تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مهر 1402 - 11:59
77 بازدید
کد خبر : 209289

بهترین گریس برای دریل بادی

بهترین گریس برای دریل  بادی

دریل بادی یکی از ابزارهایی است که در صنایع مختلف برای سوراخ و مهره کردن وسایل استفاده می‌شود. همانطور که هر ابزاری نیاز به مراقبت و نگهداری دارد، این وسیله نیز از این موضوع مستثنی نیست. بنابراین باید راه‌های مراقبت و نگهداری از آن را به خوبی بدانید تا از تجهیزت درستی استفاده کنید. با

دریل بادی یکی از ابزارهایی است که در صنایع مختلف برای سوراخ و مهره کردن وسایل استفاده می‌شود. همانطور که هر ابزاری نیاز به مراقبت و نگهداری دارد، این وسیله نیز از این موضوع مستثنی نیست. بنابراین باید راه‌های مراقبت و نگهداری از آن را به خوبی بدانید تا از تجهیزت درستی استفاده کنید. با مراقبت منظم باعث افزایش طول عمر آن خواهید شد.

شیوه صحیح گریس کاری دریل بادی

این وسیله، ابزاری است که با هوای فشرده کار می‌کند و برای سوراخ کردن چوب یا هر ابزار دیگری استفاده می‌شود. اگر  قطعات به طور منظم روغن کاری نشوند، ساییدگی بین آنها به وجود می‌آید که شاهد خوردگی خواهیم بود. برای روغن کاری تنها باید مراحل زیر را دنبال کنید.

  • در ابتدا میخ‌های دریل را خارج کنید و مطمئن شوید که به برق متصل نباشد.
  • ساده ترین راه برای روغن کاری زمانی است که دریل را به صورت قائم نگه داشته‌باشید.
  • از یک بطری روغن یا گریس برای زدن ۳-۵ قطره روغن استفاده کنید. این ابزار دارای سه قسمت حیاتی است که نیاز به روغن کاری دارند: ماشه، اتصالات هوا و سیستم تغذیه.
  • ماشه را چند بار فشار دهید تا روغن در کل تفنگ پخش شود. در نهایت شما روغن کاری درستی را به اتمام رساندید.%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%82%D8%A8%D8%AA-%D9%88-%D9%86%DA%AF%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D9%84-%D8%A8%D8%A7%D8%AF%DB%8C.jpg

انتخاب گریس مناسب

با توجه به ابزارهای متفاوت روغن‌های آنان نیز با هم فرق دارد. گریس‌هایی که برای ابزارهای بادی در نظر گرفته شده‌اند، عمدتاً بدون مواد شوینده یا مواد افزودنی خاص و ضد زنگ هستند که برای مطابقت با استانداردهای صنعتی فرموله شده‌اند. بنابراین، سعی کنید از روغن مخصوص ابزار دریل بادی استفاده کنید. این روغن‌ها معمولاً ویسکوزیته پایینی دارند و برخلاف روغن‌های نفتی، معدنی یا مصنوعی، چسبندگی روی اجزایشان باقی نمی‌گذارند. به همین دلیل آن ها برای روانکاری دریل ایده آل هستند.

گریس دریل بادی بر پایه مواد معدنی

این روغن بر پایه مواد معدنی استاندارد تولید و به عنوان رایج ترین ابزار برای روانکاوی دریل‌ها شناخته می‌شود. اما تنها ایرادی که دارد، سرعت تبخیر بالای آن است و به همین دلیل شما مجبورید از آن کمی بیشتر استفاده کنید. این روغن، واکنش پذیری بیشتری با دیگر مواد دارند و در ترکیب با سایر مواد، توده‌ای ایجاد می‌کنند که باعث کاهش عمر ابزار می‌شود.

گریس دریل بادی بر پایه مصنوع

این مدل روغن‌ها عملکرد بالاتری دارند، اصطکاک را کاهش و طول عمر ابزار را تا ۵۰٪ افزایش می‌دهند. برخلاف روغن های معدنی، این نوع روغن در دریل صمغ نمی‌شود. تنها مشکل آن گرانی گریس مصنوع نسبت به سایر روغن‌ها می‌باشد.%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D9%85%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D9%84-%D8%A8%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2-%D9%88-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%BE%DB%8C%DA%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D8%9F.jpg

نگهداری و سرویس دریل بادی

توصیه می‌شود دریل‌ها را به طور مرتب روغن کاری کنید تا عملکرد آنها حفظ شود. براساس استفاده‌ای که از این ابزار می‌کنید، می‌توانید آن را به صورت روزانه، هفتگی یا حتی ماهانه روغن کاری کنید. اما بهترین راه برای انجام این کار، در نظرگرفتن دستورالعمل‌های سازنده است. این ابزارها نیز مانند هر وسیله دیگری با دستورالعمل سازنده همراه هستند. بیشتر سازندگان توصیه می‌کنند که آنها را در فواصل زمانی معین مثلاً روزانه یا هفتگی روغن کاری کنید. این موضوع بستگی به میزان استفاده از این محصول دارد.

سخن پایانی

این دریل‌ها یکی از بهترین ابزارها در صنایع مختلف هستند. آنها دوام بسیار خوبی دارند و به دلیل وزن سبکشان در بین تعمیرکاران معروف می‌باشند. با این حال اگر از آنها به درستی مراقبت نکنید، قطعا خطرات زیادی را در هنگام تعمیر متحمل خواهید شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر 5میلیون⭐️

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

 

New punjabi songs

 

سامانه خودنویس

 

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

 

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

 

تشک دو نفره

 

 

دکتر علی پرند

 

 

 

 

 

 

https://nipoto.com/ethereum

 

 

 

 

شرکت کیمیا همرنگ

 

 

 

 

 

 

 

 

خرید تابلو برق

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اسرارالشفاء

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح