کد خبر : 165027
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دسامبر 2021 - 17:24
-

برنامه‌ای برای نوروز در شیراز نداریم

برنامه‌ای برای نوروز در شیراز نداریم

ایسنا/فارس جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به تعطیلی برنامه‌های نوروز و هفت سین، تاکید کرد: برنامه‌های نوروزی در سطح شهرهای استان تعطیل است و هیچ برنامه‌ای در شهر شیراز نیز نداریم. عبدالرضا قاسمپور  بعد از ظهر سه‌شنبه ۵ اسفند در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در فارس با بیام اینکه کرونا

برنامه‌ای برای نوروز در شیراز نداریم

ایسنا/فارس جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به تعطیلی برنامه‌های نوروز و هفت سین، تاکید کرد: برنامه‌های نوروزی در سطح شهرهای استان تعطیل است و هیچ برنامه‌ای در شهر شیراز نیز نداریم.

عبدالرضا قاسمپور  بعد از ظهر سه‌شنبه ۵ اسفند در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در فارس با بیام اینکه کرونا زلزله اقتصادی اجتماعی بود که همه دنیا و همه بخش‌ها را تحت تاثیر خود قرار داد، گفت: بیش از یکسال است که کشور درگیر این ویروس شده و فارس در این مدت با تصمیمات خلاقانه و تیزبینی و تلاش مردم به خوبی این بیماری را مدیریت کرد.

او افزود: ۵۸ جلسه با ۵۵۹ مصوبه ستاد استانی در فارس برگزار شده، اگرچه برخی از تصمیمات ریشه‌ای از ابتدای شیوع کرونا تاکنون مبنای کار بوده اما تصمیمات ابتکاری فارس به سایر استان‌ها برای اجرا ابلاغ شده است.

لزوم تشدید نظارتها

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه برای مدیریت موج چهارم و سفرهای نوروزی نیز تدابیر و تمهیدات خوبی اتخاذ شده است، تاکید کرد: نظارت‌ها باید تشدید شود تا نوروز امسال مجبور به تعطیلی اصناف نشویم و با مدیریت موضوع را کنترل کنیم.

قاسمپور با اشاره به عملکرد خوب فارس در این یکسال، از تشخیص و تست کرونا، همدلی و همراهی مردم، کمک‌های مومنانه و همکاری اصناف با کمترین ابتلا و فوتی در کشور، گفت: با گذشت یکسال کرونا همچنان ادامه دارد و درحالی در کشور از نوع انگلیسی یاد می‌شود که ممکن است نوع‌های دیگر هم وجود داشته باشد.

او خاطرنشان کرد: تنها راهکار مقابله با کرونا رعایت شیوه نامه بهداشتی است و هر چقدر مردم و اصناف و تولید کننده‌ها بیشتر رعایت کنند و تجمع کمتر باشد، کمتر آسیب خواهیم دید.

معاون استاندار فارس با بیان اینکه اگر رعایت نکنیم آسیب‌های بیشتری متوجه مردم به ویژه کسبه و اصناف در ایام نوروز می‌شود، عنوان کرد: عادی انگاری و شلوغی شهرها و خیابان‌ها در استانه نوروز مشکل اصلی است و از تجمع و مراسم ختم و عروسی که عامل اصلی انتشار ویروس است باید ممانعت شود.

قاسمپور با اشاره به اینکه هرنوع تجمعی عامل انتشار و انتقال ویروس است، بیان کرد: در ستاد استانی، نظارت بر رعایت پروتکل‌ها ضروری است و نمی‌خواهیم نوروز سختی را مردم داشته باشند.

ممنوعیت های تردد و سفر

او ادامه داد: سفر به شهرهای قرمز و نارنجی در نوروز ممنوع است و در شهرهای زرد هم با کنترل بیشتری انجام می‌شود و امسال هموطنان به هیچ‌وجه به فارس سفر نکنند و علاوه بر جریمه بین ۵۰۰ تا یک میلیون تومان خودرو بر گردانده می‌شوند.

معاون استاندار فارس با اشاره به تعطیلی بوستان‌ها، کمپ‌ها و مهمانسراهای دولتی، مدارس و عدم اجازه نصب چادر در تعطیلات نوروز گفت: صرفا مسافران می ‌توانند در اقامتگاه‌ها و هتل‌های مجوز دار اسکان داشته باشند و در سامانه حمل ونقل عمومی سفر، افراد کرونا مثبت‌ نمی‌توانند سفر کنند.

او با اشاره به برخورد جدی با ناقضین پروتکل‌های بهداشتی گفت از ابتدای آذر تا امروز ۲۸۳ هزار و ۳۸۹ خودرو جریمه شبانه و ممنوعیت ورود و خروج شده‌اند و بیش از۸ هزار صنفی متخلف در این یکسال تعطیل شدند.

به گفته عبدالرضا قاسمپور، معاون استانداری فارس، دورکاری ادارات براساس رنگ بندی مشخص است و در شهرهای قرمز یک سوم حاضر می‌شوند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح