کد خبر : 118546
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 نوامبر 2021 - 16:18
-

بسیج؛ فرمول حل مسائل خطیر و سرنوشت ساز جامعه

بسیج؛ فرمول حل مسائل خطیر و سرنوشت ساز جامعه

ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بسیج نسخه آرامش ملی است، گفت: بسیج در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن ایستاده و فرمول حل مسائل خطیر و سرنوشت ساز جامعه است. سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، امروز چهارشنبه ۳ آذرماه در مراسم نمایش اقتدار بسیجیان خراسان‌جنوبی اظهار کرد: همه می‌دانیم که بسیج برای

بسیج؛ فرمول حل مسائل خطیر و سرنوشت ساز جامعه

ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بسیج نسخه آرامش ملی است، گفت: بسیج در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن ایستاده و فرمول حل مسائل خطیر و سرنوشت ساز جامعه است.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، امروز چهارشنبه ۳ آذرماه در مراسم نمایش اقتدار بسیجیان خراسان‌جنوبی اظهار کرد: همه می‌دانیم که بسیج برای این ملت چه دُر گرانبهایی است و خدا را شاکر هستم که امروز پس از نزول باران رحمت الهی، توفیق حضور در بین بسیجیان خراسان‌جنوبی، استان مردمان باوفا، سرزمین اندیشمندان و عالمان، دیار مرزداران مؤمن و غیرتمند و ولایتمدار را داشته باشم.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه این روزها عطر دل انگیز و رایحه با طراوات امام(ره) به واسطه میراث جاودانش یعنی بسیج در جامعه انقلابی پراکنده است، افزود: پس از امام (ره) نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی در شرایط سخت و بحران‌ها سفینه امت اسلامی و ملت شریف و عزیز ایران را به ساحل فلاح و عزت و اقتدار و آزادگی و کرامت و حریت هدایت کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان‌ کرد: خراسان‌جنوبی سرزمین سردار شهید رحیمی، شهید ناصری، سردار شهید آهنی، شهید آخوندی و کاوه و هزاران شهید پرآوازه دیگر است که عطرشان طراوات معنوی و نشاط الهی و شادابی ملکوتی را برای مردمان به همراه می‌آورد.

سلامی گفت: بسیج محصول درخشش نور الهی بر ضمیر و اندیشه و ذهن امام (ره) بزرگوارمان بود که با حکمتی الهی و ژرف اندیشی نسبت به مخاطرات پیش روی انقلاب به یک اعجاز ذهنی دست زد و نهال بسیجی را در سرزمین ایران کاشت.

وی با بیان اینکه بسیج در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن ایستاده است، گفت: بسیج نسخه آرامش ملی است و فرمول حل مسائل خطیر و سرنوشت ساز جامعه است.

وی با بیان اینکه جنگ ۸ سال دفاع مقدس را نقشه سیاسی جهانی دانست تا بتوانند ایران را از شطرنج سیاسی کشورها خارج کند گفت: همه شیاطین عالم اعم از شرق و دست نشانده‌هایی در کشورهای همسایه ما همه با هم در توطئه‌های جهانی به کمک صدام آمدند و گرنه صدام کسی نبود که در این مقیاس و افق حرکت کند و به جنگ با ایران برخیزد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هشت سال جنگ، یک طراحی جهانی علیه انقلاب اسلامی بود که در این رابطه ایران با حاکمیت انقلاب اسلامی با رهبری‌های امام راحل به پیروزی رسید.

سلامی گفت: در این جنگ همه شیاطین به میدان آمدند،  بسیج به میدان این رزمگاه بزرگ و عظیم آمد تا یک خطر سنگین را از کشور دور کند و  توطئه‌های دشمنان به نفع ایران بر هم خورد و همه ملت ایران در یک نگاه بسیجی شدند و در مقابل دشمنان ایستادند و در این صراط اقتدار به میدان آمدند و پژواک صدای بیگانه نشدند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیج از ملت جدا نیست؛ ملت هم از بسیج جدا نیست؛ بسیج متن ملت است و ملت زمینه‌ای است که درخشش و زیبایی تصویر بسیج در آن به‌خوبی دیده می‌شود و این راز شکست‌ناپذیری مردم شریف و عزیز ایران در صحنه‌های سخت و خطرناکی است که به او گذشته‌است.

سلامی افزود: بسیج دریای زلال و بی‌کران است که پایان ندارد همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند بسیج مزرعه‌ای بدون‌مرز است؛ گلستانی زیبا و بی‌انت‌ها از رویش‌های دل‌انگیز است وهر روز بر این جِیش الهی افزوده می‌شود.

وی گفت: جنگی پایان یافت که باعث سرافرازی ملت ایران شد؛ همه جنگ‌ها، کشورها را ضعیف و تخریب می‌کند، ولی این یک استثنا در تاریخ است که ملتی به نام ایران به برکت بسیج توانست از این صحنه خطیر با سربلندی و اقتدار بیرون آید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیج، عظیم و بی‌انت‌ها و فرمول حل مسائل خطیراست که قدرت تکثیر پیدا کرد و از این نهاد مقدس الگو گرفتند.

سلامی افزود: در صحنه‌های دیگر هم درخشش بسیج همیشه به‌عنوان فرمول توقف دشمن و تضعیف و شکست دادن او بود چه در تحریم اقتصادی که بسیج پا به صحنه گذاشت و بیرق‌دار اقتصاد مقاومتی شد با ترویج فرهنگ حرکت استقلال‌طلبی در اقتصاد توانست آرزوهای دشمنان را به گورستان بدرقه کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیج در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن ایستاد و اجازه نداد القائات فریبکارانه دشمن ذهن و قلب جوانان را تسخیر کند؛ در مقابل جنگ روانی دشمن درخشید فرهنگ اسلام جهاد و شهادت را روح آزادگی و استقلال‌طلبی و ایستادگی و ثبات قدم در مقابل دشمن را ترویج کرد و آن‌ها را به یک الگو تبدیل کرد.

سلامی افزود: هر مشکل و مصیبتی برای ملت پیش‌آمد اولین جریانی بود که در متن حوادث بزرگ و سخت حضور یافت بی‌دریغ بی‌ریا و بی‌توقع و بدون خواستن اجر و پاداش وجود خود را در خدمت امنیت و آسایش مردم قرارداد.

وی گفت: بسیج فرمول حل مسائل است و در بیماری همه‌گیری کرونا کسی که غبار درد و الم را از مردم می‌زداید چه در طرح جدید سلیمانی چه در واکسیناسیون بسیج است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیج در هر صحنه‌ای پیشگام و پیش‌مرگ ملت ایران و امت اسلام است؛ اگر محرومیت فقر بر اثر کرونا و تحریم بخشی از جامعه را تحت تاثیر قرار دهد آن‌ها که فرهنگ انفاق را احیا می‌کنند و در خیرات سبقت می‌گیرند و به یاری مردمان محروم می‌شتابند خانه می‌سازند آب می‌آورند جاده می‌سازن بسیجیان عزیز ما هستند.

سلامی گفت: گروه‌های جهادی همان‌هایی هستند که آیه تعاونوا علی البر و التقوی را تفسیر می‌کنند؛ همواره در هجرت اند و برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کنند بسیجیان هستند.

وی افزود: به برکت شما امروز دشمن در حال زوال است و دیگر تمرکز بر این سرزمین ندارد و در سرزمین‌های دیگر امروز جبهه‌ای وسیع گشوده‌اید؛ دشمن را در جبهه‌های مختلف تعقیب می‌کنید؛ هرگز عقب‌نشینی را تمرین نکرده‌اید؛ همواره در حال پیشروی هستید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از آثار و برکت شماست که حرم‌های اهل‌بیت از خطر تکفیر مصون مانده‌اند؛ شاهکار بسیج اسلام است که نقش استقامت را در جهان در جبهه‌های مختلف جهان اسلام به نمایش گذاشته‌اید.

سلامی افزود: شما هرگز کم نمی‌شوید؛ شما کسانی هستید که تاریخ در آینده نام و آوازه شما را به زیبایی، باشکوه و افتخار یاد خواهد کرد؛ در صحنه بمانید؛ ما تا پیروزی‌های بزرگ‌تر راه چندانی نداریم.

وی گفت: راه را با هم ادامه می‌دهیم و به نصرت خداوند اعتماد داریم؛ به فضل الهی اطمینان داریم؛ وعده خداوند تخلف‌ناپذیر است و شما تجلی نزول نصرت‌های الهی بر زمین هستید؛ به وجودتان افتخار می‌کنیم؛ از خداوند بسیار سپاسگزارم که امروز در جمع بسیجیان خراسان جنوبی، سرزمین مردمان با وفا و مرزداران مومن و غیور هستم.

سلامی همچنین در این مراسم پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی را قرائت کرد. در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته بسیج بر همگان مبارک باد به ویژه بر رویش‌های تازه و با طراوت بسیجی که همچنان مانند  نسل پیش از خود، فرزندان محبوب امام راحل عظیم الشانند. عزیزان قدر شناس جایگاه خود باشید و بدانید که با همت بلند و در پرتو خردمندی و درست اندیشی و با اعتماد و توکل بر خداوند دانا و توانا می‌توانید در همه مسائل کشور اثر بخش  و مشکل گشا باشید. این تجربه چند دهه ملت ایران است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح