعه را به هیچ وجه برنمی‌تابیم.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اقدامات نیروی انتظامی برای سفرهای نوروزی منطبق با ابلاغیه های ستاد کروناست و مکلف به اجرای مصوبات هستیم محدودیت‌هایی در چند شهر ایجاد شده علاوه بر این چند شهر که وضعیت خاص دارند در شهرهای دیگر هم ممنوعیت تردد شبانه داریم و در غیر این صورت اعمال قانون می شوند.

مصطفایی با بیان این که موضوع عادی انگاری کروناویروس را در استان داریم که برخی فکر می‌کنند مرگ تنها برای همسایه است، تاکید کرد: بهترین‌ها را از دست دادیم و نیروی انتظامی به عنوان دستگاه مجری مصوبات را قاطعانه جهت سلامت جامعه اجرا می‌کند.

وی تصریح کرد: مردم حتی الامکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و بهترین جا در خانه ماندن است ویروس جهش یافته حکایت خود را دارد به همین منظور پیش‌بینی لازم را در حوزه ترافیکی و انتظامی داریم همه ظرفیت نیروی انسانی و خودرویی را در نظر می گیریم و از ۲۸ اسفندماه ۹۹ در آماده باش کامل هستیم و شیفت بندی انجام شده و تمهید لازم را برای اجرای امنیت از جمله در جاده‌ها اندیشیده‌ایم و به مردم اطمینان می‌دهیم که کم کاری نکنیم تا تعطیلات بدون حادثه ای ایجاد شود.

استفاده از پلیس افتخاری در نوروز امسال

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تمهیدات نوروزی پلیس در استان اظهارکرد: در عید امسال از ظرفیت پلیس افتخاری استفاده می‌کنیم که هر ساله در خدمت آن‌ها هستیم اما آن چه که لازم به ذکر است موضوع مشارکت اجتماعی در ابعاد مختلف است مردم هر جایی که با پلیس همکاری و مشارکت داشته‌اند پلیس هم دارای موفقیت بیشتر بوده که باید به نقش خوب رسانه‌ها، فضای مجازی و بالاخص صدا و سیما اشاره کرد که در راستای ایجاد امنیت نقش بسزایی دارند.

مصطفایی با اشاره به موفقیت‌های پلیس در سال ۹۹ گفت: طی امسال در بحث امنیت اجتماعی یکی از اقدامات خوب در حوزه انتظامی و دستگاه قضایی راه‌اندازی قرارگاه مقابله با اراذل و اوباش بود که بیشترین ناامنی مربوط به آن‌هاست از ۲۵مرداد این قرارگاه را راه‌اندازی کردیم و و با حضور در محلات اقدامات هدفمندی با دستگاه قضایی انجام دادیم و نتایج خوبی داشتیم معتقدیم که بحث امنیت نسبی است این استان هم از این قاعده مستثنی نیست یکی از اساسی‌ترین موضوعات برای ما بحث سلاح‌ها اعم از مجاز و غیرمجاز است که بنا به دلایلی متاسفانه استفاده می‌شود و مشکلاتی به وجود آورده است.

کشف قتل‌های رخ داده در استان

وی خاطرنشان کرد: نقطه قوت دستگاه قضایی و نظامی و انتظامی و امنیتی پیگیری ویژه شناسایی و دستگیری این افراد بود در سال جاری قتل‌هایی داشتیم که هیچ کدام از این قتل‌ها با پی‌گیری ها بدون کشف باقی نماند و همگی شناسایی، دستگیر و اکنون در زندان هستند و اگر جرمی در سطح جامعه اتفاق بیفتد حساسیت ویژه داریم و در کمترین زمان کشف شدند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مجرمین گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد جایی برای قدرت نمایی افراد نیست، ممکن است که حرکتی کنند اما در چنگال پلیس گرفتار می‌شوند و از همین جا به چنین افرادی که امنیت مردم را نشانه گرفته اند اخطار می دهم که آگاه باشند چرا که با اقدام شدید و قاطع دستگاه انتظامی و قضایی روبرو می‌شوند.

مصطفایی در خصوص برخورد با سارقین بیان کرد: به هیچ سرقتی بی‌تفاوت نیستیم اما برخی از آن‌ها برای ما اهمیت بیشتری دارند یکی از موضوعاتی که چند روزی در استان در جاده‌ها باب شده بود بارکنی از خودروها و کامیونت‌ها بود که در دستور کار قرار گرفت در کمتر از یک هفته چند باند را شناسایی و دستگیر کردیم و با برخورد قاطع دستگاه قضایی به عنوان راهزن با آن‌ها برخورد و حبس‌های طولانی مدت شامل حال آن‌ها شد این افراد بدانند که دست آخر به چنگ پلیس خواهند افتاد و تذکر می‌دهیم که این کار را کنار بگذارند.

افزایش ۳۰درصدی کشفیات سلاح و مهمات طی امسال

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، وی در خصوص حمل سلاح سرد و گرم در خودروها اظهارکرد: طرح های ویژه ای را در زمینه برخورد با دارندگان سلاح غیرمجاز و استفاده نابجا از این ابزار داریم، طی سالجاری نسبت به مدت مسابه سال قبل کشفیات سلاح و مهمات در این استان حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است. و این مساله از دغده های اصلی شورای تامین استان است و با متخلفان در این رابطه برخورد محکم، قاطع و شکننده ای خواهیم داشت و امیدواریم در آینده اقدامات موثرتری در این خصوص انجام دهیم.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: عزم دستگاه انتظامی و قضایی بر اینست که در حد توان این موضوع را در جامعه کم رنگ کنیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح