کد خبر : 181653
تاریخ انتشار : شنبه 1 ژانویه 2022 - 11:19
-

برگزاری ۶۰۰ برنامه در سالروز شهادت سردار سلیمانی و دهه بصیرت در زنجان

برگزاری ۶۰۰ برنامه در سالروز شهادت سردار سلیمانی و دهه بصیرت در زنجان

ایسنا/زنجان جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: ۶۰۰ برنامه به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی و دهه بصیرت برگزار می‌شود. سردار ابوالفضل طهماسبی ظهر امروز (۵ دی‌ماه) در ستاد بزرگداشت استانی دومین سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت، سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام شهادت سردار سلیمانی، دستورالعمل‌های

برگزاری ۶۰۰ برنامه در سالروز شهادت سردار سلیمانی و دهه بصیرت در زنجان

ایسنا/زنجان جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: ۶۰۰ برنامه به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی و دهه بصیرت برگزار می‌شود.

سردار ابوالفضل طهماسبی ظهر امروز (۵ دی‌ماه) در ستاد بزرگداشت استانی دومین سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت، سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام شهادت سردار سلیمانی، دستورالعمل‌های اجرایی برای برگزاری باشکوه‌تر و مردمی این مراسم ابلاغ شده است.

وی افزود: سالروز شهادت سردار سلیمانی فرصت مناسبی برای برگزاری برنامه‌های تببینی، ابعاد شخصیتی و اصول مکتب شهید سلیمانی است.

این مسئول، از تبیین بیانات مقام معظم رهبری قبل و بعد از شهادت سردار سلیمانی در ایام شهادت ایشان خبر داد و گفت: شعار «مرد میدان»، «ما مدیون مردیم»، «خادمی برای مردم» و هشتگ «قهرمان من» برای سالروز گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار سلیمانی پیش‌بینی شده و برنامه‌های فضای مجازی با عنوان «نه فراموش می‌کنیم» و «نه می‌بخشیم» برگزار و پروژه‌های مختلف به همین مناسبت افتتاح یا بهره‌برداری می‌شود.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، پویش نذر خون و کنشگری نخبگان در حوزه‌های مختلف به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی، تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره سردار سلیمانی و انتقام سخت در برنامه‌های سالروز شهادت سردار سلیمانی گنجانده شده است.

طهماسبی با تاکید بر ضرورت فضاسازی مطلوب در سطح شهر به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی و ۹ دی، یادآور شد: بهتر است تصاویر با کیفیت به مناسبت این دو عنوان در سطح شهر نصب شود. همچنین در هر شهرستان یک برنامه شاخص اجرایی می‌شود و در مجموع ۶۰۰ برنامه در قالب ۷۰ عنوان به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی و دهه بصیرت در استان زنجان برگزار خواهد شد.

وی از ارائه خدمات رایگان به مردم به نیت سردار سلیمانی و اجرای پویش گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار سلیمانی با یک شمع و یک عکس از سردار خبر داد و عنوان کرد: دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نمایشگاه با حضور هنرمندان و راه‌اندازی عکاسخانه عکس سلفی با سردار سلیمانی، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

این مسئول حاطرنشان کرد: راه‌اندازی مطالبه حقوقی علیه ترامپ، برگزاری جشنواره فیلم غیرت، تسویه بدهی نیازمندان، آتش زدن عکس ترامپ و پرچم آمریکا و راه‌اندازی هر ایرانی یک صفحه در اینستاگرام، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح