کد خبر : 113679
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 نوامبر 2021 - 21:23
-

بسیج گفتمان جریان علم و فناوری را جاری و ساری کند

بسیج گفتمان جریان علم و فناوری را جاری و ساری کند

ایسنا/یزد فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اظهار کرد: بسیج باید به عنوان یک کم‌کار در حاکمیت، گفتمان جریان علم و فناوری را در استان جاری و ساری سازد. سردار «رضا پورشمسی» صبح امروز یکشنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه علم و فناوری استان یزد که در حسینیه ثارالله برگزار شد، با اشاره به ظرفیت های علمی در

بسیج گفتمان جریان علم و فناوری را جاری و ساری کند

ایسنا/یزد فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اظهار کرد: بسیج باید به عنوان یک کم‌کار در حاکمیت، گفتمان جریان علم و فناوری را در استان جاری و ساری سازد.

سردار «رضا پورشمسی» صبح امروز یکشنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه علم و فناوری استان یزد که در حسینیه ثارالله برگزار شد، با اشاره به ظرفیت های علمی در استان یزد و سطح کشور، گفت: در بحث بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب در خصوص علم و فناوری تاکیدات بسیار زیادی دارند و خواستار توجه ویژه به آن هستند.

وی با بیان اینکه امروزه جوانان و مکتب دینی کشور این بستر را به وجود آورده که در حوزه علم و فناوری سرآمد جهان باشیم، اضافه کرد: نمایشگاه علم و فناوری نمایان گر این مسئله است که در دانشگاه ها و در بین اقشار مختلف شاهد پیشرفت های چشمگیر بوده‌ایم.

فرمانده سپاه الغدیر استان با تاکید بر اینکه با این همه ظرفیتی که در استان یزد وجود دارد می توانیم قدم های مثبتی را در جهت پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی برداریم، افزود: استفاده از این ظرفیت ها و بارور کردن آن مشروط به این است که باور داشته باشیم که ابتدا این توانایی را داریم و دوم این که بسیج به عنوان یک کم‌کار در حاکمیت، گفتمان جریان علم و فناوری را در استان جاری و ساری سازد.

«محسن حکیمی» مدیر خانه نخبگان بسیج علم و فناوری استان یزد نیز در حاشیه افتتاح این نمایشگاه ودر جمع خبرنگاران با تاکید بر این که برای حل مشکلات کشور بدون شک می‌توان از ظرفیت‌های علمی بهره‌مند شد، اظهار کرد: اگر این مسئله در بین مسئولان کشور نهادینه شود، می‌توانیم امید داشته باشیم که در آینده نزدیک مشکلات و چالش‌های کشور را به صورت علمی و ظرفیت‌های بسیار مناسبی که در اختیار داریم، حل و فصل سازیم.

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب بارها در خصوص استفاده از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان به مسئولان کشور تاکید داشتند که متاسفانه به آن عمل نشد، گفت: مسئولان کشور در طول سالیان اخیر به‌جای استفاده از این ظرفیت‌های علمی برجسته در راستای حل مشکلات، به صورت لحظه‌ای تصمیم‌گیری می‌کنند که این نگاه در دولت جدید و انقلابی کنونی دیده نمی‌شود.

مدیر مرکز پژوهش‌های راهبردی شهید الله دادی یزد ادامه داد: اگر به ظرفیت‌های علمی موجود در کشور بنگریم، خواهیم یافت که در حوزه‌های مختلف متخصصان علمی متعددی فعالیت دارند که با بهره‌مندی از این ظرفیت‌ها می‌توانیم قدم‌های مثبت بسیاری در بحث حل مشکلات کشور برداریم.

وی در ادامه به برگزاری شش نشست تخصصی در حاشیه جشنواره جهادگران علم و فناوری استان یزد اشاره کرد و افزود: آب، معدن، کشاورزی، بانوان، اقتصاد و کتاب ازجمله موضوعات این نشست‌ها است.

حکیمی به برگزاری ۱۱۰ نشست تخصصی در سال گذشته در حوزه‌های دفاع مقدس، آب و معدن اشاره و ابراز کرد: یکی از گنجینه‌هایی که امروز متاسفانه زیاد به آن پرداخته نمی‌شود، بحث کتب دفاع مقدس است که نیازمند ورود جدی دغدغه مندان نویسندگان در بحث دفاع مقدس و پرداختن به موضوعات ارزشمند آن و انتقال به نسل آینده هستیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح