کد خبر : 68777
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 نوامبر 2021 - 21:43
-

بسیج اساتید مؤثرترین قشر بسیج است‌بسیج اساتید مؤثرترین قشر بسیج است‌

بسیج اساتید مؤثرترین قشر بسیج است‌بسیج اساتید مؤثرترین قشر بسیج است‌

ایسنا/همدان مسئول سازمان بسیج اساتید استان همدان گفت: بسیج اساتید به عنوان یکی از اقشار چندگانه بسیج که ‌نخبگان در آن جمع شده‌اند موثرترین قشر بسیج است‌.  حسن رحیمی‌روشن چهارشنبه دوم تیرماه در همایش روز بسیج اساتید که در دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار شد، اظهار کرد: در بحث اسطوره‌های ایران، پاکی را به سیاوش و جانفشانی را به

بسیج اساتید مؤثرترین قشر بسیج است‌

ایسنا/همدان مسئول سازمان بسیج اساتید استان همدان گفت: بسیج اساتید به عنوان یکی از اقشار چندگانه بسیج که ‌نخبگان در آن جمع شده‌اند موثرترین قشر بسیج است‌.

 حسن رحیمی‌روشن چهارشنبه دوم تیرماه در همایش روز بسیج اساتید که در دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار شد، اظهار کرد: در بحث اسطوره‌های ایران، پاکی را به سیاوش و جانفشانی را به آرش نسبت می‌دهیم و مصادیق اینها امروز نیز در جامعه وجود دارند که سردار سلیمانی، شهید همدانی و شهید چمران‌ از جمله آنها هستند.
وی با بیان اینکه امروز مأموریت بسیج در همه اقشار متفاوت است، افزود: در انتخابات هفته پیش این مسئله را مشاهده کردیم و در این مسیر دولت انقلابی و ضد فساد پای کار آمد و این اتفاق نقش بسیج را به عنوان حافظ و پاسدار انقلاب سنگین‌تر می‌کند.
رحیمی‌روشن با اشاره به اینکه انتخابات ۱۴۰۰ پایان کار نبود و آغاز گام دوم انقلاب است، تصریح کرد: در انتخابات سطح مشارکت پایین بود و برخی رسانه‌های داخلی و خارجی روی این موضوع مانور دادند اما باید پرسید با وضعیت فعلی کشور و وجود نارضایتی که در بین مردم بود افراد چگونه پای صندوق‌های رأی آمدند.
مسئول سازمان بسیج اساتید استان همدان گفت: امیدواریم در دولت جدید ریشه نفوذ کنده شود. علاوه بر این انتخابات این دوره ویژگی‌هایی داشت و اگر مسئولین دقت می‌کردند مشارکت بالای ۵۵ درصد می‌شد.
وی در ادامه با بیان اینکه نامزد پیروز انتخابات با وعده غیر واقع رأی جمع نکرد، خاطرنشان کرد: سواد رسانه‌ای مردم بالا رفته است و وعده‌های برخی از کاندیداها را نپذیرفتند.
رحیمی‌روشن در پایان با اشاره به اینکه انتخاب مردم نشان از بلوغ از سیاسی آنها دارد، اظهار کرد: مردم به کسی رأی دادند که عملکردش را دیده بودند.
مسئول اقشار سپاه استان همدان هم در این برنامه با بیان اینکه شهید چمران از مفاخر ایران زمین است و به زیبایی جمع روشنفکران کشور را به جهان به ویژه مستکبران معرفی کرد.
سرهنگ احد امیری تصریح کرد: تاکنون هیچ‌ قسمتی از تفکر دشمن در ایران پیاده نشده و این تنها با همت مردم میسر می‌شد چراکه هر جا مردم حضور دارند شیاطین قدرت عرض اندام ندارد و مشارکت معنادار، دقیق و حضور به موقع مردم در انتخابات یکی از نمونه‌های آن بود.
وی در ادامه بیان کرد: دلیل اینکه هموطنانمان در بعضی از دیگر کشورها در انتخابات شرکت می‌کنند این است که در هم شسته شدن تفکر آنارشیسم جبهه دشمن را درک کرده‌اند.
امیری اظهار کرد: مجموعه تحریم‌های ظالمانه، تحریم‌های سنگین و شرایط سخت کرونا نتوانست از حضور مردم در انتخابات جلوگیری کند و مردم ثابت کردند نصرت الهی قطعی است.
وی با بیان اینکه رهبری در اداره امور کشور از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کند، افزود: شرکت‌های دانش بنیان یکی از مواردی است که ایشان فرمودند تا نفس داریم از آن حمایت می‌کنم.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه دانشگاه محل تولید اندیشه‌های ناب و ‌نورانی است، گفت: امروز ۲۰ هزار مقاله علمی اساتید ایرانی در دنیا قدرت نمایی می‌کند، همچنین امروز عیار مردم در جایگاه عالی‌ است و در مسائل سیاسی و اجتماعی جلوتر از مسئولان قرار دارند.
وی بیان کرد: کرانه‌های قدرت جمهوری اسلامی به حدی وسیع است که دشمن را یارای رسیدن به آن نیست و حوزه نظامی یکی از نمونه‌های آن است، همچنین اگر تراز خود را کوچک نپنداریم و جایگاه خود را بشناسیم، قدر بدانیم می‌توانیم برای مسئولان تصمیم‌سازی کنیم تا قدم‌های محکم بردارند.
انتهای پیام
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح