کد خبر : 131432
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 نوامبر 2021 - 23:13
-

برنامه‌ای برای پذیرایی از مهمانان نوروزی نداریم

برنامه‌ای برای پذیرایی از مهمانان نوروزی نداریم

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: در این ایام از سانه‌ها تقاضا دارم با تشکیل کمپین؛ نه به چهارشنبه سوری، نه به پنجشنبه و جمعه آخر سال، نه به سفر و نه به چادر زدن در طبیعت جهت اقناع سازی افکار عمومی برای رعایت پروتکل های بهداشتی تلاش کنند. دکتر «محمد نوذری» در شصت و یکمین نشست ستاد

برنامه‌ای برای پذیرایی از مهمانان نوروزی نداریم

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: در این ایام از سانه‌ها تقاضا دارم با تشکیل کمپین؛ نه به چهارشنبه سوری، نه به پنجشنبه و جمعه آخر سال، نه به سفر و نه به چادر زدن در طبیعت جهت اقناع سازی افکار عمومی برای رعایت پروتکل های بهداشتی تلاش کنند.

دکتر «محمد نوذری» در شصت و یکمین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا اظهار کرد: تاکنون سه موج کرونا را پشت سر گذاشته ایم، موج اول در اردیبهشت ماه،  موج دوم در تابستان و موج سوم در آبان ماه پاییز غم انگیزی رقم زد و در این شرایط بحرانی کام بسیاری از همشهریان تلخ شد و عزیزان زیادی از دست رفت.

وی علت شکل گیری هر سه موج را غفلت از کرونا، عادی انگاری کرونا و کم رنگ شدن اجرای مصوبات و پروتکل های بهداشتی عنوان کرد و گفت: قطعا جلوگیری از شکل گیری موج چهارم کرونا نیازمند همکاری مسیولان و همراهی مردم است.

استاندار ایلام با بیان اینکه  هم اکنون استان در داخل یک مستطیل خطر کرونا از ۴ گوشه از سمت عراق، خوزستان، کرمانشاه و لرستان قرار گرفته،  تصریح کرد:  در این شرایط نیازمند مراقبت ویژه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستیم.

نوذری با اعلام این خبر که مرز مسافرتی مهران یک هفته دیگر تعطیل است گفت: مرز مهران، بازارچه و مبادی ورودی خوزستان و دیگر استان ها باید به شدت کنترل شود.

وی در ادامه با اشاره به ایام پیش رو و پایان سال و تعطیلات نوروزی خواستار آماده باش تمام عوامل ستاد کرونای استان و شهرستان ها شد و گفت: در این ایام از سانه ها تقاضا دارم با تشکیل کمپین؛ نه به چهار شنبه سوری، نه به پنجشنبه و جمعه آخر سال،  نه به سفر و نه به چادر زدن در جهت اقناع سازی افکار عمومی برای رعایت پروتکل های بهداشتی تلاش کنند.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا با بیان اینکه ما مردم مهمان نوازی هستیم اما هیچگاه از کرونا استقبال نمی کنیم، تاکید کرد: در این شرایط کرونایی هیچ برنامه ای برای پذیرایی از مسافران نوروزی نداریم.

نوذری تاکید کرد: در این ایام مسافران به ایلام سفر نکنند و ایلامیان ساکن دیگر استان ها هم با توجه به شرایط کرونا تا حد امکان به استان سفر نداشته باشند اما در صورت ورود به استان باید تست شوند.

استاندار ایلام دلیل خیز کرونا در هر منطقه عدم اجرایی شدن مصوبات و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مسولان و مردم عنوان کرد و گفت: در این شرایط اهتمام فرمانداران در دو وظیفه تنظیم بازار و معیشت مردم و مهار کرونا خلاصه می شود.

نوذری  در ادامه راه مهار کرونا را وحدت و همدلی مردم و مسئولان و ایجاد هم افزایی در اجرای مصوبات ستاد کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی دانست  و گفت: در این راستا نقش امام جمعه محترم ایلام در ایجاد وحدت و همدلی در استان محوری است.

وی از اهتمام و دلسوزی امام جمعه در امور مختلف به ویژه در بحث کرونا و کمک های مومنانه تشکر کرد و گفت: وجود شخصیت فرهیخته حاج آقا کریمی تبار برای استان یک نعمت است.

استاندار ایلام در آخرین جلسه ستاد کرونا در سال ۱۳۹۹ گفت: در این پایان سال از مردم عزیز ایلام تقاضا دارم با سفر نرفتن و با نه گفتن به چهار شنبه سوری، نه به پنجشنبه و جمعه آخر سال، نه به اجتماعات، نه به چادر زنی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از سلامت خود در ایام پیش رو و تعطیلات نوروزی مراقبت کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح