کد خبر : 122356
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 نوامبر 2021 - 21:49
-

برخی رسانه های رفسنجان نا امیدی پمپاژ می کنند

برخی رسانه های رفسنجان نا امیدی پمپاژ می کنند

ایسنا/کرمان فرماندار شهرستان رفسنجان با گلایه از منعکس نشدن بخش زیادی از سخنان خود در رسانه های این شهرستان، گفت: همیشه از وحدت، همراهی و خدمت به خلق سخن گفته ایم اما هیچ وقت این بخش از سخنان فرماندار در رسانه ها حتی به اندازه یک خط منعکس نشده، چرا باید همیشه پمپاژ نا امیدی که

برخی رسانه های رفسنجان نا امیدی پمپاژ می کنند

ایسنا/کرمان فرماندار شهرستان رفسنجان با گلایه از منعکس نشدن بخش زیادی از سخنان خود در رسانه های این شهرستان، گفت: همیشه از وحدت، همراهی و خدمت به خلق سخن گفته ایم اما هیچ وقت این بخش از سخنان فرماندار در رسانه ها حتی به اندازه یک خط منعکس نشده، چرا باید همیشه پمپاژ نا امیدی که شبکه های خارجی انجام می دهند، برای کسانی که برای شما خدمت می کنند داشته باشیم؟

“مجید فصیحی هرندی” امروز 28 اسفندماه در مراسم معارفه شهردار رفسنجان با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: ما وظیفه داریم در چند صباحی که مسئولیت داریم به دور از هر گونه حاشیه هایی که ممکن است وجود داشته باشد وظیفه خودمان را در قبال مردم شهر و کشورمان ادا کنیم و سعی کنیم که خود حاشیه ساز نباشیم و به حاشیه ها گرفتار نشویم.

وی افزود: باید از انسان های بزرگی که در طول تاریخ سعی کردند در جهت اصلاح امور گام بردارند، پیروی کنیم یا خودمان در این جهت رفتار کنیم. افرادی هستند که تلاش می کنند از مولای متقیان حضرت علی(علیه السلام) پیروی کنند، افرادی هستند که می خواهند تقوای الهی را رعایت کرده و در این دنیای پر از هیاهو، فتنه و حاشیه تمام تلاش خود را انجام می دهند که در مسیر درستی حرکت کنند.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: باید فضا را برای خدمت به مردم سهل تر کنیم و نباید صرفاً به فکر خودمان باشیم؛ جامعه با یک نظر اداره نخواهد شد و سنت الهی نیز همین است و این اختلافات در قرآن بیان شده که زاییده خلقت و تکثر است.

وی تاکید کرد: نباید مردم را نا امید کنیم و شعارهایی بر زبان ها جاری نشود که از اداره کشور توسط فرزندان خود ناامید شوند. باور کنید افرادی هستند که دوست دارند با تعامل و همراهی با یکدیگر شهر و کشور خود را اداره کنند.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه شهیدان زیادی را در طول تاریخ دفاع مقدس و دوران های انقلاب و پس از آن دادیم که از جان خود برای سعادت بشر گذشتند، یادآور شد: باید شهیدان را خشنود کنیم و گرنه باختیم و خسران در انتظار ما است و ما باید برای رضای خداوند کار کنیم و چیزی غیر از آن ما را به سعادت نمی رساند.

وی با بیان اینکه بخاطر یک موضوع کوچک ذهن مردم و مسئولین را نباید آشفته کرد، تصریح کرد: الگوی ما حاج قاسم سلیمانی است و باید به یکدیگر کمک کنیم که این کشور و حیطه جغرافیایی را خودمان به درستی اداره کنیم.

فصیحی هرندی بیان کرد: آنچه را که مردم دوست دارند بر اساس قانون و مقررات برای ما محترم است اگر بودیم برای مردم خدمت کنیم و اگر نبودیم برای منتخبین مردم خدمت کنیم.

فرماندار رفسنجان با گلایه از منعکس نشدن بخش زیادی از سخنان خود در رسانه های این شهرستان، گفت: همیشه از وحدت، همراهی و خدمت به خلق سخن گفته ایم اما هیچ وقت این بخش از سخنان فرماندار در رسانه ها حتی به اندازه یک خط منعکس نشده، چرا همیشه پمپاژ ناامیدی که شبکه های خارجی انجام می دهند، برای کسانی که برای شما خدمت می کنند داشته باشیم؟

وی در پایان گفت: عملکرد ما باید درست باشد و به دیگران سپرده شود،  هیچکس برای همیشه در پست ماندگار نیست. مهم خدمت کردن، وحدت، همراهی و کمک به رفع مشکلات مردم است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح