کد خبر : 158123
تاریخ انتشار : جمعه 10 دسامبر 2021 - 10:14
-

بنگاه های اقتصادی بیش از چهار هزار میلیارد تومان تسهیلات گرفتند

بنگاه های اقتصادی بیش از چهار هزار میلیارد تومان تسهیلات گرفتند

مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در سال 97 بنگاه های اقتصادی از محل رونق تولید برای تثبیت اشتغال و بهینه کردن خطوط تولید و ادامه فعالیت بیش از چهار هزار میلیارد تومان تسهیلات گرفتند. به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان؛ کریم یاوری در کارگاه آموزشی

مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در سال 97 بنگاه های اقتصادی از محل رونق تولید برای تثبیت اشتغال و بهینه کردن خطوط تولید و ادامه فعالیت بیش از چهار هزار میلیارد تومان تسهیلات گرفتند.

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان؛ کریم یاوری در کارگاه آموزشی حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری سیستان و بلوچستان در چابهار با بیان اینکه این رویه نیز امسال برای واحدهای صنعتی و معدنی کوچک و متوسط ادامه می یابد افزود: در سال جاری همچنین بنگاه هایی که نیاز به بازسازی و نوسازی دارند و طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی 60 درصد اجراء و به آنان تسهیلات پرداخت می شود .

وی به تثبیت سیصد و پنجاه هزار نفر شغل در سال گذشته هم اشاره کرد و گفت: حمایت موثر از هزار و 841 بنگاه در راستای صیانت از نیروی کار و پایداری تولید و حفظ حیات اقتصادی بنگاهها موجب تثبیت این میزان شغل در سراسر کشور شده است .

نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید با بیان اینکه از امسال برخی جلسات ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید در استان های کشور برگزار می شود افزود: سامانه این ستاد نیز برای تسهیل ارتباط متقاضیان با ستاد و شفاف سازی و تسریع در مراحل رسیدگی به پرونده ها و نظارت ستاد بر روند اقدامات توسط دستگاه ها حداکثر تا خرداد ماه سال جاری راه اندازی خواهد شد .

مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین با اشاره به اینکه پیگیری برای اشتغال مجدد مقرری بگیران بیمه بیکاری در اولویت وظایف قانونی دست اندرکاران اجرای قانون بیمه بیکاری است خاطرنشان کرد: در سال 97،  حدود 18 هزار نفر از مقرری بگیران بیمه بیکاری اشتغال مجدد پیدا کرده اند .

یاوری با تاکید بر اینکه سازمان فنی و حرفه ای مکلف است آموزش مهارت های مورد نیاز بازار کار و نیز بازآموزی و تجدید مهارت کارگران تحت پوشش بیمه بیکاری را در مراکز این سازمان و یا مراکز آموزش جوار کارخانجات فراهم کند تصریح کرد: سال گذشته 28 هزار مقرری بیمه بیکاری به مراکز آموزش فنی و حرفه ای سراسر کشور برای مهارت آموزی و بازآموزی و تجدید مهارت معرفی شده اند .

وی گفت: کارآفرینان و کارفرمایان می بایست در تمامی واحدهای تولیدی، صنعتی، صنفی، خدماتی و کشاورزی برای بهره مندی نیروی کار خود از مزایای قانونی نسبت به بیمه نمودن کارگران اقدام کنند.منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح