کد خبر : 102802
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 نوامبر 2021 - 22:37
-

برخورد قانونی با ۱۸ واحد متخلف و ۵ جایگاه توزیع سوخت در شاهین‌شهر

برخورد قانونی با ۱۸ واحد متخلف و ۵ جایگاه توزیع سوخت در شاهین‌شهر

ایسنا/اصفهان فرماندار شاهین‌شهر و میمه، از برخورد تعزیرات حکومتی در ایام پایانی سال۹۸ با ۱۸ واحد متخلف، پلمب ۲ نانوایی و قرار محکومیت برای ۵ جایگاه توزیع سوخت در شهرستان، خبر داد. اسفندیار تاجمیری، در گفت و گو با ایسنا، ضمن تبریک آغاز سال ۹۹ با نام جهش تولید، اظهار کرد: همگام با پیگیری دستور العمل‌های ستاد

برخورد قانونی با ۱۸ واحد متخلف و ۵ جایگاه توزیع سوخت در شاهین‌شهر

ایسنا/اصفهان فرماندار شاهین‌شهر و میمه، از برخورد تعزیرات حکومتی در ایام پایانی سال۹۸ با ۱۸ واحد متخلف، پلمب ۲ نانوایی و قرار محکومیت برای ۵ جایگاه توزیع سوخت در شهرستان، خبر داد.

اسفندیار تاجمیری، در گفت و گو با ایسنا، ضمن تبریک آغاز سال ۹۹ با نام جهش تولید، اظهار کرد: همگام با پیگیری دستور العمل‌های ستاد ملی پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با ویروس کرونا در راستای حفظ سلامت جسمانی و روانی شهروندان، همه سازمان‌ها و نهادهای شهرستان با رویکرد تزریق امید و تامین امنیت شهروندان در ستاد شهرستانی، فعالیت خود را آغاز کردند.

تاجمیری، با تاکید بر تامین امینت روانی و جانی شهروندان و برخورد قاطع با متخلفان و سوداگران سلامت، افزود: در بازرسی‌های میدانی علاوه‌ بر توقیف یک خودرو حامل الکل ضدعفونی و از ۵۰ واحد در شهرستان تا پایان سال ۹۸، تعداد ۱۰ هزار جفت دستکش، ۴ هزار ماسک و دو محموله بهداشتی به ارزش ۱۰ میلیون تومان از ۱۸ واحد متخلف کشف و ضبط شد.

وی افزود: این اقلام در اختیار شبکه بهداشت و درمان شهرستان، به منظور تامین نیاز بیمارستان گلدیس، واحدهای درمانی و کادر مقابله با کرونا قرارگرفت. همچنین، دو واحد نانوایی به دلیل عدم رعایت اصول بهداشتی و مراقبتی توسط شبکه بهداشت و درمان و به حکم دادستانی پلمب شد.

فرماندار شهرستان بر همکاری شهروندان با ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با ویروس کرونا در راستای شکست این بیماری تاکید کرد و افزود: شهروندان می توانند، با مراجعه به سایت «salsmat.gov.ir» و ثبت اطلاعات مورد نیاز، شبکه بهداشت و درمان شهرستان را در راستای غربالگری غیرحضوری و قطع چرخه انتقال ویروس کرونا یاری کنند.

رئیس ستاد پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماری کرونا در شاهین‌شهر و میمه، با بیان اینکه شهرستان برای تهیه اقلام بهداشتی مورد نیاز شهروندان در ابتدای شیوع ویروس با مشکلاتی روبرو بود، خاطرنشان کرد: دستاورد ورود خیران، سمن‌ها و بخش خصوصی به کارزار مقابله با کرونا تامین بیش از ۵۰ درصد از نیازمندی های شهرستان است، همچنین، یک کارگاه تولید لباس در شهرک بزرگ، با تولید روزانه یک هزار و ۵۰۰ ماسک پارچه‌ای و دو کارگاه خیاطی در شهر با تولید روزانه ۵۰۰ تا هزار ماسک پارچه‌ای، در راستای تامین نیاز شهروندان وارد میدان شدند.

تاجمیری، با اشاره به تعطیلی اماکن تفریحی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، مراکز گردشگری و موزه‌ها در تعطیلات نوروز، خاطرنشان‌کرد: نیروهای هلال احمر، بسیج و شبکه بهداشت و درمان در ۳ ورودی اصلی شاهین‌شهر در راستای فرآیند غربالگری افراد، ضد عفونی و گندزدایی خودروها مستقر شده‌اند، که در صورت مواجهه با فرد مشکوک به کرونا، او را برای بررسی و رسیدگی بیشتر به مراکز بهداشتی انتقال می‌دهند.

فرماندار شاهین شهر تصریح کرد: ستاد پایش، غربالگری، ضدعفونی و گندزدایی از خودروهای ورودی به شهر اصفهان در پلیس راه اتوبان کاشان_ اصفهان به دستور ستاد استانی پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا تشکیل شده و تامین نیروهای انسانی و پشتیبانی این ستاد نیز متشکل از داوطلبان و سمن‌های شهرستان شاهین‌شهر و میمه است.

وی، با اشاره به عملیاتی نشدن بخشنامه نحوه سوخت‌گیری خودروها در جایگاه‌ها، افزود: با ابلاغ بخشنامه جایگزین به جایگاه‌های توزیع سوخت، برای ۵ جایگاه در شهرستان، به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی ابلاغ شده، نظیر؛ توزیع دستکش یکبار مصرف به متقاضیان، عدم ارائه مواد ضدعفونی برای مصرف رانندگان در جایگاه‌ها پس از سوخت‌گیری و الزام مصرف‌کنندگان به استفاده از کارت بانکی به جای پرداخت وجه نقد، برخورد تعزیراتی و محکومیت صادر شده‌است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح