کد خبر : 132484
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 30 نوامبر 2021 - 20:16
-

بصیرت و استقامت رمز پیروزی بر دشمن است

بصیرت و استقامت رمز پیروزی بر دشمن است

ایسنا/کرمان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: مجهز بودن به دو سلاح بصیرت و استقامت سبب نومیدی، ناکامی و نقش بر آب شدن نقشه های شوم دشمنان اسلام می شود. “احمدعلی مقدم” در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با بیانات اخیر مقام معظم رهبری در عید مبعث، اظهار کرد: امام خمینی (ره) احیاکننده

بصیرت و استقامت رمز پیروزی بر دشمن است

ایسنا/کرمان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: مجهز بودن به دو سلاح بصیرت و استقامت سبب نومیدی، ناکامی و نقش بر آب شدن نقشه های شوم دشمنان اسلام می شود.

“احمدعلی مقدم” در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با بیانات اخیر مقام معظم رهبری در عید مبعث، اظهار کرد: امام خمینی (ره) احیاکننده مسیر بعثت پیامبر اسلام بود و در همین راستا انقلاب پرثمر اسلامی را به وجود آوردند و دشمنی کفار زمانه همچنان با خط و مشی پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله) که انقلاب اسلامی باشد ادامه دارد.

وی با اشاره به خصومت ظالمان جهان با جمهوری اسلامی ایران، گفت: طبق فرمایشات مقام معم رهبری “اسلام سیاسی یعنی همین اسلامی که توانسته با تشکیل حکومت، دستگاه‌های گوناگون نظام های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، نظامی و … به وجود بیاورد و یک هویت دینی و اسلامی را برای یک ملت ایجاد بکند”، هویت اسلامیِ انقلاب همواره مورد عناد و دشمنی و آماج حملات دشمنان اسلام سیاسی بوده است.

مقدم تصریح کرد: امروز استکبار و صهیونیسم، دشمن اصلی اسلام است که با اسلام با همه‌ وجود مقابله و معارضه می کنند و از هیچ ابزار و دشمنی در این راه کوتاهی نمی کنند لذا دشمن حقیقی اسلام و ایران، امریکا و اسرائیل است و نرمش با آنان نرمش با دشمنان پیامبر(صلی الله علیه و آله) و دشمنان اسلام است.

وی ادامه داد: وارونه نمایی و تحریف حقایق، کار اصلی دشمن است لذا جبهه استکبار به تحریف و دروغگویی در تبلیغات خود به همه دنیا القا می کند که جمهوری اسلامی با تمام دنیا سرِ ناسزگاری و ستیز دارد درحالی ‌که نظام اسلامی طبق مشی و سیره نبی مکرم اسلام با دشمنان خود ا”َشِدّآءُ عَلَی الکُفّار” و با دوستان خود “رُحَمآءُ بَینَهُم” است لذا مبارزه‌ با استکبار در انقلاب اسلامی و در میان ملّت ما یک حرکت معقول و منطقی و دارای پشتوانه‌ی علمی و یک حرکت خردمندانه است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با تاکید براینکه “بصیرت و استقامت در صراط مستقیم” این دشمنی‌ها را ناکام خواهد گذاشت، افزود: بصیرت و صبر دو عنصر لازم برای مواجهه با دشمن است در واقع بصیرت یعنی شناخت درست ترین راه و در تشخیص این راه درست دچار اشتباه نشویم و صبر هم یعنی استقامت و پافشاری بر این راه و صراط مستقیم و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند “اگر این دو عنصر وجود داشته باشد، دشمن نمی‌تواند به اهداف خود برسد” لذا مجهز بودن به دو سلاح بصیرت و استقامت سبب نومیدی، ناکامی و نقش بر آب شدن نقشه های شوم دشمنان اسلام می شود.

وی تاکید کرد: بصیرت ابزار بسیار مهمی است که اگر مردم یک کشور با بصیرت ملی حرکت کنند هیچ گاه دچار خطا و پشیمانی نخواهند شد که ضرورت این بصیرت افزایی در امر انتخابات در هر سطحی بیش از هر جایی خود را نشان می دهد چراکه سرنوشت یک شهر و روستا و یا گاه سرنوشت چند ساله یک کشور در دستان مردم است و این خود ملت هستند که سرنوشت خود را رقم می زنند.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه دشمنان حقایق عالم را تحریف و به دروغ وارونه نشان می‌دهند، ابراز کرد: جوانان طبق نظر امام خامنه ای(مدظله العالی)، افسران جنگ نرم هستند و باید از فضای مجازی برای امیدآفرینی، توصیه به حق، صبر و بصیرت و اقتدار ‌آفرینی استفاده کنند تا در این فضا مغلوب قدرت و هیمنه پوشالی دشمن نشوند زیرا امید و جرات است که اراده را خلق می کند و اهداف عالی را رقم می زند.

مقدم با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه یکی از اهداف اصلی دشمن در جنگ نرم، از بین بردن زنجیره تواصی است، عنوان کرد: توصیه به حق و صبر باعث می شود که امیدها و باورها تقویت شوند و اراده ها مصمم تر شود تا در این اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم نا امید نشوند و به دنبال اقدامات راهگشا باشند لذا دشمن با از بین بردن این دو زنجیره سعی بر پیروزی و غلبه بر مسلمانان و خصوصا جوانان دارد که باید این ایادی خبیث را با بصیرت روزافزون و اتحاد ملی ناکام گذاشت.

 

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی تنها با کسانیکه با او سر ستیزه دارد، دشمنی دارد و وظیفه ما در قبال انقلاب اسلامی و این امانت گرانبهای امام راحل شناخت دشمن، تسلیم نشدن در مقابل آن و اعتماد نکردن به دشمنان اسلام است اما کسانیکه دشمن را می شناسند و به آنها اعتماد می کنند در واقع در زمین دشمن بازی می کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح