کد خبر : 113955
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 نوامبر 2021 - 21:41
-

بسیج هرگاه وارد صحنه شده بسترساز توسعه بوده است

بسیج هرگاه وارد صحنه شده بسترساز توسعه بوده است

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: بسیج مکتبی و مردمی، نماد اقتدار و مقاومت و مظهر فداکاری، ازخودگذشتگی و ایثار در خدمت خالصانه، فداکارانه و متواضعانه به مردم است. هوشنگ بازوند در پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج ضمن تقدیر از خدمات ارزنده بسیج در بحران های زلزله، سیل و کرونا گفت: بسیج در مسیر محرومیت زدایی

بسیج هرگاه وارد صحنه شده بسترساز توسعه بوده است

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: بسیج مکتبی و مردمی، نماد اقتدار و مقاومت و مظهر فداکاری، ازخودگذشتگی و ایثار در خدمت خالصانه، فداکارانه و متواضعانه به مردم است.

هوشنگ بازوند در پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج ضمن تقدیر از خدمات ارزنده بسیج در بحران های زلزله، سیل و کرونا گفت: بسیج در مسیر محرومیت زدایی و سازندگی نیز با تکیه بر توان داخلی و حضور نیروهای مردمی، انقلابی، مومن و ولایتمدار، بسترساز توسعه بوده در عمران و آبادانی کشور تاثیرگذار است.

به گزارش ایسنا، در ابتدای این پیام آمده است: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون هرگاه بحرانی پیش آمده و بسیج وارد میدان شده، از آن بحران سربلند بیرون آمده‌ایم و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، بسیج تهدیدها را تبدیل به فرصت کرده و در واقع نشان می‌دهد که بسیج به شجره طیبه‌ای تبدیل شده که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در دوران دفاع مقدس، سازندگی و بحران ها و در جنگ اقتصادی تمام عیار و جنگ نرم با بصیرت، پایداری و مقاومت حافظ ارزش های نظام و انقلاب بوده و امروز به عنوان الگویی در عرصه مدیریت جهادی و میدانی معرفی می شود.

بسیج با بصیرت و مکتبی پاره تن مردم و نیروی برخاسته از دل مردم است که در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی هرگاه وارد صحنه شده به پشتوانه ارزش های اخلاقی، هویت اعتقادی و فرهنگی و روحیه جهادی و انقلابی بسترساز موفقیت و توسعه بوده است.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگر پیام خود به نقش بسیج در جنگ اقتصادی و بحران کرونا اشاره کرده و آورده است: بسیج ولایت باور و ولایت محور هم اکنون در جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه و جنگ روانی مانند گام اول انقلاب نقشی بی بدیل و ماندگار برای کمک به مردم و دفاع از نظام و انقلاب برعهده دارد و امروز نیز در گام دوم انقلاب با توجه به افق تمدنی انقلاب اسلامی نقش ویژه ای دارد، بگونه ای که با امیدآفرینی، تلاش برای خنثی سازی تحریم ها، ترویج معنویت و اخلاق مداری و مبارزه با فساد، با آگاهی و بصیرت در مسیر تحقق اقتصادی مقاومتی نیز پیش رونده و پیش برنده هستند.

نقش بسیج در بحران کرونا و کمک به اجرای طرح بسیار موثر شهید حاج قاسم سلیمانی بسیار پررنگ بود که با کمک های مومنانه نیز همراه شد و به نوعی بسیج  به عنوان محور همدلی و همراهی با کادر بهداشت و درمان و مردم صادقانه در میدان حضور داشت.

در بخش پایانی این بیانیه نیز چنین آمده است: بسیج نهاد پیشرو در سازندگی و محرومیت زدایی به عنوان یادگار ماندگار امام خمینی(ره) که نشان از دوراندیشی و نگاه راهبردی و همه‌جانبه آن پیر فرزانه بود، امروز دارای سند افتخار ایثار و شهادت برای دفاع از این آب و خاک است که برخود لازم می دانم در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل(ره) ضمن تجلیل و نکوداشت جانفشانی ­ها و ایثارگری­ های شهدای جان برکف بسیج، به ارواح طیبه شهدای والامقام ایران اسلامی بویژه الگو و نماد بسیج «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» درود بفرستم و از خودگذشتگی و جانفشانی‌های فرزندان رشید ایران اسلامی را ارج نهم. این هفته را به همه دلدادگان مکتب حسینی و بسیجیان جان برکف و ولایتمدار ایران اسلامی تبریک عرض نموده و از خداوند سبحان تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب( مدظله العالی) توفیق روزافزون همه خدمتگزاران نظام و انقلاب را خواستارم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح