کد خبر : 71446
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 نوامبر 2021 - 23:04
-

برنامه ریزی برای سفرهای مطبوعاتی وظیفه کیست؟

برنامه ریزی برای سفرهای مطبوعاتی وظیفه کیست؟

عکس تزیینی است یکی از اعضای انجمن روابط عمومی، برنامه ریزی برای سفر های مطبوعاتی را از وظایف روابط عمومی ها دانسته و مواردی که در این برنامه ریزی در مورد وسایل نقلیه سفر ها باید رعایت شود را برشمرد. به گزارش ایسنا، عبدالله اسکویی _ عضو انجمن روابط عمومی ایران_ در یاد داشتی به برشمردن مواردی

برنامه ریزی برای سفرهای مطبوعاتی وظیفه کیست؟
عکس تزیینی است

یکی از اعضای انجمن روابط عمومی، برنامه ریزی برای سفر های مطبوعاتی را از وظایف روابط عمومی ها دانسته و مواردی که در این برنامه ریزی در مورد وسایل نقلیه سفر ها باید رعایت شود را برشمرد.

به گزارش ایسنا، عبدالله اسکویی _ عضو انجمن روابط عمومی ایران_ در یاد داشتی به برشمردن مواردی که روابط عمومی ها باید برای اجرای برنامه سفر مطبوعاتی رعایت کنند پرداخته و برنامه ریزی سفر ها و بازدید های مطبوعاتی را یکی از وظایف و اقدامات ارزشمند و ستودنی روابط عمومی ها دانسته است.
در این یادداشت آمده است:

“مصیبت جبران ناپذیر از دست رفتن دو همکار ارزشمند رسانه ای و مجروح شدن برخی از آنان در جریان بازدید از پروژه هاب حوزه محیط زیست و دریاچه ارومیه به دعوت سازمان محیط زیست کشور و ستاد احیای دریاچه ارومیه بار دیگر اهمیت برنامه ریزی جامع در سفر ها و بازدیدهای مطبوعاتی را نمایان می سازد.
برنامه ریزی سفر ها و بازدید های مطبوعاتی یکی از وظایف و اقدامات ارزشمند و ستودنی روابط عمومی هاست که باعث آشنایی افکار عمومی با فعالیت های هر سازمان می شود.

اما در اجرای این سفر ها هزار نکته باریک تر از مو نهفته که توجه به موضوع ایمنی و حفاظت از جان خبرنگاران مهمترین آنان است.

یک روابط عمومی حرفه ای برای اجرای برنامه سفر  مطبوعاتی چک لیستی دارد که در بخش ایمنی به چک لیست های جزیی تری تبدیل می شود، حتی این چک لیست در بخش خودرو ها و وسیله های نقلیه جزیی تر شده و شامل موارد ذیل می شود:
۱.بررسی وضعیت راننده ها یا راننده خودرو از لحاظ سلامت روحی و روانی، جسمی، خستگی، آشنایی با مسیر و مهارت در رانندگی
۲.بررسی وضعیت خودرو ها از لحاظ معاینه فنی، مدل خودرو، سیستم ترمز، داشتن سوخت و روغن کافی
۳.داشتن صورت وضعیت خودرو جمعی به منظور عدم برخورد مشکل در پلیس راه و جلوگیری از معطل شدن خبرنگاران
۴.انتخاب امن ترین مسیر و جاده برای تردد
۵.انتخاب سالم ترین مکان ها و غذاها برای پذیرایی برای جلوگیری از مسمومیت های احتمالی
۶.شناسایی و انتخاب قبلی مسیر امن در محل بازدید
۷.تجهیز خبرنگاران به کلاه و پوتین ایمنی
۸.حضور بالاترین مقام روابط عمومی در تمام مراحل در کنار خبرنگاران
۹.حضور کارشناس روابط عمومی محلی در هر خودرو
ضمنا حتما نکات مهم دیگر در چک لیست روابط عمومی ها وجود دارد کا می تواند این یادداشت را تکمیل کند. در این‌ ارتباط از همکاران برای کامل شدن چک لیست دعوت می شود.

با عرض تسلیت به خانواده های محترم این همکاران ارزشمند، همکاران خبرگزاری های ایسنا   ایرنا و خانواده بزرگ رسانه و آرزوی سلامتی برای همکاران مجروح، امبد است دیگر شاهد چنین رویداد غمباری در عرصه رسانه ها نباشیم.”

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح