کد خبر : 116430
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 نوامبر 2021 - 15:40
-

برگزاری آزمون داوری، میانجی‌گری و شوراهای حل اختلاف قوه قضائیه در یزد

برگزاری آزمون داوری، میانجی‌گری و شوراهای حل اختلاف قوه قضائیه در یزد

ایسنا/یزد معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد اعلام کرد: مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه از واجدین شرایط برای دریافت پروانه داوری و پروانه میانجی‌گری از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی دعوت به همکاری کرده است. «احمد افروزیان» با اشاره به برگزاری آزمون جذب مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه، عنوان کرد: مرکز توسعه حل اختلاف قوه

برگزاری آزمون داوری، میانجی‌گری و شوراهای حل اختلاف قوه قضائیه در یزد

ایسنا/یزد معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد اعلام کرد: مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه از واجدین شرایط برای دریافت پروانه داوری و پروانه میانجی‌گری از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی دعوت به همکاری کرده است.

«احمد افروزیان» با اشاره به برگزاری آزمون جذب مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه، عنوان کرد: مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه از واجدین شرایط برای دریافت پروانه داوری و پروانه میانجی گری از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی دعوت به همکاری کرده است.

وی گفت: فرآیند ثبت نام از روز سه شنبه ۱۸ آبان ماه شروع شده است و تا پنجم آذر ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

معاون جهاددانشگاهی یزد با اشاره به روش‌های جذب، گفت: جذب همکاری به دو صورت آزمونی و غیرآزمونی انجام می‌شود و مجموع ظرفیت‌های در نظر گرفته شده برای سه حوزه در شهرستان‌های استان یزد ۴۲۰ نفر است.

افروزیان افزود: در روش آزمونی ۳ نوع آزمون برای جذب برگزار خواهد شد و داوطلبان می‌توانند در یکی از سه حوزه داوری، داوری تخصصی خانواده و میانجی گری در آزمون ثبت نام کنند.

وی تاکید کرد: داوطلبان با داشتن حداقل مدرک سطح دو حوزه یا مدرک کارشناسی در یکی از رشته‌های مرتبط از جمله حقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی و الهیات (گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی) می‌توانند برای ثبت نام در آزمون‌های داوری عمومی اقدام و دانش آموختگان مقطع کارشناسی و بالاتر رشته‌های روانشناسی، جامعه شناسی، علوم تربیتی، مشاوره، مددکاری اجتماعی و مطالعات خانواده، حقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی و الهیات (گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی) و دارندگان مدرک حداقل سطح ۲ حوزه صرفاً مجاز به شرکت در آزمون‌های میانجی گری و داوری تخصصی خانواده می‌باشند.

افروزیان شرط پذیرش در آزمون کتبی را کسب حداقل ۵۰ درصد نمره آزمون عنوان کرد و گفت: حداکثر دو برابر جذب جهت بررسی مدارک و انجام مصاحبه به مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه معرفی خواهند شد.

معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان با اشاره به نحوه جذب غیر آزمونی تاکید کرد: برخی از داوطلبان، بدون آزمون و براساس شرایط خاصی که در دفترچه راهنمای ثبت نام به تفصیل شرح داده شده است می‌توانند نسبت به ثبت نام غیر آزمونی اقدام و مدارک مورد نیاز را بارگزاری نمایند.

وی ادامه داد: در روش جذب بدون آزمون، سوابق تحصیلی، سوابق شغلی و حرفه‌ای و تطبیق شرایط (ویژه مؤسسات داوری موجود) مورد بررسی قرار می‌گیرد که این فرآیند توسط مرکز توسعه حل اختلاف انجام می‌گیرد و پس از انجام محاسبات و امتیازات در نظر گرفته شده، در صورت داشتن شرایط احراز افراد جهت مصاحبه حضوری دعوت خواهند شد.

وی با اشاره به زمان برگزاری آزمون گفت: براساس برنامه زمانبندی صورت گرفته، آزمون در تاریخ ۲۶ آذر ماه سال جاری برگزار خواهد شد و چنانچه بنابر شرایط تغییری در زمان آزمون ایجاد شود، مراتب به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان یزد، افروزیان در پایان خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir ضمن مطالعه دفترچه راهنما، نسبت به ثبت نام در بخش‌های آزمونی و غیرآزمون اقدام کنند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح